Linnanjuhlat.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Linnanjuhlien etiketti

Äänestys päättyi La Joulu 18, 2010 5:58 pm

EI
12
27%
Kyllä
27
60%
Ruskeanreijän ritarikunnalle oma juhlapäivänsä ahvenanmaalle
6
13%
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Kai nyt homotkin saavat juhlistaa Suomen itsenäisyyttä vaikka tanssimalla linnassa kun kerran kutsukin tullut. Jos se nyt on niin kauhea ja epäsopiva asia niin pitäisikö sitä tulevaisuudessa pitää huolta siitä että kutsun saa ainoastaan heterot tai sitten laitetaan linnan seinille kyltit että ainoastaan heterot saavat tanssia? Eipähän olisi ainakaan järkevää.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Enpäs vastaa tähän minäkään, muut ovat jo puolestani syyni kertoneet... Erittäin typerä galluppi.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Kampamaneetti kirjoitti:Onko mielestänne oikein että SUOMEN ITSENÄISYYSPÄIVÄN juhlissa 2 miestä tanssittaa toisiansa? Linnan Mannerheimin Ristin Ritari arveli jo näkönsä alkaneen pettää kun näki tanssilavalla tumman miehen tanssivan valkoisen "pojan" kanssa. Tätäkö nämä Veteraanit olivat puolustamassa?
Ymmärtääkseni sodassa taisteltiin juuri itsemääräämisoikeuden ja länsimaisen demokratian puolesta eli siis myös kansalaisten henkilökohtaisen vapauden puolesta totalitarismia ja yhden totuuden yhteiskuntaa vastaan. Jos demokratiassa enemmistö päättää, että saman sukupuolen parisuhteet ovat ok, niin sitten ne ovat ja pulinat pois.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Kampamaneetti kirjoitti:Tätäkö nämä Veteraanit olivat puolustamassa?
No tuskin tälläistä asiaa kysyttiin syksyllä 1939. Enkä viitsi käydä asiaa kysymässä tuntemaltani talvisodan veteraanilta (91 v.), Ässä-rykmentin (JR11) mieheltä joka kertoi kerran "--että lähtö tapahtui lokakuun 13. päivä joka oli vielä perjantai, kokoontumispaikkana toimi Harjun ruumishuone Vallilassa ja rykmentin määränpääksi ilmoitettiin Kuolemanjärvi Karjalan kannaksella,varsin lohduton alkuasetelma mutta elossa tämä papparainen selvisi vaikka iso osa tovereista jäi Hatianlahden ja Viipurinlahden jäätaisteluihin.."

Autenttinen kuva JR11 lähtötohinasta 13.10.1939

Kuva

Mutta vastaus voisi olla: kyllä ! He taistelivat säilyttääkseen vapaan maan jossa ketään ei sorreta ihonvärin,kielen ja synnynnäisten taipumusten vuoksi. Toisen osapuolen Neuvostoliiton pippaloissa tuskin moista tanssimista olisi sallittu ja epäilen nyky-Venäjääkin.

Gallup-kyselyyn en vastaa .

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Todellakin on oikein! Ihmisiä ne homotkin on!!! :evil: Iha päin rektumia toi alotus btw, alkuun en tajunnu mihin olen mielipidettäni laittamas. :roll: Kyllähän se siitä sit ratkes. Ne käyrät pois sieltä hidastelemasta jonosta niin ei tarvis niin kauaa telkan edes tököttää, että näkee pari julkkuu, joiden puvut haluu nähä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Bell
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Syys 23, 2009 12:52 pm
Paikkakunta: Damnpere

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Bell »

Voi hyvä ihme, miten mauton gallup! Uskomatonta, että edelleen ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteikö muka saisi kaksi miestä keskenään tanssia. Kyse ei ollut edes julkisista hellyydenosoituksista, vaikken itse sellaisiakaan kieroon katsoisi. Sanotaanko käytöksen kultaisessa kirjassa jossain ettei kaksi miestä saa juhlia itsenäisyyttämme kutsuvieraana linnanjuhlissa tanssimalla!?
Jos joku pokkana voi mulle tulla väittämään, että on 100% varma ettei siellä isänmaanpuolustusjoukoissa ollut yhtäkään homoseksuaalia maatamme puolustamassa, niin uskon että tämä henkilö on väärässä.
Jokaisella on maassamme oikeus elää vapaasti, eikä homoutta tarvitsisi kenenkään peitellä. Edes vanhojen käyrien takia.

lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Ensireaktioni tilanteen nähdessäni: hyi helvetti!

Homoseksuaalisuus on epänormaalia eli luonnotonta eli luonnonvastaista.

Kuinka moni teistäkin haluaisi omasta lapsestaan homoseksuaalia? Miksi homoseksuaalisuus on hyväksyttävämpää kuin lapsiin tai eläimiin sekaantuminen. Voihan niissäkin kyse olla kahden yksilön vapaasta tahdosta.

PS. Äänestin EI.

PPS. Tämä on myös provokaatio.

PPPS. Hävetkää tekopyhät suvaitsevaiset, jotka ette voi hyväksyä suvaitsemattomia.

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

lonkeroinen kirjoitti: Homoseksuaalisuus on epänormaalia eli luonnotonta eli luonnonvastaista.
Homoilu nimenomaan on luonnollista, sillä muissakin eläinlajeissa sitä esiintyy.

http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual ... in_animals

:twisted:
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1390
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Virdon kirjoitti:[...] pitäisikö sitä tulevaisuudessa pitää huolta siitä että kutsun saa ainoastaan heterot tai sitten laitetaan linnan seinille kyltit että ainoastaan heterot saavat tanssia?
Kyllä pitäisi.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.

Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

lonkeroinen kirjoitti:Kuinka moni teistäkin haluaisi omasta lapsestaan homoseksuaalia?
Minä en ainakaan väheksyisi lastani/lapsiani siitä syystä jos jonain päivänä kertoisi olevansa homoseksuaali, tuo on jo todella vanhanaikaista... :shock: :roll:
Hyi, en todellakaan!

Minulla on useampiakin ystäviä jotka ovat homoseksuaaleja, olen tutustunut heihin tietämättä heidän suuntautumisestaan ja tiedon saadessani ystävyys ei ole muuttunut mihinkään suuntaan.
He ovat ihan yhtä normaaleja ihmisiä kuin heterotkin. :roll:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!

MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

lonkeroinen kirjoitti:Kuinka moni teistäkin haluaisi omasta lapsestaan homoseksuaalia? Miksi homoseksuaalisuus on hyväksyttävämpää kuin lapsiin tai eläimiin sekaantuminen. Voihan niissäkin kyse olla kahden yksilön vapaasta tahdosta.
No, tuskin kukaan oikein erityisesti toivoo, että voi kun minun lapsestani tulisi homo! Mutta tänä päivänä tuskin kovin moni tuomitsisi oman lapsensa homoseksuaalisuutta, vaikka se vaatisikin totuttelua. Homot ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin heterot, ja jos kaksi aikuista ihmistä vilpittömästi rakastaa toisiaan, ei se silloin ole väärin!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?

tj_eme
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 1:22 pm

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja tj_eme »

Toivoa antava viestiketju, kun suurin osa vastaajista tuntuu olevan täydellä järjellä. Mauton Gallup ja KYLLÄ; tämän takia ne veteraanit taistelivat, vaikkeivat sitä silloin itse tienneet.

Ja muutkin asevelvolliset, jos taistelemaan joudutaan syynä on laillisen yhteiskuntajärjestelmän puolustaminen. Se tarkoittaa, että henki on oltava valmis antamaan vapauden ja äänioikeuden lisäksi, torkkupeittojen, sosiaaliturvan ja maahanmuuton puolesta. Jos se ei miellytä, on mahdollista myös kieltäytyä aseista.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Toivon todella ettei yksikään nuori päädy nostamaan nuorten itsemurhatilastoja tälläisten asennevammaisten vanhempien/tulevien vanhempien tai mummojen ja pappojen takia!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja apollo »

No johan nyt on jutut taas. Jäin miettimään, että saako ketjun avaajan mielestä homot tanssia keskenään missään? Onko presidentinlinna ainoa paikka, missä homot ei saa tälläistä tanssahtelua suorittaa? Vai olisiko niin, että itsenäisyyspäivänä ei saa homot tanssia missään?

Siellä on kuule sodissa suomalaiset homot tappaneet venäläisiä heteroita. Niin ja kovastihan väitetään, että Marsalkka Mannerheim olisi ollut homo. Tuohon aikaan ei vaan astuneet kaapista ulos.

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Linnanjuhlat.

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

No ehdottomasti homoilla on oikeus tanssia siellä parketilla ihan samallalailla kun kun kaikilla muillakin. Mulla on 2 homo veljeä ja kun nähnyt niiden kasvavan pikku pojista nuoriksi miehiksi en todellakaan voisi olla noin ahdasmielinen kun aloittaja. Mulle on ihan sama tuleeko mun pojasta homo kun ei se mun rakkauttani häneen vähennä pätkän vertaakaan tai tee mun pojastani huonompaa ihmistä!! Onneksi kaikki ei sentäs ole ahdasmielisiä pingottajia!!
Life. It´s just fucking thing after nother...

Vastaa Viestiin