Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mitä Murhainfolaiset oikein tuijottelevat

Kasvoihin,olen mies
5
14%
Rintoihin, olen tissimies
6
16%
Vartalon linjoihin,olen mies
3
8%
Kasvoihin,olen nainen
12
32%
Rintoihin, olen tissinainen
2
5%
Vartalon linjoihin, olen nainen
9
24%
 
Ääniä yhteensä: 37

Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Onko miesten rintafetismi miesten tahdosta riippumaton ongelma vai naisten omassa päässä pesiytyvä ongelma jonka syyllisyystaakka on ulkoistettu miehille.
Mitä murhainfolaiset tuijottelevat?

How men and women really DO see things differently (or why the wife's more interested in the price of the bikini and the husband the contents)

A study of where men and women look on a 'sexy' advertisement gave a fascinating insight - with men found to be first interested in the attractive woman's face rather than her toned physique.

Kuva

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... light.html
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kasvoihin. Olen asian itsessäni huomannut jo männätuhannella. Ehkä miehen on katsottava vastaantulijan ilme ensin, ihan vaan säilyäkseen elossa. Naiset vaistoavat kilpailijan miesmarkkinoilla.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Riippuu ihan kuinka hyvin sitä on ottanut.. 8) :D

Mutta noin yleisesti ottaen, reenatulla kropalla saa paljon anteeks. :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti: Mutta noin yleisesti ottaen, reenatulla kropalla saa paljon anteeks. :mrgreen:
Totta, ja sillä on ihan luonnolliset evolutiiviset perusteensa. Kuten olen eräässä toisessa ketjussa todennut ylivoimaisesti olennaisin ja yleisin ihmiskoiraan seksuaalista kiinnostusta vastakkaista sukupuolta edustavassa lajikumppanissa on vyötärön ja lantion välinen suhde (pitäisi ideaalitapauksessa olla n. 0,7), joten jos ihmettelette, miksi miesten päät kääntyvät katsomaan ohikulkevien naisten takapuolia, älkää turhaan ihmetelkö! :D

- http://en.wikipedia.org/wiki/Waist%E2%80%93hip_ratio

Kuva
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

En ihan täysin ymmärtänyt, pitikö vastata siihen, mitä katsoo tuossa bikinikuvassa vai siihen, mitä kohtaa noin ylipäänsä katsoo uuden ihmisen nähdessään...

Mutta koska olen (enimmäkseen) hetero nainen, vastaan siihen, mitä katson miehessä ensimmäiseksi.
Eli kyllä ne kasvot vetää ensimmäisen huomion, vasta sitten tulee vartalon ääriviivat. Ainakin silloin, jos tarkoitus on myös tutustua kaveriin. Sitä ikäänkuin katsoo kasvoihin ja odottaa, josko mies avaisi suunsa ja sanoisi jotain (riittävän) miehekkäällä äänellä 8)
Mutta jos vaikka istun katukahvilassa ja tsekkailen ajankuluksi ohikulkevia, niin silloin vastaus on tietty vartalo.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Tunnetun väitteen mukaanhan miehet ovat kiinnostuneita isoista tisseistä, koska ne muistuttavat persettä.

Toisen käsityksen mukaan naisen olisi syytä katsoa miehen nenän kokoa ja mallia, sillä se olisi yhteydessä kyrvän kokoon.

Ainoa tutkimuksen vahvistama suhde tietääkseni on miehen nimettömän pituus suhteessa etusormen pituuteen: mitä suurempi nimetön, sitä suurempi penis. Harmi, etten ole syntynyt mieheksi.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

devil_doll kirjoitti:Tunnetun väitteen mukaanhan miehet ovat kiinnostuneita isoista tisseistä, koska ne muistuttavat persettä.
Tuo on etologi Desmond Morrisin tunnettu väite, jota on myös kritisoitu, mutta jossa saattaa pieni totuudenhiven olla. Toisaalta tuo uusi kiinnostuksenkohdehan ei ole suinkaan vienyt kiinnostusta alkuperäiseen, mutta kiinnostavia kulttuurisia nyanssieroja mainittujen kohteiden välisessä preferoinnissa näyttäisi kyllä olevan, joten aihe vaatii ehdottomasti lisää empiiristä tutkimusta! :D
Toisen käsityksen mukaan naisen olisi syytä katsoa miehen nenän kokoa ja mallia, sillä se olisi yhteydessä kyrvän kokoon.
En ole ihan varma nenistä, mutta ainakin jalan korrelaatiota on jopa tutkittukin ja saatu negatiivinen tulos, joten kehottaisin niitä neitoja, joille asialla on suurempaa :!: merkitystä, käyttämään myös luotettavampia metodeja asian varmistamiseksi! 8)

- http://www.snopes.com/risque/penile/size.asp
Ainoa tutkimuksen vahvistama suhde tietääkseni on miehen nimettömän pituus suhteessa etusormen pituuteen: mitä suurempi nimetön, sitä suurempi penis. Harmi, etten ole syntynyt mieheksi.
No, ei mitään havaintoja muista mittavista ruumiinosista...?? 8)
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Mä oon tissinainen 8) Mä tuijotan ihan avoimesti (tai no arskojen takaa :P ) miesten ja naisten rintoja ekana. Sitten kroppaa ja kai se naamakin tulee sitte tsekattuu vaikkei se niin tärkee ole. Mä oon ihan hetero, ainakin luulen niin mutta kyllä mä ehkä jopa mielummin kattelen esim kuvastoissa naisten bikinikuvia kun miesten. Niin ja mikäs se kysymys olikaan? :)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Jaa-a, kun tätä kysymystä ihan tosissani mietin, niin kyllä ainakin poikkeuksellisen iso- tai pienirintaisten naisten varustukseen tulee kiinnitettyä huomiota. Riippuu aivan tilanteesta, missä naisia tapaan. Jos kyseessä on esim. neuvottelu tai muu virallinen palaveri, tulee tietysti katsottua kasvoihin ja silmiin. Jos taas joku bikini/alusvaatekuvasto, niin saattaapa ollakin, että rinnat ensiksi näen.

En tiedä miksi noita tulee tuijotettua. Rinnat eivät herätä minussa mitään intohimoa. Saati naiset. Joko ne ovat esteettisen ja silmää miellyttävän näköiset tai sitten tulee tiedostamattaan verrattua omiinsa.
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Hairahtelija kirjoitti:Mä oon tissinainen 8) Mä tuijotan ihan avoimesti (tai no arskojen takaa :P ) miesten ja naisten rintoja ekana. Sitten kroppaa ja kai se naamakin tulee sitte tsekattuu vaikkei se niin tärkee ole. Mä oon ihan hetero, ainakin luulen niin mutta kyllä mä ehkä jopa mielummin kattelen esim kuvastoissa naisten bikinikuvia kun miesten. Niin ja mikäs se kysymys olikaan? :)
No eipä tää niin vakava henkiseksi tainnu ollakaan tarkotettu. Ja kysymys taisi olla joku oletko kalapuikkoviiksimies tai kalapuikkoviiksinainen joka tuijottelee antaumuksella naisten tissejä hississä tai jotain muuta? :lol:
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kiiski Vastaranta kirjoitti: No eipä tää niin vakava henkiseksi tainnu ollakaan tarkotettu. Ja kysymys taisi olla joku oletko kalapuikkoviiksimies tai kalapuikkoviiksinainen joka tuijottelee antaumuksella naisten tissejä hississä tai jotain muuta? :lol:
Niin ja puhumattakaan tietysti niistä, jotka tuijottelevat ja jopa klähmivät ja pureskelevat antaumuksella kalapuikkoja... 8)

Kuva
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Hah ja pah, kuinka sattuikaan! Päivän kuuma aihe on vankikarkuri ja sitten täällä tämä kalapuikkoviiksigalluppi; asiat voidaan yhdistää... :D

Kuva

HS joko 1976 tai 1977.

Mutta rikosalan foorumilla on aiheessa pysyttävä... siksi osallistuin.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja aga »

Olen käsittänyt, että naisilla on tapana tsekata miehiltä housujen etumukset. Miten on vai lasketaanko se vartalon linjojen katsomiseksi?
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

aga kirjoitti:Olen käsittänyt, että naisilla on tapana tsekata miehiltä housujen etumukset. Miten on vai lasketaanko se vartalon linjojen katsomiseksi?
Niin, ja aiheestahan on ihan tuoretta tutkimustietoakin. Tosin hiukan toisensuuntaista kuin mitä ehkä äkkiseltään ajattelisi... 8)

IS: Tutkijan mukaan peniksen koko yhteydessä talouskasvuun

22.07.2011 11:18

Suomalainen penistutkimus on levinnyt maailmalle, kirjoittaa Ilta-Sanomat. Tutkimuksen mukaan peniksen koko on yhteydessä bruttokansantuotteeseen.

Taloudellinen menestys on ollut parhainta maissa, joissa miesten peniksen koko on pieni. Hidasta talouskasvu on ollut esimerkiksi Afrikassa, jossa miesten peniksen koko on suurempi.


Kuva

Lähde: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... ouskasvuun

Kaikkea ei siis voi saada... 8)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Niinpä, toisissa maissa keskitytään olennaiseen. En kerro, missä.
Vastaa Viestiin