Millaiset hautajaiset haluat?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tätä aihetta on paljon täällä jo sivuttu mutta kysytäämpä suoraan kaikilta että millaiset hautajaiset kukin minfolainen haluaa kun aika koittaa?
Omalla kohdllani päivä voi päättyä todella nopeasti ja yllättäen ja toivon normaalia arkkuhautausta nykyisen kotipaikkani lähimmälle hautausmaalle, muistotilaisuudesta saa päättää jälkeenjääneet, en koe että minussa niinkään muistelemisen arvoista olisi mutta tietenkin omaisilla on oma tahtonsa tässä asiassa jonka heille suon.
Muiden vastauksia mielenkiinnolla odottelen.

ISeeYou
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Heinä 23, 2011 2:06 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja ISeeYou »

Toivon että eläimet söisivät ruumiini. Ja ehkä myös ihmiset, jos niin haluaisivat. Tosta en tosin ole niin varma, koska en oikein pidä ihmisistä. Toivon myös että kukaan ei tulisi hautajaisiini. Eikä myöskään mitään lehti-ilmoitusta pantaisi. Tietääkö kukaan onko tämä edes laillista?

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja Bias »

Minulle on aivan sama, millaiset hautajaiset tai mikä hautaustapa valitaan. Hautajaisillani ei ole mitään merkitystä minulle, minähän olen silloin jo kuollut, mutta läheisille on, joten jätän asian heidän päätettäväkseen. Järjestävät asiat siten, kuin itse tuntevat olevan parasta.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

London
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 2:25 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja London »

Olen saanut traumat hautajaisissa soitettavasta ankeasta ja surullisesta urkumusiikista, joten en semmoista ainakaan haluaisi omiin hautajaisiini. Haluaisin muutenkin mahdollisimman hauskat ja lepposat hautajaiset, enkä mitään synkistelyhautajaisia.

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

olen tuota miettinyt monenmontakertaa,ja päätynyt tuhkaukseen.Tuhkat järvenrannalle,missä vietin nuorempana paljon aikaa.Erittäin moni hyvä muisto tästä elämänkaaresta liittyy juuri kyseiseen paikkaan.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

niamura
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Heinä 12, 2011 9:48 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja niamura »

Ehoton tuhkaus ja sekin siltä varalta, jos en sattuis olemaankaan kuollut niin lyhkäsempi kärsimys poltto, kun joutua madon syömäks :shock: Minusta hautuumaat on hirveen ankeita paikkoja, parempi olis olla joutumatta kokonaan sinne,,, mutta sinne kait tuota kuitenkin joutaa. Omaisien kannalta varmasti paras olis, jos haudattais muistolehtoon, minusta ainakin on kenkkumaista seistä jonkun haudalla, kun tietää, että siinä se on lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana :(

Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Ehdottomasti en yhtään minkäänlaisia. Suoraan uunista tuhkana noin viiteen eri paikkaan hippusina. Ei seremonioita, ei yhtäkään seppelettä, ei yhtään mitään.
JonBenét

Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Hautajaisista en osaa nyt sanoa kuin pari tiettyä biisitoivetta. Mutta tuhkaus, se on ehdoton. Ja tuhkat siroteltakoon jonnekin, mereen taikka metsään. Hautapaikkaa en halua. Jos joku haluaa kynttilän joskus muistoksi sytyttää, tehköön sen siellä, missä itse jo on. Ei hautausmaacruisingia, kiitos.
Sky's bright, the traffic light
Now and then a truck
And they hadn't seen a cop around all day what luck

Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Tuhkaus joo ehdoton ettei vahingossakaan herää arkussa. Tuhkat kahteen eri paikkaan, isovanhempien viereen ja rakkaimman paikan navetan taakse :D Leppoisat pippalot.

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3691
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Viikinkihautajaiset, ehdottomasti.
Testamentissa lukee että hautajaiskuluina on maksettava vene, polttopuut, sytykkeet ja viinakset kavereille / suvulle.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

SidoMinut
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: La Touko 08, 2010 2:15 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja SidoMinut »

Mieli muuttuu aika ajoin. Tällä hetkellä voisin haluta polttohautauksen ja tuhkan sirotteleminen mereen. En tarkoita mitään likaviemäri-Itämerta. Tuskinpa Välimeri sen parempi on, mutta sinne jonnekin Italian etelä-osiin, "vuoren" huipulle ja tuhkat tuuleen.
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.

Random Nick
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 8:51 pm

Re: Millaiset hautajaiset haluat?

Viesti Kirjoittaja Random Nick »

Villissä Pohjolassa taisivat nakata jonkun kalmon katapultilla skutsiin. Minä olen määrännyt omista hautajaisistani siltä pohjalta, että ensin tuhkaus, tuhkat sekoitetaan ruutiin että saadaan hieno pommi, ja se sitten ammutaan katapultilla jonnekin hevon 6:een. PUM! Ja kaikki taputtavat. Taustalla soi Blue Suede Shoes masentavasti soitettuna.

Vaimo ei kuulemma aio noudattaa ohjeitani. Ei taida oikeasti rakastaa.
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse

Vastaa Viestiin