Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Saraneth
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 9:20 am

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Saraneth »

Edelleen, kuten sanoin, joku asia/esine/ihminen voi olla kaunis/komea/seksikäs muttei se tarkota että sen haluais itselleen. ;) Ihailen minäkin kaukaa monia asioita, kauniita naisia ja kristallikruunuja esimerkiks mutten mie semmosia ittelleni tahtois (välttämättä). ;) Ihmiset on erilaisia ja sehän on hienoa. Mielipiteistä on kaikista hauskin kiistellä. :D
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Saraneth kirjoitti:Mielipiteistä on kaikista hauskin kiistellä. :D
Näihän se menee.

Ja ihan nyt oman mielenrauhani vuoks tarvii korostaa ei että toi ketjun alkuun linkattu nuori mies mussa juurikaan tunteita herätä, ei oo miun makkuun. Ei edes noi lihakset. Saatikka toi tollo ilme joka sil on siinä alemmassa kuvassa, näyttää niin tahvolle :lol: Muutaman muun kirjoittaneen tapaan kaipaan vähän enemmän särmää, tarkoittamatta kuitenkaan että tarvii olla tatuointeja ja lävistyksiä. Semmosta.. Henkistä särmää, se on se joku vaan sitten mikä toimii ja sille ei oo nimee.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tuossa nuoressa miehessä on kiinnostavaa minusta ainoastaan se, että on tiettyä yhdennäköisyyttä isukkinsa kanssa. Ei vetoa millään tavalla, kakaran näköinen eikä näytä kovin fiksulta. Eli yleensäkin äänestän: vanhemmat miehet, jotka tietävät mitä ovat.
Nothing is quite what it seems
Saraneth
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 9:20 am

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Saraneth »

Tässä muutama jotka miellyttää mun silmää. ;)

Kuva

Kuva

Kuva
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Vau! Tuo lihaksikas tyyppi tuossa toisessa kuvassa miellytti myös minun silmiäni :oops:
Gods made heavy metal.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2881
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Minä olen itsekin vielä sen verran nuori, että taidan katsella itseäni vanhempia miehiä. =D Ehkä siinä 30-50 -vuotiaana alan puumailemaan. ;)
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Bias »

Dr Bergmeister kirjoitti:Vau! Tuo lihaksikas tyyppi tuossa toisessa kuvassa miellytti myös minun silmiäni :oops:
Sehän on Vin Diesel, josta voisi nauttia pimeässäkin... Miehellä on äärettömän seksikäs ääni!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Cindu
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 11:39 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Cindu »

No vuosi sinne tai tänne ei sillä ole mitään merkitystä :|
Mutta monet mua nuoremmat ovat vieläkin edelleen pellejä enkä voisi kuvitella tapailevansa heitä. Kyllä ne vanhemmat tässä tapauksessa ehkä vie.
Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Itse olen miehen ikää huomannut miettiväni lyhyen elämäni aikana kahdesti. Ensimmäisen kerran kun olin itse 22 ja jotain viritelmiä oli miehen suuntaan joka paljastui 8 vuotta vanhemmaksi -
se oli siis jo 30 :shock: shokki oli :mrgreen: Silloin se oli mulle liikaa.
Toinen kerta tuli muutamia vuosia myöhemmin kun olin 26 tai 27 ja viihdyin hirmu hyvin erään miehen seurassa joka paljastuikin 18-vuotiaaksi pojaksi. Se oli isompi shokki. :roll:

Enää ei muutamat vuodet sinne tai tänne haittaisi jos ukkoa joutuisi vaihtamaan.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Pumpuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: To Joulu 02, 2010 1:17 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Pumpuli »

Bias kirjoitti:
Dr Bergmeister kirjoitti:Vau! Tuo lihaksikas tyyppi tuossa toisessa kuvassa miellytti myös minun silmiäni :oops:
Sehän on Vin Diesel, josta voisi nauttia pimeässäkin... Miehellä on äärettömän seksikäs ääni!
Vin Diesel on Helium

:lol:
Dulce et decorum est pro patria mori.

Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
Knuckleduster
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 2:22 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Knuckleduster »

Itselläni ikää 20v ja olen tähän asti luullut pitäväni vanhemmista miehistä. Viimeisin seurustelusuhde (ja kihloihinkin kerettiin) oli itseäni 7v vanhemman kanssa. Sen jälkeen luulin haluavani vieläkin vanhemman, kokeilin jopa 18v itseäni vanhempaa... :roll: Ja kuinkas tässä kävikään? No, nyt alottelen mahdollisesti jotain vakavampaa juttua erään 18-vuotiaan pojan kanssa. :wink:

Jos toinen on ihana ja siitä tykkää ja seksi on mahtavaa ja kaikki kolahtaa just eikä melkein oikeille paikoilleen, niin ei se ikä pyöri mielessä joka toinen hetki.

Tulee mieleen vanha suomalainen elokuva Maa on syntinen laulu, jossa sanotaan suunnilleen näin: "Ei se ikkää vilikase ku tykästyypi." :mrgreen:

e. ajatushäiriö :oops:
8)
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mulla on yli 10 vuotta itseäni vanhempi mies. En mä koskaan edes ajattele ikäeroa. Varmaan sekin vaikuttaa että mä tulin äidiksi tosi nuorena, tapasin avokkini parikymppisenä eikä mun ikäiset jätkät silloin osanneet muuta ajatella kuin autonromuja karvanoppineen ja minihameisten naisten höyläämistä. Mä halusin miehen joka oli valmis asettumaan aloilleen ja olemaan vakavassa suhteessa. Joskin sinä iltana kun avokkini tapasin, olin vakaasti päättänyt että mä en tapaile miehiä ennen kuin olen kolmekymppinen. Päätös piti noin seitsemän tuntia. :lol: Ei sillä iällä oikeasti ole paljoakaan merkitystä jos elämäntilanteet ja luonteet passaa yhteen ja yhdessä on hyvä olla. On mahdollista että mä olen joskus omaishoitajan roolissa ja sitten leskenä tai voihan se olla toisinkin päin.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Sibuli
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 11:32 am
Paikkakunta: Itä-Uudenmaan metsät

Re: Vanhemmat vai nuoremmat miehet

Viesti Kirjoittaja Sibuli »

Pääsääntöisesti olen aina tullut paremmin toimeen vuoden - pari nuorempien kanssa. Eksä kylläkin oli käytännössä samanikänen (=3 päivää nuorempi), ja sen lisäksi olen pelkkään seksiin perustuvia juttuja harrastellut tähän asti vain itseäni vanhempien kanssa. Mutta noin muutoin pitkäkestoisimmissa deittailuissa tyypit ovat jostain syystä olleet kaikki vähintään sen vuoden nuorempia ja korkeintaan 3-4 vuotta nuorempia.

En silti nykyiselläni menisi sanomaan että onko nuorempi vai vanhempi parempi kun on niin ihmisen omasta kypsyydestä kiinni. Viimeaikoina olenkin poikkeuksellisesti deittaillut muutaman vuoden vanhempia ja niistä osaa ihan yhtä hyvällä "menestyksellä" kuin niitä muutaman vuoden nuorempia silloin pari vuotta sitten.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.
- James Dean
Vastaa Viestiin