Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Viesti Kirjoittaja garcia »

Saaren murhasta kului vielä 3 vuotta mun syntymään. Edesmennyt isäni oli silloin kyllä jo 33.
Naskali
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2016 11:02 am

Re: Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Viesti Kirjoittaja Naskali »

En ollut silloin vielä edes pieni naskali. Vanhempani olivat lapsia silloin.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Viesti Kirjoittaja Ailar »

No en mää nyt niin vanha oo, vaikka VoDKa jo vuosia sitten arvioi, että olen taistelemassa vanhainkodissa paikastani. En ole unohtanut tuota loukkausta vieläkään. :mrgreen:
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

No ethän sie Ailar vanha ole,vaan ikinuori! Vodkan ikäarviointiin on perusteltu syy suhtautua huumorin kauniilla kukkasella.Sitä paitsi nimimerkki "Vodka" on yksi murhainfon asiallisimmista keskustelijoista.Ja ollut sitä aina.

En ollut silloin syntynyt.Tulevat vanhempani-pahaa aavistamattomina-tunsivat kyllä jo tuolloin toisensa.He nimittäin olivat tutustuneet toisiinsa jo lapsina.

Ailar,niin uskomattomalta kuin sinusta ehkä saattaakin tuntua,niin olen syntynyt niin kutsuttua "normaalia tietä". :)

Jatkokysymys aiheeseen:Onko kenelläkään lehtikuvaa Vihtori Lehmusviidasta? Jos löytyy,niin sen voisi liittää "Kyllikki"-ketjuun.Minulla on kuva Maiju Yli-Hietalasta,Kyllikin ystävättärestä,jonka kanssa he murhayönä erkaantuivat toisistaan kuuluisassa "Meijerin risteyksessä".
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Viesti Kirjoittaja Ailar »

paccasucco kirjoitti:No ethän sie Ailar vanha ole,vaan ikinuori! Vodkan ikäarviointiin on perusteltu syy suhtautua huumorin kauniilla kukkasella.Sitä paitsi nimimerkki "Vodka" on yksi murhainfon asiallisimmista keskustelijoista.Ja ollut sitä aina.
Totta. VoDKa on yksi parhaimmista.
paccasucco kirjoitti:Ailar,niin uskomattomalta kuin sinusta ehkä saattaakin tuntua,niin olen syntynyt niin kutsuttua "normaalia tietä". :)
:mrgreen: Heh! Ei tullut mieleenikään epäillä asiaa.
Ruben Auer-Vaara
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: To Huhti 23, 2020 6:04 pm

Re: Kuinka moni oli jo syntynyt Kyllikki Saaren aikaan?

Viesti Kirjoittaja Ruben Auer-Vaara »

En ollut syntynyt Kyllikki Saaren aikaan.
Vastaa Viestiin