Rikospaikat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Rikospaikat

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Ihan vaan semmosta, että moniko on käynyt tutustumassa johonkin rikospaikkaan ihan muutenkin, kuin sattumalta ?
Jos vastasit myöntävästi, niin oletko käynyt muuallakin, kuin omalla paikkakunnalla oleviin rikospaikkoihin tutustumassa ?
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Cmoney
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 4:50 am

Re: Rikospaikat

Viesti Kirjoittaja Cmoney »

Onhan nuo kiehtovia miettiä, mitä tällä paikalla tapahtuikaan kauan sitten.
Bodom, Kyllikki Saari, Rauma 1977 äiti ja tytär, Kumpula 1963 Pirkko Ryhänen... nuo paikat nyt ainakin olen käynyt katsomassa.
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Rikospaikat

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Bodomjärven murhaniemi, Kannelmäen bunkkeri, Savion koriskenttä
Pumpuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: To Joulu 02, 2010 1:17 pm

Re: Rikospaikat

Viesti Kirjoittaja Pumpuli »

Porvoon mäkkärin autokaistalla on tullut pari kertaa käytyä..... :?

Heikki Ritavuoren ja Eliel Soisalon-Soinisen murhapaikoilla nyt viimeks.
Dulce et decorum est pro patria mori.

Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Rikospaikat

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Kyllä, mutta miksi avoimessa tilassa olevat paikat "liikuttavat" vähemmän kuin suljetussa tilassa olevat? :o
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Rikospaikat

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Chikatilo kirjoitti:Kyllä, mutta miksi avoimessa tilassa olevat paikat "liikuttavat" vähemmän kuin suljetussa tilassa olevat? :o
Luulisin, että se paikan "ahtaus", ja uskomus että ne tapahtumat jäisi jotenkin helpommin seinien sisään vainoamaan muita, kuin avarassa ulkoilmassa se jokin, joka voisi jäädä vainoamaan, haihtuisi tai poistuisi helpommin.

Itse olen käynyt vain Kyllikki Saaren suohaudalla, mutta olen käynyt myös kahdessa muussa paikassa ulkomailla, joissa tapahtumat/teot oli kyseisinä aikoina laillisia kyseisillä alueilla.

1. Jokin vuosi takaperin kävin USAssa, yksi kaupungeista, jossa vietin aikaa oli San Francisco. Käväisin myös Alcatrazissa. Ei varsinainen rikospaikka, mutta siellä tehtiin vangeille asioita, jotka eivät nykyään ole sallittuja.

2. Täällä taas tehtiin muun maailman silmissä rikoksia, mutta ei heikäläisten mielestä. Kävin siellä Keski-Euroopan reissun aikana, kun vuoroon tuli Saksa. Paikka oli Dachau. Ei nyt sinällään niin kamalan oloinen tai näköinen paikka, kamaluus tuli siellä(kin) tapahtuneista teoista.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Vastaa Viestiin