Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Kyllä
9
35%
En
16
62%
En ole varma
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Minkälaisessa tilanteessa koit seksuaalista häirintää työpaikalla?

җ Mitä tapahtui?
җ Oliko häirintä sanallista, fyysistä vai kumpaakin?
җ Kuka sinua häiritsi?
җ Miten reagoit?
җ Miltä sinusta tuntui?
җ Puhuitko tapahtuneesta jälkeenpäin jonkun kanssa? Kenen?
җ Loppuiko häirintä?
җ Kuinka sait sen loppumaan?

Iltalehti

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aihe on puhuttanut viime aikoina reippaasti ihmisiä. Haluaisinkin tietää, onko teistä joku kokenut ahdistavia hetkiä työpaikalla ja miten etenitte asian kanssa? Itse en ole, mutta aihe kiinnostaa silti.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Geissimummo kirjoitti:Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?
En ole.:(

Mutta en ole heittänyt toivoani vielä..
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Peräkylän Maigret kirjoitti:
Geissimummo kirjoitti:Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?
En ole.:(

Mutta en ole heittänyt toivoani vielä..
Epätoivoissasi voit kokeilla itsehäirintää. Se ei ole syntiä, eikä edes rikos (kun Suomi ei ainakaan tätä kirjoittaessani vielä ole alkanut oleen muslimivaltio), varsinkaan jos ei jää kiinni. Nykyään myydään myös aidon näköisiä nukkeja, joita voi häiritä tai antaa heidän tuijotella ja toistaa kovalevyhäirintäsyntetisaatiota.

Oikeesti häirintä on inhottavaa ja kun se vielä tehdään työpaikalla, jossa voi olla jo valmiiksi tympeää olla, niin katson teot aina törkeikisi. Seksuaalinen häirintä antaa tekijälleen samoja kicksejä kuin raiskaajallekin vallan käyttö uhriinsa.
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8147
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Virdon »

INES 7 kirjoitti:
Peräkylän Maigret kirjoitti:
Geissimummo kirjoitti:Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?
En ole.:(

Mutta en ole heittänyt toivoani vielä..
Epätoivoissasi voit kokeilla itsehäirintää. Se ei ole syntiä, eikä edes rikos (kun Suomi ei ainakaan tätä kirjoittaessani vielä ole alkanut oleen muslimivaltio), varsinkaan jos ei jää kiinni. Nykyään myydään myös aidon näköisiä nukkeja, joita voi häiritä tai antaa heidän tuijotella ja toistaa kovalevyhäirintäsyntetisaatiota.

Oikeesti häirintä on inhottavaa ja kun se vielä tehdään työpaikalla, jossa voi olla jo valmiiksi tympeää olla, niin katson teot aina törkeikisi. Seksuaalinen häirintä antaa tekijälleen samoja kicksejä kuin raiskaajallekin vallan käyttö uhriinsa.
Oikea käsi kyllä tuntuu välillä keskittyvän ihan muuhun kuin itse työntekoon.

Njoo, eipä leikitä vakavalla asialla. Vaikka onkin varsin suuressakin työpaikassa tullut oltua töissä, niin vähällä ainakin itse olen asiaan liittyen päässyt. Sellaista kuitenkin tapahtui jonka nyt suoraan saattoi laittaa ihan harmittoman huumorin piikkiin...mitään fyysisiä juttuja ei tapahtunut.

Sellainen humoristinen seksuaalinen "häirintä" oli vain piristettä työpäivään. Tosin jos joku tuntematon olisi sattunut puristelemaan takatuupparia, niin olisin saattanut sen varsinaisena häirintänä ottaakin.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
mrs Nutcase
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 3:50 pm

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja mrs Nutcase »

Vastasin, etten ole varma, koska jos olen kokenut, on se ollut vähintäänkin molemminpuolista. Paras tietää, ketä häiritsee, niin ei häiritse ollenkaan :lol: Mutta sellainen on tietenkin idioottimaista, että alkaa jotain sellaista kiusaamaan, joka ei siitä tykkää, oli sitten mies tai nainen.
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Valitettavasti ei kukaan ole vielä lähestynyt minua vakavana pahat mielessä vetäisten siivous komeroon tai jonnekin muuhun erityiseen paikkaan. Työpaikka kiusaaminen johtoryhmän kokouksessa on lähimmäksi ehkä päässyt yritelmä asiasta mutta se ei valitettavasti tuntunut yhtään kiihottavalta. Ihan ite saa veellä kätteen duuni paikan vessassa niinkuin kaikki muutkin mulkut. Nih. :(
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Vastasin kyllä. En halua kertoa yksityiskohtia, mutta sekä sanallista että fyysistä häirintää oli. Jälkikäteen ajateltuna kyseessä oli yksipuolinen ihastus, joka meni ihastuneen puolelta liian pitkälle. Puhettani hän ei uskonut, ehkä olin liian hienotunteinen. Tämä tapahtui muutama vuosi sitten ja loppui, kun siirryin toiseen työhön (siirtymiseni ei liittynyt tapaukseen).

Alkuun huomio imarteli, mutta siinä vaiheessa, kun ehdotuksia ja fyysistä lähentelyä alkoi esiintyä, lähinnä tympäisi. Lisään vielä, että sekä minä että tämä "häirikkö" olimme tahoillamme parisuhteessa.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2380
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

En ole :)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Olen kokenut, mutta se loppui kun aloin heitellä takaisin miehen ulkonäköön liittyviä leikkimielisiä arviointeja. Sellaisen kestää vain tosimies häkeltymättä :mrgreen:
Odontologi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 4:12 pm

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Odontologi »

Kyllä joskus opiskeluaikoina, opiskelun ohessa työskennellessäni, asiakkaiden taholta(vastakkainen sukupuoli) on tullut koettua seksuaalista häirintää. Miehenä ei tuntunut kovin pahalta, joskin muistan että välillä ärsytti yrittää käyttäytyä korrektisti kyseisiä asiakkaita kohtaan.

Työtoverit eivät muistaakseni häirinneet.
I saw the millions, the naked and the dead
I saw the city streets running bloody red
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kyllä olen kokenut. En halua kertoa siitä muuta kuin, että erään firman johtaja kävi kimppuun mutta sattuma pelasti, joten en joutunut raiskatuksi. En kuulemma ollut ensimmäinen uhri.
Gods made heavy metal.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

Viesti Kirjoittaja Bias »

Olen. Niin esimiehen, työtovereiden kuin asiakkaiden toimesta. Esimiehen lähentelyistä valitin isommalle pomolle ilmoittaen kieltäytyväni työskentelemään samassa tilassa hänen kanssaan, työkaverien kommentit kuittasin huumorina vaikka olisihan siitä voinut mielensä pahoittaa halutessaan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Vastaa Viestiin