Tunnustaako kukaan muu.... vielä addiktiosta....

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Tunnustaako kukaan muu.... vielä addiktiosta....

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

.... kärsineensä vieroitusoireista, kun ei pariin päivään päässyt palstalle :?: :oops:

-aika hitaasti nytkin aukeaa useampia viestejä sisältävät ketjut-

muoks. otsikkoa ajankohtaisemmaksi....
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ma Loka 01, 2007 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Tunnustan :oops: hiukan kärsineeni epätoivosta kun yhtäkkiä huomasinkin ettei sivut aukene! Kääk! Noh, mut täällä on kyllä avautumisen jälkeen ollut todella-todella hiljaista, että onko osa jengistä päättänyt irtautua kokonaan palstasta, hyvä alkuhan tuo "pakkovieroitus" on ollut... :lol:

Missä esimerkiksi Tampereen Tyttö, Tiina, Mother North, Kylli, Herkkis (Onkos Herkkistä muutenkaan "näkynyt"??) , niin ja MONI-MONI muu puuttuu, vai ovatko kaikki kyllästyneet koko touhuun...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Täällä ollaan, mutta en tiedä onko muilla samaa ongelmaa kun mulla..kaikki osiot ei aukene ja sitten ää-kirjaimen ja joskus jonkun muunkin tilalla on ruutu tai kysymysmerkki:O

Ihan hyvään rakoon tämä päivityshommeli kuitenkin tuli...oon nyt iltapuhteena saanut lasten vaatekaapit päivitettyä kun ei oo täällä voinut roikkua. :oops:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tiina kirjoitti:Täällä ollaan, mutta en tiedä onko muilla samaa ongelmaa kun mulla..kaikki osiot ei aukene ja sitten ää-kirjaimen ja joskus jonkun muunkin tilalla on ruutu tai kysymysmerkki:O

Ihan hyvään rakoon tämä päivityshommeli kuitenkin tuli...oon nyt iltapuhteena saanut lasten vaatekaapit päivitettyä kun ei oo täällä voinut roikkua. :oops:
Täällä tuskaillaan (myös). Ti aamun klo 8:n jälkeen ja johonkin saakka siitä lähtien kirjoitettuja ei näy ja vanhojenkin lukeminen on sangen tuskaisaa ääkkösten sekoilun takia/vuoksi. Noooh, kyllä se ylläpito homman hoitaa, kerrankos sitä bittimaailma tökkii. Sitä minä vaan, kun eivät häviäsi nuo nyt jo poissa olevat mainitsemani ajankohdan kirjoitukset mihinkään.

Mutta toisaalta, onpahan ollut aikaa suunnata aktiviteettia muualle, mutta kun olin tällä vapaa viikolla ajatellut suunnata sen aktiviteetin tähän sivustoon.

Lähdenpä siis ulos haravoimaan lehtiä ym. roskaa pihamaalta jos saisi vaikka kärryllisen kerättyä ja toimitettua ne ns. kaatopaikalle.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Cicciolina kirjoitti:Tunnustan :oops: hiukan kärsineeni epätoivosta kun yhtäkkiä huomasinkin ettei sivut aukene! Kääk! Noh, mut täällä on kyllä avautumisen jälkeen ollut todella-todella hiljaista, että onko osa jengistä päättänyt irtautua kokonaan palstasta, hyvä alkuhan tuo "pakkovieroitus" on ollut... :lol:

Missä esimerkiksi Tampereen Tyttö, Tiina, Mother North, Kylli, Herkkis (Onkos Herkkistä muutenkaan "näkynyt"??) , niin ja MONI-MONI muu puuttuu, vai ovatko kaikki kyllästyneet koko touhuun...
Normaali osoite http://www.murha.info ei toimi vaan ainoastaan jos kirjoittaa suoraan http://www.murha.info/phpbb2

Joten moni voi olla tietämätön, että täällä pystyy jo kirjoittamaan. Tosin se päivitys on ilmeisesti edelleenkin kesken, koska pääosoitteella (murha.info) ei pääse tänne edelleenkään.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja täällä sitä Kyllikin on!! Ihan mielenkiintoista oli arvioida oman riippuvuuden astetta :oops: Mutta tietäkää: teitä tuli ikävä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Minä tunnustan tämän ja pistetään samaan syssyyn tunnustus että Rooman palokin oli minun tekosiani. :D
Child Of Scythe
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tunnustan, että oli vähän tympeä olo kun ei päässyt pariin iltaan tänne kirjoittelemaan.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

tottakai 8)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Kyllä säikähdin, kun yhtäkkiä foorumi oli hävinnyt. Muutama viestinikin katosi serverinvaihdon tiimellyksessä.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^ Mäkin säikähdin ja olin ihan paniikissa koko ekan päivän, mutta tulin sitten kipeäksi, niin en ole koneella paljon istunut 8) Eli tavallaan mä pääsin helpolla...
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Oih ja voih, Sadie! Sinusta juuri olin eniten huolissani...... ja nyt kerrot, että turhaan 8) :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Voi kiitos maija :oops: Ja tottahan on, että jos en olis sairaaksi tullut, olisin varmasti riutunut ja rääkynyt :lol: Oon mä silti käyny aina välillä tarkistaan, et joko toimii....
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja kun tiettyjen ihmisten yhteystiedot on vain tämän kautta, oli kumman orpo olo... :wink: Saako lähettää terkkuja? Teille, joita kaipasin!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Minulla oli Kylliä ikävä:!: :!: *rutistus*
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Vastaa Viestiin