Kuka murhaaja olisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Kuka murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Ed »

Nyt, kun on pakko valita?
Ja ennen kaikkea, miksi?
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Lihava
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 11:58 pm
Paikkakunta: Paska Kaupunni

Viesti Kirjoittaja Lihava »

Lee Harvey Oswald. Miksi? Saisin tietää puhtaan totuuden asiasta.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5185
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Aileen Wuornos. Oli naispuolinen murhaaja, ei muita syitä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Vlad Dracul tunnetaan myös nimellä Vlad Tepes (Seivästäjä)

1.Olen ollut aina kiinnostunut onko hänestä kerroituissa tarinoissa totuuden hiventäkään
2.Mikäli tarinat olisivat totta niin olisipa sitten mainio tilanne seurata "moralistin" ajatuksenkulkua
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mä olen kanssa lukenut paljon kirjallisuutta ko. herrasta. Mielenkiintoinen tuo entisajan Romania ja transsylvania. Vaikea vain tietää minkä kaiken uskoo.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä olisin ihan ehdottomasti....toi....Elisabeth Bathory.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Elisabeth on kanssa mielenkiintoinen tapaus.Haluaisin ehdottomasti tietää onko hänestä kerrotuissa tarinoissa perää...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

samoin, ne on niin absurdin kuuloisia juttuja, että olisi todella mielenkiintoista tietää, kuinka suuri osa niistä on juttuja ja kuinka suuri osa totta.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Jack/Jill the Ripper. Pääosin samoista syistä, kuin edellä nuo muut historialliset murhaajat.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Merope kirjoitti:Jack/Jill the Ripper. Pääosin samoista syistä, kuin edellä nuo muut historialliset murhaajat.
What you do... Makes you who you are.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Issei Sagawa koska sillä menee lujaa.
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jos pitäisi olla jonkunlainen murhaaja eikä valita jo olemassaolevista murhaajista olisin ihan ehdottomasti tämä;

http://www.gangus.net/X2%20update/Dark_Phoenix2.jpg

tosin tällähän on yliluonnollisia kykyjä, joten jos sen pitäisi olla ihan tavallinen pulliainen niin sitten Madison Lee Charlien enkeleistä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Jos tämä nyt on se joksi tätä luulen, niin totean Jean Grey rules 8)

... Minä itse en osaa valita, kuka murhaaja olisin. En yksinkertaisesti osaa vielä. Palaan asiaan myöhemmin.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jepjep, se on juuri se...*salamyhkäinen virnistys* vaikuttavaa ihan todella miten voi saada efekteillä ihmiselle uskomattoman karman.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Katrina

Viesti Kirjoittaja Katrina »

Minen uskaltaisi olla mikään historiallisesti kuuluisa sarjamurhaaja ihan jo sen takia, että heti jos olisin sen, syssisin asiat puhtaasti ja jäisin saman tien kiinni. :D

Luulen, että olisin Eric Harris tai Dylan Klebold ihan vain sen vuoksi, että keikka oli yksi ainoa kerta ja lopuksi sai laittaa kuulan omaan kalloonsa. Tuntuisi helpolta (ja sairaalla tavalla jopa kiehtovalta) ammuskella ihan ketä vain, vapaasti. Saisi itse päättää kenet säästäisi ja kenet ei, mahdollisesti saisi teloittaa jopa pahimman vihamiehensä..! Kiehtova ajatus, vaikka tässä elämässä en varmaan semmoista alkaisikaan tekemään.

Myöskin tuon vastuunsa pakeneminen lopuksi, eli kuulan oman kalloonsa ampuminen, tuntuisi rauhoittavalta ja pelastavalta.

Tosin, minä luulen, että olisin jatkanut sitä pidempään, ihan vain mielenkiinnosta ja siitä, että mitä poliisit tekevät, kun saapuvat. Seurailisin hetken aikaa ja jos tilanne menisi tukalaksi, päräyttäisin vasta sitten pään yläosan kattoon.

Kukaan kannibaali/silppuaja-murhaaja en varmaan olisi pystynyt olemaan, pelkkä ajatuskin kuvottaa. Jotain suoletonta ja ei-irtojäseniä, kiitos. :lol:
Vastaa Viestiin