FaceBook

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko kirjautunut Facebookiin? :)

Kyllä
125
61%
Ei
29
14%
Ei vielä, ehkä joskus...
12
6%
Nej!!! Ei ikinä!!!
38
19%
 
Ääniä yhteensä: 204

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re:

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Cotton kirjoitti:Ei ole eikä tule!

Ihan turhantuntuinen härpätin.
:mrgreen:
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2378
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Pakko perua aiemmat puheeni ja myöntää, että olen facebookissa :D
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Bias »

Olen naamakirjassa. Ihan ok, mutta ne kaikki farmivillet ym. ottavat aivoon. Ja se, että niihin saa koko ajan kutsuja kaikilta tutuilta. Tai että tieto jonkun löytämästä "aarteesta" ala-asteikäisten pelissä on se ainoa päivitys profiilissa päivästä toiseen. Ketä kiinnostaa? Oikeasti!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En ole, en ole ollut enkä tule olemaan.
Nothing is quite what it seems
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2587
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja MEG »

En usko että minun, eikä usean muunkaan keskustelijan naaman näkeminen olisi mikään nautinto.
Ja mikäli on, niin sitä huonompi juttu, on vaan omiaan johtamaan huomion pois keskustelujen asiasisällöstä.
Toisaalta uudet tekniset keksinnöt on yleensä saatu markkinoitua, niiden objektiivisesta mielekkyydestä riippumatta.
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Lennox kirjoitti:Mutta missä viipyy Facebookin Minfo-yhteisö? :wink:
Siellä on Murha.info on parhautta. : D
En muista olenko vastannut tänne, vastaan ainakin nyt... Facebook-profiili löytyy ja yllättävän usein tulee siellä käytyä. Minusta se on ihan hyödyllinen paikka, mutta yksityisyydensuoja ei oikein toimi ja tökkimiset ja jotkin sovellukset sekä loputtomat kutsut niihin ovat idiottimaisia.

Minulla on tunnus millatfacebookissakin, mutta minulla ei ole siellä yhtään kaveria.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Valoviikate kirjoitti: Minulla on tunnus millatfacebookissakin, mutta minulla ei ole siellä yhtään kaveria.
Mikä on millatfacebook? =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Mikä on Facebook onx se joku Sedu uus trendijuottola :lol:

Eli en ole naamakirjassa koskaan ollut
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

rosamarine kirjoitti:
Valoviikate kirjoitti: Minulla on tunnus millatfacebookissakin, mutta minulla ei ole siellä yhtään kaveria.
Mikä on millatfacebook? =)
Linkki linkki
Olipa kerran pakistanilainen, joka löysi Facebookista Muhammed-pilakuvia. Hänelle tuli paha mieli ja hän perusti oman facebookin muslimeille ja muiden uskontojen (kaipa myös ateismin ja agnostismin?) herttaisille ihmisille.

Muslimit ovat perustaneet myös mm. ummahbookin.
TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Takkini kääntyi, vaikka vannoin etten kirjaudu koskaan moiseen..
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mua kiinnostais suunnattomasti tietää, mitä Facebookin tämän topicin alkusivuilla tyrmänneet siitä nyt ajattelee :mrgreen: Joko on profiili tehty?

Mä käytän Facebookia paljon. Kaverit on ympäri Suomea, ja Naamakirja on hyvä tapa pitää yhteyttä. Nyt tietää mitä kavereille kuuluu, ilman että tarvii olla koko ajan soittelemassa, viestittämässä tai kirjoittamassa sähköpostia. Sen kun lukee uutisista miten Sarilla Rovaniemellä tai Mikolla Kuopiossa pyyhkii, ja kuulumisia voi myös kommentoida. Monen kaverin kanssa tuleekin pidettyä paljon enemmän yhteyttä FB:n ansiosta :) Mulle se on tärkeä sosiaalinen verkko, ja sieltä löytyy kavereiden lisäksi lähes koko perhe.
Pelaan myös paria peliä, mutta muuten ohitan kutsut lähes sataprosenttisesti. Olen myös piilottanut uutisistani pelit joita en pelaa. Ja saahan kutsutkin estettyä sovlluskohtaisesti, jos ne ärsyttää.

Musta Irc-galleria on aina (siis mun mittapuulla aina, vaikka alkuperäinen tarkoitus on ollutkin toinen) ollut teinien herutuspaikka, eikä ole mua koskaan kiinnostanut. Facebook taas perustuu siihen, että sinne kirjaudutaan omalla nimellä, ja pidetään yhteyttä jo olemassaoleviin tuttuihin. MySpace on jostain näiden välimaastosta. On mulla sielläkin profiili, mutta ei sitä juurikaan tule käytettyä.
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Tätä janteria ei naamakirjasta löydy nyt eikä myöhemminkään.
Älä oleta
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ei, en ole. Varjelen yksityisyyttäni. En myöskään halua, että kaiken maailman puolituttujen kanssa pitää pitää yllä keinotekoista ystävyyttä vaikka tosielämässä emme edes tuntisi toisiamme jos törmäisimme kassajonossa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Olen, mutta ystäviä on tasan 5. En tee naamakirjassa mitään muuta kuin ongin tietoja joistain ihmisistä, eli vakoilen.
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Kyllä olen ku ei jaksanu enään kuunnella kavereiden jankutusta että "tuu facebookkii, tule tule tule plaa plaa plaa"... Ja kiitos niiden, minulla ei ole enää elämää :twisted:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Vastaa Viestiin