Tunnustaako kukaan muu.... vielä addiktiosta....

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

HAAA! Se kalikka kalahtaa..... Totta kai Sadie tiesit että tarkoitin mm. nimenomaan sinua?
Ihanaa kun kodin ovet ovat jälleen auenneet ja perhe pikkuhiljaa kokoontuu paikalle lämminhenkistä aikaa viettämään:lol:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ai että ihan perhe........ ja lämminhenkinenkin vielä :roll: Minä voisin ennemminkin kuvitella meistä jonkun mafiaperheen, missä naiset veteleekin naruista miestensä selän takana :wink:

Valitettavasti joudun hetikohta poistumaan pelaamaan lämminhenkistä korttipeliä nimeltään kirves...... leppoisaa iltaa vaan kaikille.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

:D Te kokeneemmat saatatte olla perhe, mutta tälläinen noob ei varmaan vielä pitkään aikaan pääse sellaiseen hienoon nimitykseen osaksi x)

Huh huh, voi kun Salkkareissa täti itkee. :(
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Nohnoh lapsukainen, eihän kokemus ketään perheenjäseneksi tee, kyllähän jokainen pienenä tarvitsee perhettä tuekseen :wink: . Aika nopsaan olet lunastanut paikkasi jo ihan "läsnäoloaika-suhteessa-aktiivisuuteen" -perusteella!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Joo, eikös ne italialaiset(-kin) perheet ole aikas isoja? Kyllä toi Howler vois ainakin ikänsä puolesta olla mun tytär..... tai ainaskin siskontytär :)
Mutta hei, kuka tarjoo lohdutukseksi siiderit, kun mä onneton hävisin siinä korttipelissä ja sain kirveen :!: :?: (ainoo lohtu on se, että äijäni sai myös omansa, joten voidaan kohta ruveta kirveshippasille :lol: )
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Siis kirveshän on hyvä suomalaiskansallinen urheiluväline. vrt Lalli ja piispa Henrik. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

maija turjukka kirjoitti:Joo, eikös ne italialaiset(-kin) perheet ole aikas isoja? Kyllä toi Howler vois ainakin ikänsä puolesta olla mun tytär..... tai ainaskin siskontytär :)

:lol: Pitäisiköhän tuohon sanoa kiitos, vai koetko sen loukkauksena?

Niin ja, Kylli, kyllähän sitä aktiivisuutta tulee kun on niin paljon asiaa 8)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

herranjumala!!!!kyllä!!!olin ihan ahdistunut, kun palsta olis suljettuna muutaman päivän ja tänään töissä nopeasti vilkaisin, että joko olisi auennut ja olihan se, mutta ei ollut aikaa kirjoitella, saatika lukea!!!!ihan hirveetä!!!, mutta onneksi tilanne on nyt korjaantunut ja varmaan parissa päivässä saan taas aiheista kiinni :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Sanopa muuta, Kalessin! On se kumma, miten toi työnteko haittaa palstalla roikkumista :shock: Onneksi ittelläni on vapaa viikonloppu...... mutta ensi viikosta alkaen sitten töissä totaalikielto, kun "internetin viihdekäyttö työaikana ehdottomasti asiaankuulumatonta" :roll:

Ai niin, Howler, en mä mitenkään loukkaantunut, itsehän otin puheeksi... (mun vanhempi tyttäreni on kohta 16 ja siskoni tyttäret jo aikuisia)

-lööpitkin luettava lehdestä, kun ei nettiin pääse-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

maija turjukka kirjoitti:...kun "internetin viihdekäyttö työaikana ehdottomasti asiaankuulumatonta" :roll:
:shock:

Onko muitakin joilla näin on. Minulla ei.

Otan osaa turjukkaiseni. Lohdutuksena kerrottakoot, että oli minulla Sinua silloin ikävä kun ei "vehkeet pelanneet".
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos, tohtori...... pelastit ankean päiväni :wink: :oops:

Ainoo lohtu tuossa nettikiellossa on kait se, että tulee testatuksi tää riippuvuuden aste. kaipa sitä kestää kuusi tuntia pois teidänkin rakkaiden infolaisten seurasta, jos on kerta pakko 8)

-turha kenenkään huudella perään arkisin klo 9-15-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 3:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Onneksi oli eräs jonka kanssa saimme purkaa yhteisiä tuntojamme pakollisen paussin aikana :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kiitos siitä vielä kerran. Kylli.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Pe Loka 12, 2007 11:40 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

höh..mulla ei ollut ketään jolle tilittää hirveitä niksojani paitsi mies ja sitäkään ei kiinnostanut yhtään mun pahoinvointini...mutta onneksi palsta skulaa ja kaikki on reilassa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin