Oletko joutunut poliisin silmätikuksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Oletko joutunut poliisin silmätikuksi?

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Eli oletko joutunut poliisin vainoamaksi?itse olen ns.silmätikku täällä itäsuomen alueella,syyksi riittää tietynmerkkinen ajopyörä ja kaveripiiri.puhallutetaan/ratsataan kesällä usein monesti päivässä,myös pyörin rakentelusäännökset ja prosentit tuntuvat jatkuvasti muuttuvan poliisista riippuen..eli vaihtoehdot taitaa olla pyörän/kaverien/pärstäkertoimen vaihto..heh.. 8) :shock:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Manual
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 pm

Viesti Kirjoittaja Manual »

Tuttu tunne, pitkä parta , kalju ja moottoripyörä = lähin omainen ,viranomainen. :D
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

En ole itse varsinaisesti joutunut, mutta entisen seurustelukumppanin kanssa saatiin yleensä ostosreissuilla ns. vartijasaattue, aina ja joka paikassa. Oli outoa tottua sittemmin siihen, kun saikin tehdä ostokset rauhassa :lol:
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Ennen pysäytettiin vähintään kerran viikossa, parhaillaan kolmesti päivässä ilman mitään asiaa. Kuhan vittuilivat. Nykyään harventunut.

Tosin vieläkin ne kyylää vastaantullessaan ku mykkä vittua.
What's up, fuckers?
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

höh! itsellä ei oo kaljua eikä partaa moottoripyörästä puhumattakaan...tosin sellaisia ystäviä löytyy eikä kukaan ole kyllä katsonut pahasti, en ole ainakaan huomannut...eikä noita mun ystäviä kyllä haittaisi vaikka joku vähän kyttäisikin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ossi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 11:50 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko joutunut poliisin silmätikuksi?

Viesti Kirjoittaja Ossi »

Panhead kirjoitti:itse olen ns.silmätikku täällä itäsuomen alueella,syyksi riittää tietynmerkkinen ajopyörä ja kaveripiiri.
Supporttaatko bandidosia muuallakin yhtä avoimesti kuin avatarissa? Ei ihmekään, jos poliisin tarkkailtavaksi pääsee. Jos kaveripiirissäsi on paljon poliisin vanhoja tuttuja, sekin todennäköisesti lisää poliisien kiinnostusta.
Manual
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 pm

Viesti Kirjoittaja Manual »

cicero kirjoitti:höh! itsellä ei oo kaljua eikä partaa moottoripyörästä puhumattakaan...tosin sellaisia ystäviä löytyy eikä kukaan ole kyllä katsonut pahasti, en ole ainakaan huomannut...eikä noita mun ystäviä kyllä haittaisi vaikka joku vähän kyttäisikin...
Kyllä se rupee jossain vaiheessa potuttaa kun pysäytellään parhaimmillaan 3 kertaa päivässä ja katellaan runkonumeroita ja moottorin numeroita ja tarkastellaan että onkohan viimeisen puolentunnin sisällä ilmestynyt pyörään varastettu moottori tai kuinka monta prosenttia osia on vaihdettu. Pelkkää vittuilua se on poliisin puolelta. Paras mitä on sattunut kun olin myymässä vanhaa pyörääni pois ja pyöräni oli rakenneltu, alkuperäiset osat oli auton takakontissa ja pyörä trailerilla..... Nostimme irto osia ostajan auton takakonttiin ja kuinka ollakkaan huomasimme seisovamme poliisin piirittämänä ,poliisin osoittavan aseella ja huutelevan helkutinmoisella falsetilla kädet näkyviin ja identtiteetti paperit esiin......siinä sitten että mitä VIT.....A tämä nyt on meitä aletaan tarkastamaan etc....sekä toinen poliisi menee voiton riemuisena takakontille lunastamaan sotasaalistaan "SINKOA" joka pienen tutkiskelun jälkeen osoittautuukin pyörän vanhoiksi pakoputkiksi :twisted: Siinä oli ilmeisesti joku hoitanut kansalaisvelvollisuutensa oikein huolella kun oli ilmoittanut asekaupasta keskellä kaupunkia, veikkaanpa että jos kyseessä olisi ollut jonkun muun näköisiä ihmisiä myymässä pyöräänsä ei olisi paljon kiinnittänyt kenenkään huomiota
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mieheni kanssa tullissa.. Aina hänet ratsataan! :shock:
Tavallisen näköinen äijä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Mieheni kanssa tullissa.. Aina hänet ratsataan! :shock:
Tavallisen näköinen äijä.
niinhän sitä aina luulee (että se oma mies on ihan tavallisen näköinen) tai sitten ne katsoo että mites noin tavallisen näköisellä äijällä on noin huikee muija!!!!! Eli varmaan on iso tewkijä porukoissa 8) höh...vähän väsyttää..
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

cicero kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Mieheni kanssa tullissa.. Aina hänet ratsataan! :shock:
Tavallisen näköinen äijä.
niinhän sitä aina luulee (että se oma mies on ihan tavallisen näköinen) tai sitten ne katsoo että mites noin tavallisen näköisellä äijällä on noin huikee muija!!!!! Eli varmaan on iso tewkijä porukoissa 8) höh...vähän väsyttää..
:lol: :lol:

Oma mieheni on muun muassa riisuuntunut laivaterminaalissa boksereilleen. Ja ihan normaalin näköinen ukko, ehkä vielä keskivertoa kiltimmän. En tajua.
Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Re: Oletko joutunut poliisin silmätikuksi?

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Ossi kirjoitti:
Panhead kirjoitti:itse olen ns.silmätikku täällä itäsuomen alueella,syyksi riittää tietynmerkkinen ajopyörä ja kaveripiiri.
Supporttaatko bandidosia muuallakin yhtä avoimesti kuin avatarissa? Ei ihmekään, jos poliisin tarkkailtavaksi pääsee. Jos kaveripiirissäsi on paljon poliisin vanhoja tuttuja, sekin todennäköisesti lisää poliisien kiinnostusta.
Tietty..ei se kuva muuten siinä olisi.Mutta kylmä totuus on että poliisi ei tiedä hevonveetä rakentelusäännöksistä vaan peli on että kilvet pois ja konttorin kautta..esim desibelimittaus korvakuulolta tien varressa,konttorille jossa kats.mies ihmetteli kyttien asennetta ja toivotti hyvää matkaa..jonka jälkeen partio perässä ajeli hupina yli 20km.. :shock:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No ei se minusta mikään ihme ole, jos supporttaa Bandidosia, hengailee samaisten tyyppien kanssa ja ajaa erikoisella moottoripyörällä, että poliisiakin kiinnostaa. Paljon huolestuttavampaa olisi, jos niitä ei bandiitit kiinnostaisi lainkaan?
Jonkun katupoliisin tuskin kuuluukaan tietää moottoripyörien rakentelusäännöistä? Itse olet puolesi valinnut, ettenkö paremmin sanoisi.
Ei, minulla ei ole mitään prosenttiporukoita vastaan, ovat pelastaneet minut pahasta pulasta silloin kun poliisit eivät siihen pystyneet.

Ja juu, olen itsekin joutunut poliisin silmätikuksi. Silloin, kun minulla oli yksi tietty auto...ja yhdellä toisella tyypillä, poliisin vakioasiakkaalla, oli samanlainen. Silloin sai kyllä puhaltaa pilliin ja esitellä papereitaan jatkuvasti, päivittäin. Käännyttiin ihan vallan vastaan tullessa ympäri ja perään, niin ja kotipihallekin tultiin moikkaamaan. :P
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Katsa kirjoitti:Jonkun katupoliisin tuskin kuuluukaan tietää moottoripyörien rakentelusäännöistä?
Kyllä tasan kuuluu joka vitun poliisin tietää rakentelusäännöistä jos aikoovat ruveta vittuilemaan. Vaan näinpä ei ole. Ja sama autopuolella.
What's up, fuckers?
Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Setä kirjoitti:
Katsa kirjoitti:Jonkun katupoliisin tuskin kuuluukaan tietää moottoripyörien rakentelusäännöistä?
Kyllä tasan kuuluu joka vitun poliisin tietää rakentelusäännöistä jos aikoovat ruveta vittuilemaan. Vaan näinpä ei ole. Ja sama autopuolella.
Jep.kyllähän poliisin pitäis työsä osata..muuten voi keskittyä pandassa istumiseen ja pullan mutusteluun.. :roll:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Niinpä niin. Voi teitä parkoja, kun teille vittuillaan, eikä saa edes rauhassa olla rikollinen?
Työssä tekee jokainen virheitä, poliisikin. Ei ole oikein toimiva ajattelutapa noin niinkuin kokonaisvaltaisesti, että "paras osata, kun on hommiin ruvennut". Niin jos ajattelee, niin pitäisi sitten Bandiittienkin osata hommansa, kun on kerran siihen ruvennut, eikö? Viimeaikaiset Harjavallan touhut ei välttämättä kerro ammattitaidosta, vaikka hommiin on ryhdytty. Pitäisi ehkä istua vaan siellä kerholla, juoda kaljaa ja pelata korttia, eiks je? :wink:
Mutta juu, se offtopicista ainakin omalta osaltani.
Vastaa Viestiin