Millainen murhaaja olisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

äänet eivät käskisi, vaan puhdas halu kiduttaa, raiskata ja lopuksi tappaa. Olisin siis sarjamurhaaja. En leikkisi poliisin kanssa kirjeillä vaan murhien välissä pitäisin hiljaiseloa. Jäisin kyllä kiinni nykyään helposti, vaikka äo:ni onkin yli 130.

Pienenä tapoin ja kidutin eläimiä oikeasti ja ihan vain huvin vuoksi. Nautin niiden kärsimisestä. Älkää huoliko. Nykyään minulla ei ole sadismia elämässäni, ei edes seksielämässäni. :oops:

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 435
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Unhola »

En olisi ainakaan mikään kiduttaja. Nopeasti ja kivuttomasti hoitaisin homman.

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja garcia »

Olisin siisti ja oikeudenmukainen - tekisin what man's gotta do

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Huono murhaaja olisin, itse asiassa olematon ja tylsä. En edes osaa kuvitella millainen, sillä minä olen aina keskittynyt suojelemaan elämää. Minä olen se hassu, joka pelastaa kimalaiset ja mehiläiset ja muutkin öttiäiset, jos vaan pystyn. (Okei, hyttysiä ja kärpäsiä olen lätkinyt pois päiviltä, mutta muut ötöt jätän rauhaan tai yritän pelastaa.)

Itseäni tai rakkaitani puolustaakseni voisin tappaa, jos tarvis, mutta mitkään kidutus- ja murhajutut eivät ole minun juttuni.
All is pretty.
- Andy Warhol

peteme
Neuvoja-Jack
Viestit: 569
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:10 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja peteme »

Olisin tarkka-ampuja. Tarkkailisin hyvän matkan päästä tietä kameratolpan lähietäisyydelle. Heti ku se välähtäisi niin posauttaisin kuskin. Kyllä valtiota ja harmittaisi kun sakot mitätöidään henkilön kuoltua.

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Kiinnijäämätön. Kaksi uhria. Tuntemattomia, avoimesti määrätyn kohderyhmän jäseniä. Reilu eli ilmamkärsimystä sekä sivullisten vaarantamista.

Ei ole suunnitteilla, mutta mutta noi olis ehdottomasti operaation vaatimuksen.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !

Avatar
Mr.Crowley
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Helmi 12, 2021 11:08 am
Paikkakunta: Kotka

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Mr.Crowley »

Huono
"I tell you what. Leave the rings. Take the wife!"

Avatar
Lihakenkä
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2021 1:35 pm
Paikkakunta: Helsinkivantaaporvoo :)

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Lihakenkä »

Jäisin jokatapauksessa kiinni, joten pyrkisin muhaamaan mahdollisimman nopeasti mahdollisimman monta ihmistä.
Varmaan kehittelisin jonkun tyylin, jolla tappaisin kaikki uhrit. Saisivat poliisit sitten ämmistellä kun viikon sisään löytyy monta ruumista, jotka on tapettu samalla tavalla. Ehkä vetäisin jonkinlaisen lauttabisneksen ja ryhtyisin heittämään jengiä yli laidan. Joku onneton sukeltaja löytäisi sitten ne ruumiit sieltä. Toisaalta kytät varmaan hiffais että aina samalta lautalta on ne ruumiit tulleet :D
Hauaisin murhaajana siistin lempinimen. Just joku lauttamurhaaja tms.

Huono murhaaja olisin jokatapauksessa ja murtuisin varmaan viikon sisällä myöntämään kaiken tekemäni :P
Nam!! miten lihaisaa kenkää :P :wink:

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Pyrkisin ottamaan uhrin hengiltä esim. kuristamalla, tai jollain muulla mahdollisimman vähäsotkuisella tavalla. Mikäli murha tapahtuisi kotonani, kroppa kylppäriin ja osiin, jonka jälkeen ripottelisin osat metsiin, joissa tiedän olevan erittäin vähän muita kulkijoita. Toinen vaihtoehto olisi jättää kroppa kokonaiseksi ja yön pimeydessä sulloa alastomana suohon ja polttaa koko omaisuus.
Heti murhan jälkeen (ennen kropan hävittämistä) jättäisin oman puhelimeni kotiin ja tekisin uhrin puhelimella telejäljen paikkaan, johon minua ei voisi kytkeä.

Saa esittää tarkentavia kysymyksiä, missasin varmasti jotain.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Ruben Auer-Vaara
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: To Huhti 23, 2020 6:04 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Ruben Auer-Vaara »

Olisin lääninmurhaaja.

Avatar
Nyx
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2021 3:38 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Nyx »

Jokin sekoitus power-assertive ja himosarjamurhaajaa luultavasti olisin (harvinaista naiselle). Mahdollisesti pitäisin uhreja vankina kauankin, jos olisivat mieluisia. Varmaan jotain kiduttamisen, raiskaamisen, tajun ottamisen ja elvyttämisen vuorottelua. Uhrin hallitsemista ja pelon katsomista. Samaa mistä olen ollut kauan kiinnostunut. Metodistani en olisi kovin spesifi, mutta uhreista olisi tarkat vaatimukset.

Ei suunnitelmissa kyllä alkaa toteuttaa mitään tällaisia. Ei moraali antaisi periksi. Lisäksi liikaa menetettävää ja riskinottokykykin on heikohko. Puhumattakaan siitä, että tyttöystävän kanssa saan näitä vähän toteutettuakin (keskeneräisinä tosin, kun en häntä tapa) niin enpä ole aikeissa ryssiä omaa ja muiden osallisten elämää sen takia.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power

Zalamanteri
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Elo 11, 2021 9:50 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Zalamanteri »

Olen "en likaa käsiäni"-murhaaja ja sellainen kostaja tyyppiä :twisted: Joku on sanonut, että kosto on parasta kylmänä tarjottuna :wink: eipä silloin uhrilla ole hajuakaan kuka takana on :twisted:

Myrkky ovelassa paikassa. Tietenkin pitkä hidas kidutus olisi parasta. Erinomaista olisi, jos hämmennyksen ja kuolon hetken + kamppailun näkee kameran kautta, mutta yhteyttä ei voi jäljittää. Jää vain minun ja uhrin viimeiseksi salaisuudeksi :twisted:

Kuva

Vastaa Viestiin