FaceBook

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko kirjautunut Facebookiin? :)

Kyllä
125
61%
Ei
29
14%
Ei vielä, ehkä joskus...
12
6%
Nej!!! Ei ikinä!!!
38
19%
 
Ääniä yhteensä: 204

Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

FaceBook

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Elikkäs kuinka monella murhalaisella on omat tunnukset facebookissa? :)
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ahdistaa koko ajatus siitä paikasta. En ymmärrä miksi sen pitää olla edes olemassa, muuta kuin sitä varten, että voi esitellä omaavansa tuttavia ympärillään.

En ole kertaakaan käynyt edes sillä sivulla, en varmasti edes tuntisi jos se olisi auki jossain. Kaverit sitä on kovasti kehuneet ja ylistäneet, itse en koe tarvetta sille. Irc-Gallerian ymmärrän, sillä siinä on sentään pointti (muukin kuin että voi kommata ihqdaa kavereille niiq!!!111), mutta Facebook on jotenkin.. En tiedä.

Miksi ei voi vain lähettää sähköpostia tai jotain sille kaverille, jos pitää yhteyksissä olla. O.o

Kuuleman mukaan listoilla on kaikki, siis ihan kaikki, aina postinjakajasta viimeksi sinulle soittaneeseen puhelinmyyjään. :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Ei ole eikä tule :P
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Täytyy myöntää, että kävin tsekkaamassa, mutta en tiedä, olenko nyt siellä oikeasti, kun en halunnut kuvaani sinne laittaa. Aika lapsellisen näköistä touhua, mutta kuulemma pitäisi olla netissä näkyvä ja verkostoitua omalla alallani, mutta en kyllä halua elää elämää netissä koko ajan ja muutella statuksia. Luotan enemmän omaan kotisivuun, jonne voin ohjata ne, jotka haluan sinne löytävän.
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Paskat minä verkostoitumiselle, mutta ne kaikki oheissälät ja vempaimet ovat kivoja, noin niinkuin kavereiden kanssa käytettäväksi :) . Toisaalta, onpa minulle käynyt niinkin, että olen tuon kautta tutustunut paremmin sellaisiin puolituttuihin, joille en ehkä muuten olisi tullut puhuneeksi. Ymmärrän silti täysin, miksei joku tuonne ehkä halua liittyä. Liityin itsein vasta aivan hiljattain, vaikka ensimmäinen kutsu taisi tulla jo ainakin viime vuonna. En silti pitäisi tuota minään pahan alkuna ja juurena. Minusta tuo on itseasiassa paljon monipuolisempi ja hauskempi, näin ollen myös "ymmärrettävämpi" vempele kuin irc-galleria, jonka pointti taitaa niiden kuvagallerioiden lisäksi rahanteko kaikella pikkusälällä. Facebookin jutut ovat toki aivan yhtä turhia, mutta niitä on miljoonasti enemmän, ja suurin osa ainakin ilmaisia.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Sara »

Kyllä, olen siellä ja erittäin addiktoitunut.
VoDKa kirjoitti:En ole kertaakaan käynyt edes sillä sivulla, en varmasti edes tuntisi jos se olisi auki jossain.
Tämä ehkä selittää sen, miksi muu osa viestistäsi menee ihan metsään :mrgreen:
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Sara kirjoitti:Kyllä, olen siellä ja erittäin addiktoitunut.
VoDKa kirjoitti:En ole kertaakaan käynyt edes sillä sivulla, en varmasti edes tuntisi jos se olisi auki jossain.
Tämä ehkä selittää sen, miksi muu osa viestistäsi menee ihan metsään :mrgreen:
Hyvin mahdollista. Avasin Fb:n just tuohon, eikä kyllä yhtään sen kummallisemmalta näytä kuin mitä olin ajatellutkaan.

Joku sanoi galleriaa rahantekojutuksi. Voi se olla sitäkin, mutta ainakin itse pidän siitä sen vuoksi, että voin tarkistaa suurimman osan irkkaajien tietoja sitä kautta, ettei tule ikäviä yllätyksiä minkään keskustelujutun tai muun kanssa. Ja antaahan se irkkaajalle enemmän aina luotettavuutta kun voi katsoa että kas, Jaakko Porista, ikä 21, kuvien perusteella omistaa kissan ja kultakalan, tykkää laskettelusta ja käy viikonloppuisin gaybaareissa.
Tietenkään tämä ei estä sitä, etteikö siellä voisi valehdellakin, mutta niinpä kai sitä voi tuolla Fb:ssäkin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Njoo, valehdella voi ihan missä vain. Itselleni suurin ero noissa on se, että Facebook on selvästikin aikuisten temmellyskenttä siinä missä IG nuorten. Jälkimmäiseen olen rekisteröitynyt ekan kerran irkatessani miljoona vuotta sitten, mutten ole missään vaiheessa siitä innostunut, saati sitten addiktoitunut. Naamakirja vei mennessään heti, kun tajusin mitä kaikkea siellä voi tehdä - ja ketä kaikkia sieltä voin löytää :) Tietysti addiktoituminen ei ole kovin hyvä suositteluperuste :mrgreen:

Muoks. Pakko korjata: Päivän kuvat on kyllä pakko Galleriasta käydä aina välillä katsomassa :)
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Eijoo Eituu 8)
I am an African!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Heh, hieman edellisiä vastaajia vanhempana kommentoisin: Eiköhän se Facebook ole selkeästi tarkoitettu työikäisille/töissä käyville tai töitä etsiville ihmisille. Ja Galtsuhan on kuitenkin teinikamaa.... perusidea kuitenkin molemmissa sama, tavata kavereita ja tuntea kuuluvansa porukkaan/porukoihin. Ja ne oheistoimintojen erot johtuu sitten käyttäjäkunnan erilaisuudesta/eri-ikäisyydestä.
Itsellänikin on jo kutsu sinne Facebook-iin, mutta muilta kiireiltäni en ole vielä ehtinyt perehtyä asiaan tämän tarkemmin... ehkä joskus :)
-toistaiseksi murha-addiktiossa riittävästi ajankulua-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

maija turjukka kirjoitti:^Heh, hieman edellisiä vastaajia vanhempana kommentoisin: Eiköhän se Facebook ole selkeästi tarkoitettu työikäisille/töissä käyville tai töitä etsiville ihmisille. Ja Galtsuhan on kuitenkin teinikamaa....
Keski-ikä on 19, joten ihan teiniteini se ei kuitenkaan ole. ;)

Millä tavalla tuo Facebook helpottaa työssä käyvän/työttömän elämää? Ihan oikeasti olen kiinnostunut. Millä perusteella se semmoiseksi voidaan määrittää?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No siksi, että Facebook-in väitetään auttavan työnantajia sopivan työntekijän löytämisessä! (kun siellä on se profiili tehdyistä töistä/työsuhteista)
En muista, luinko tämän Kodin Kuvalehdestä vai Annasta.... :oops:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

maija turjukka kirjoitti:^No siksi, että Facebook-in väitetään auttavan työnantajia sopivan työntekijän löytämisessä! (kun siellä on se profiili tehdyistä töistä/työsuhteista)
En muista, luinko tämän Kodin Kuvalehdestä vai Annasta.... :oops:
Eli hieman niinku työkkäri (josta sieltäkään töitä ei saa), mut kuvan kanssa? :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Jepjep 8) Eiköhän liitytäkin heti :wink: Mutta vaan sillä ehdolla, että perustetaan sinnekin "murhaharrasteryhmä".....
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Tuo työelämä-aspekti tulee siitä, että siellä näkee verkottumisen aika hyvin ja työhistorian samaten. Kuulemma työnantajat saattavat käydä kurkkaamassa, ketä tunnet (minkälaisia suhteita sinulla siis on) ja muuten työhistoriaa. Ei taida ihan tavallista pulliaista hetkauttaa, mutta joidenkin alojen tyyppejä kyllä.

Itse kun en työelämässä ole vielä moneen vuoteen opiskelujen takia, en ole jaksanut mitään seeveetä sinne vääntää taikka juttelujani muiden kanssa sillä perusteella karsia :mrgreen: Kivempi näin.
Vastaa Viestiin