Tunnustaako kukaan muu.... vielä addiktiosta....

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Doctor Lecter kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:...kun "internetin viihdekäyttö työaikana ehdottomasti asiaankuulumatonta" :roll:
:shock:

Onko muitakin joilla näin on. Minulla ei.

Otan osaa turjukkaiseni. Lohdutuksena kerrottakoot, että oli minulla Sinua silloin ikävä kun ei "vehkeet pelanneet".
Siis herranjumala, toivottavasti ikävöit minua silloin kun VEHKEET TOIMIVAT! :lol:

Kiitos Blackwidow huolenpidostasi. :wink: Taidat olla hyvä mimmi.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Kuva
Viimeksi muokannut blackwidow, Su Loka 07, 2007 10:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Kyllä säikähdin, kun ei yhtäkkiä päässytkään lukemaan/ katsomaan.
Vaikken aina kerkeäkkään kirjoittaa, niin silti pitää käydä ikään kuin tarkistamassa missä mennään :oops: :lol:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:...kun "internetin viihdekäyttö työaikana ehdottomasti asiaankuulumatonta" :roll:
:shock:

Onko muitakin joilla näin on. Minulla ei.

Otan osaa turjukkaiseni. Lohdutuksena kerrottakoot, että oli minulla Sinua silloin ikävä kun ei "vehkeet pelanneet".
Siis herranjumala, toivottavasti ikävöit minua silloin kun VEHKEET TOIMIVAT! :lol:

Kiitos Blackwidow huolenpidostasi. :wink: Taidat olla hyvä mimmi.
Herttinen, TT..... missä sun (blondin) logiikkasi on :?: Tietysti tohtorin kannattaa ikävöidä sitä, kenen luulee/tietää "saavan vehkeet pelaamaan" :wink: :roll:

Mutta vakavasti: tätähän se lecteri tarkoitti, eikä mitään kaksimielisiä.....
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#40682

-pyhäkoulupäivä tänään, ei seksiä, kiitos-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

maija turjukka kirjoitti:Mutta vakavasti: tätähän se lecteri tarkoitti, eikä mitään kaksimielisiä.....
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#40682
Niiniijoojoo...Mitä enemmän selittää sen valheellisemmalta tuntuu. :wink:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

maija turjukka kirjoitti:Sanopa muuta, Kalessin! On se kumma, miten toi työnteko haittaa palstalla roikkumista :shock: Onneksi ittelläni on vapaa viikonloppu...... mutta ensi viikosta alkaen sitten töissä totaalikielto, kun "internetin viihdekäyttö työaikana ehdottomasti asiaankuulumatonta" :roll:
--------

-lööpitkin luettava lehdestä, kun ei nettiin pääse-
Itse itseäni tehostaen ilmoitan:

Eka työpäivä totaalikieltäytyjänä onnellisesti takana; en sortunut murhaamaan ketään työkaveriakaan..... vaikka tiukille kyllä otti :shock:
Koko päivänä en käynyt kuin kaksi kertaa nopeesti sähköpostilla, enkä murhainfossa ollenkaan. Onkohan addiktio sittenkin hallinnassa :?:

-palaan jauhettuani noin neljä kiloa hirvenlihaa-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

maija turjukka kirjoitti: Eka työpäivä totaalikieltäytyjänä onnellisesti takana; en sortunut murhaamaan ketään työkaveriakaan..... vaikka tiukille kyllä otti :shock:
Koko päivänä en käynyt kuin kaksi kertaa nopeesti sähköpostilla, enkä murhainfossa ollenkaan. Onkohan addiktio sittenkin hallinnassa :?:
Ensinnäkin, onnittelut :D Minä en koulussa kykene pitämään näppejäni irti murha.infosta x))) Toiseksi, ei se hallinnassa ole (Muahahahaa), tahdonvoimasi vain on kova :wink:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Eehei, ei tässä tahdonvoimasta ole kyse, vaan uudesta pomosta..... pakko, mikä pakko, kun yksityisen leivissä ollaan :(
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Kuva
Viimeksi muokannut blackwidow, Su Loka 07, 2007 10:19 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

blackwidow kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:
... toivottavasti ikävöit minua silloin kun VEHKEET TOIMIVAT! :lol:
Herttinen, TT..... missä sun (blondin) logiikkasi on :?: Tietysti tohtorin kannattaa ikävöidä sitä, kenen luulee/tietää "saavan vehkeet pelaamaan" :wink: :roll:

Mutta vakavasti: tätähän se lecteri tarkoitti, eikä mitään kaksimielisiä.....
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#40682

-pyhäkoulupäivä tänään, ei seksiä, kiitos-
TT on kai jostain ssanut päähänsä että hänen avansa velvoittaa häntä flirttaamaan kaikkien kanssa. :wink:

eikö se ole anna -nicole siinä. nainen, jonka menehtymisen jälkeen vironamiset suurinpiirtein joutuivat testaamaan koko hänen tuttavapiirin selvittääkseen kuka on hänen lapsensa isä :shock: :lol:

jopa 90-vuotiaan zsa zsa gaborin (joka on ehtinyt naimisiin peräti 9 kertaa) aviomies ilmoittautui isäehdokkaaksi. :lol: :lol:
Liioittelua :roll:
Vastaa Viestiin