Kuka murhaaja olisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kalessin kirjoitti:mä olisin ihan ehdottomasti....toi....Elisabeth Bathory.
Erzebeth Bathory :)

Minä olin kyllä Hitler, olisi mielenkiintoista tietää mitä ihmettä hän ajatteli ja tiesikö edes mitä ympärillä tapahtuu ja missä laajuudessa ja myös saisi tietää tapettiinko juutalaisia tosiaan se viisi miljoonaa.
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

viiltäjä-jack
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Varmaankin joko Eric Harris tai Petri Gerdt (lasketaanko Gerdt murhaajaksi?!?).
Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että kiinnostaisi niin prkeleesti saada tietää niiden elämästä/ajatuksista/motiiveista enemmän...
Ainakin ton jälkimmäisen henkilön tapauksessa palaisin halusta saada tietää oliko kyseessä vahinko vai harkittu teko!
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Bombay kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:mä olisin ihan ehdottomasti....toi....Elisabeth Bathory.
Erzebeth Bathory :)
Kumpikin kirjoitusmuoto on oikein vrt. Kaarle Kustaa tai Carl Gustav :)
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

wretch kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:mä olisin ihan ehdottomasti....toi....Elisabeth Bathory.
Erzebeth Bathory :)
Kumpikin kirjoitusmuoto on oikein vrt. Kaarle Kustaa tai Carl Gustav :)
Höh, pilasit minut pilkun n*ssimisen :D
Manual
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 pm

Viesti Kirjoittaja Manual »

George W. Bush, ehdottomasti.
Perustelut: Jos olisi pakko olla murhaaja olisi kumminkin mukavaa olla niin tyhmä ettei tajua olevansa murhaaja.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Elisabet Bathorysta on yksi tosi hyva kirja, joka on myos "kunnollista" historian tutkimusta. Muistaakseni se on tama
Tony Thorne: Countess Dracula: Life and Times of Elizabeth Bathory

Thornen mukaan suurin osa Elizabethin teoista on mahdollisesti poliittisesti motivoituneesti levitettya legendaa ja oikeudenkaynti (jonka materiaaliin suurin osa nykyisesta "varmasta tiedosta" perustuu) oli nykymittapuin mukaan kaikkea muuta kuin objektiivinen ja oikeudenmukainen. Toisaalta E on hyvinkin saattanut olla ilkea ja sadistinen, mutta esim. palvelijan tappaminen (aatelisssukuun kuuluvalta) ei tuohon aikaan ollut kovin kummoinen rikos ja useimmat tuskin rapayttivat silmaansa sellaiselle.

Eras tuttuni on opiskellut Unkarin historiaa ja oleskellut siella paljon ja yhtyy tuohon Thornen nakemykseen. Toisaalta, emme kuitenkaan varmaksi TiEDA sen todenmukaisuudesta sen enempaa kuin tuon legendankaan...

Itse kysymykseen: ehka makin olisin Eric Harris, mutta taa nyt lahinna sen takia, etta olen viime aikoina lukenut hanesta. Toisaalta, osaan kuvitella, etta jos minusta kuorittaisiin pois kaikki sivistyksen ulkokultaus ja opittu empatia ja aggression hallinta, niin minustakin sukeutuisi joku sellainen hirvio. Mutta niin kai meista kaikista. Huvittaa kylla lukea noita hanen Do you know what I hate? listojaan: harvoin nakee niin totaalisen tukahduttamatonta luolamiesaggressiota ettei ole tosikaan. Itse asiassa voin yhtya niista suurimpaan osaan, mutta silla erotuksella ettei kylla (onneksi!) ole kummoistakaan halua vahingoittaa arsyttavia ihmisia...
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Jonkinnäköinen kuolemanenkeli, ne eivät oikein eroa toisistaan, joten sama kai sinänsä, kuka.

Miksi? En tiedä, koen olevani niin empaattinen että ehkä murhaajana kääntäisin oman empaattisuuteni muita vastaan alkamalla jakamaan eutanasioita päättömästi ympäriinsä :D
Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

Mia Wallace kirjoitti:Petri Gerdt (lasketaanko Gerdt murhaajaksi?!?).
Kyllä minäkin PG olisin ehdottomasti.

Minua jotenkin kiehtoo "hiljaisen pojan" syndrooma. Päälepäin ujo ja hiljainen kaveri joka on onnistunut pitämään kulissit kunnossa. Sellainen poika jota kukaan ei osaisi epäillä mistään. Sisäiseltä maailmaltaan hän onkin sitten aivan toisenlainen ja kykenevä tekemään suunnitelmallisen teon.

Tässä kiehtoo myös se ihminen voi kääntää huomion pois itsestään elämällä yhteiskunnassa vallitsevan ihanteen mukaista elämää, eli hyvä poika koulussa, ei tappele eikä riitele, ei ördää kännissä eikä varasta kaupasta. Sisäinen totuus onkin jotain muuta :roll:
tutkija90
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 7:07 pm
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja tutkija90 »

tietysti sakaali 8)
Kun sinulle annetaan kyky toivoa jotakin, saat aina samalla voiman toteuttaa toiveesi
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Dr. Mengele
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Dam Egar
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:35 pm
Paikkakunta: Uusi Maa

Viesti Kirjoittaja Dam Egar »

Manual kirjoitti:George W. Bush, ehdottomasti.
Perustelut: Jos olisi pakko olla murhaaja olisi kumminkin mukavaa olla niin tyhmä ettei tajua olevansa murhaaja.
:lol:
Hunajavohveli
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Maalis 20, 2008 1:15 pm
Paikkakunta: Käpälämäki

Viesti Kirjoittaja Hunajavohveli »

Peter Kürten.
"Inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms, I could kill myself. If I had legs, I could run away. If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself. I could yell for help, but nobody would help me."
Gumshoe
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2008 3:13 pm

Viesti Kirjoittaja Gumshoe »

Tavallisena pulliaisena voin todeta, että samaistuminen murhaajiin tai muuhun sairaaseen p*skasakkiin on mielestäni omituista. Jos tälläistä havaitsee itsessään tai kavereissaan niin kannattaisi hakeutua hoitoon? :?
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Mä olisin varmaan kanssa Aileen Wuornos... :roll:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Vastaa Viestiin