Miksi rikokset kiinnostaa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

kurkkupurkki
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Syys 22, 2015 10:52 pm

Miksi rikokset kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja kurkkupurkki »

Kirjoitan Luukkublues-lehteen juttua dekkareista ja miksi ne sekä tosielämän rikokset kiinnostavat. Haluaisinkin kysyä teiltä täältä, onko teillä jotain vastausta tähän? Luetteko dekkareita paljon? Katsotteko rikossarjoja? Seuraatteko tosielämän rikoksia? Miksi?

Vastaukset saavat olla vapaamuotoisia. En paljasta niin toivoessanne edes nimimerkkiänne, käyttäisin vastauksia vain omien ajatusten selvittämiseen ja jutun luonnosteluun.
"Ammatinvalinta nuorena..."
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Miksi rikokset kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

kurkkupurkki kirjoitti:Kirjoitan Luukkublues-lehteen juttua dekkareista ja miksi ne sekä tosielämän rikokset kiinnostavat. Haluaisinkin kysyä teiltä täältä, onko teillä jotain vastausta tähän? Luetteko dekkareita paljon? Katsotteko rikossarjoja? Seuraatteko tosielämän rikoksia? Miksi?

Vastaukset saavat olla vapaamuotoisia. En paljasta niin toivoessanne edes nimimerkkiänne, käyttäisin vastauksia vain omien ajatusten selvittämiseen ja jutun luonnosteluun.
Siis sinänsä ei kiinnosta, mutta kun elämme tässä netin ihmemaailmassa, niin ei lehtiä enää tule ostettua..,eli netin kautta saa nopeammin kaikki uutiset, mulla on ainakin tapana aamukahvia juodessa katsoa koneelta ensin sää, sitten uutiset, maili ja tietenkin Minfo, ja sieltä nämä tuoreimmat uutiset, ja jos on tässä lähistöllä tapapahtunut jotakin sellaista, missä voisin auttaa/vaikuttaa niin ihan sen vuoksi tätä foorumia selailen.

Esim. voDkalla on ollut tosi fiksua ja järkevää sanottavaa täällä monessa ketjussa, vaikka aiheet on aika ovatkin olleet :shock: , aika pahoja.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Miksi rikokset kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Madeline_Poel kirjoitti:
kurkkupurkki kirjoitti:Kirjoitan Luukkublues-lehteen juttua dekkareista ja miksi ne sekä tosielämän rikokset kiinnostavat. Haluaisinkin kysyä teiltä täältä, onko teillä jotain vastausta tähän? Luetteko dekkareita paljon? Katsotteko rikossarjoja? Seuraatteko tosielämän rikoksia? Miksi?

Vastaukset saavat olla vapaamuotoisia. En paljasta niin toivoessanne edes nimimerkkiänne, käyttäisin vastauksia vain omien ajatusten selvittämiseen ja jutun luonnosteluun.
Siis sinänsä ei kiinnosta, mutta kun elämme tässä netin ihmemaailmassa, niin ei lehtiä enää tule ostettua..,eli netin kautta saa nopeammin kaikki uutiset, mulla on ainakin tapana aamukahvia juodessa katsoa koneelta ensin sää, sitten uutiset, maili ja tietenkin Minfo, ja sieltä nämä tuoreimmat uutiset, ja jos on tässä lähistöllä tapapahtunut jotakin sellaista, missä voisin auttaa/vaikuttaa niin ihan sen vuoksi tätä foorumia selailen.

Esim. voDkalla on ollut tosi fiksua ja järkevää sanottavaa täällä monessa ketjussa, vaikka aiheet on aika ovatkin olleet :shock: , aika pahoja.
Niin no joo, luen tosi paljon ja katon Netflixistä leffoja; Stephen Kingin kirjat ja leffat(niitä ei pahemmin Netflissä ollut), mut onhan mulla niitä kirjoina :).

Lukeminen on mulle harrastus ratsastuksen ja raviurheilun ohella, saa lepuuttaa hermojaan välillä :D .
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Vastaa Viestiin