Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Juliet Jones kirjoitti: Mielestäni ihmisten heikkouksiin ei saisi lainkaan vedota mainonnalla
Siinä taisi sitten mennä ulos ikkunasta koko mainonta toimialana. Just heikkouksiinhan ne vetoaa aina (kateus, ylpeys, himo yms).
Totta. Harvemmin sentään, mutta joskus kuitenkin, sorrun heikkouksieni vuoksi minäkin. Enimmäkseen varmaan johonkin makeaan herkkuun, jota sitten mainoksen nähtyään alkaa tehdä mieli
Mitään isompaa meille ei ole taidettu hankkia ainakaan telkkarimainonnan perusteella.
Haluaisin oikeasti tietää mitä niiden ihmisten päässä on liikkunut jotka ovat keksineet sen activia-mainoksen. "Nyt turvottaa" . Ja mitä mainoksen tilaaja on ajatellut kun on nähnyt sen. Haluaisin ihan oikeasti tietää. Oikeesti.
Muutama vuosi sitten tv:ssä pyöri jonkun matkapuhelinoperaattorin mainos, jossa oli joku animoitu teräsmies-Kekkonen. Se oli niin ärsyttävä että piti aina vaihtaa kanavaa. Sitten kerran joku siitä kyseisestä firmasta soitti ja kysyi haluaisinko vaihtaa operaattoria. Sanoin sille, että suostun harkitsemaan asiaa vasta sitten kun lopetatte ne hirveät mainokset.
No,kyllä ne sitten loppuikin. Rangaistuksena audiovisuaalisesta kidutuksestani se firma on vieläkin boikotissa.
Tv:hen pitäisi ehdottomasti saada ad-blocker jotta nämä mainosten tekijät joutuisivat näkemään vähän vaivaa.
Ja sekin vielä, että hei oikeesti, minua ei kiinnosta onko HM:n mainoksissa poseeraavalla neidillä minkälainen vartalo vaan että paljon ne sen päällä olevat vaatteet maksaa, mitä kokoja ja värejä niitä on ja mitä pesulapussa sanotaan. Mutta ilmeisesti mielikuvamainonta onkin tarkoitettu nuorisolle koska meitä vanhuksia ei niin vaan enää manipuloidakaan.
Anile kirjoitti:Haluaisin oikeasti tietää mitä niiden ihmisten päässä on liikkunut jotka ovat keksineet sen activia-mainoksen. "Nyt turvottaa" . Ja mitä mainoksen tilaaja on ajatellut kun on nähnyt sen. Haluaisin ihan oikeasti tietää. Oikeesti.
Kah, en olekaan yksin ajatusteni kanssa! Nuo Activian käyttämän mainostoimiston valopäät herättävät minussa samanlaisen halun kuin minfon markja: tekee mieli halata heitä, paijata päätä ja sanoa, ettei ole mitään hätää.
Anile kirjoitti:Haluaisin oikeasti tietää mitä niiden ihmisten päässä on liikkunut jotka ovat keksineet sen activia-mainoksen. "Nyt turvottaa" . Ja mitä mainoksen tilaaja on ajatellut kun on nähnyt sen. Haluaisin ihan oikeasti tietää. Oikeesti.
Kah, en olekaan yksin ajatusteni kanssa! Nuo Activian käyttämän mainostoimiston valopäät herättävät minussa samanlaisen halun kuin minfon markja: tekee mieli halata heitä, paijata päätä ja sanoa, ettei ole mitään hätää.
Toiselta foorumilta poimittua, nettikirjoitukset on nettikirjoituksia mutta tässä tapauksessa uskoisin että ei ole tuubaa. Ärsyttävä=jää mieleen.
Hehe, mua voitte syyttää siitä Activia auttaa mainoksesta, siitä tehtiin tahallaan just niin ärsyttävä. 80 % suomalaisista kärsii ruuansulatusvaivoista, joten mieleen pitää jäädä.
- Se mummo joka selittää niistä tekareistaan kun niiden väliin jää siemeniä mutta onneksi on tämä kiinnitysaine...
- Panadol (tai joku parasetamoolivalmiste) missä ne ihmiset näyttää niitä ärsyttäviä särkyirvistyksiä ja vinkuu ja elehtii. Se ärsyttää ihan jumalattomasti.
- Jogurttimainos missä ne kaksi ämmää tunkee päänsä sinne jääkaappiin
- Tapiolan mainos missä ne ihmiset viheltelee tyytyväisinä
- Se aneeminen hammaslääkäri joka selittää siitä eroosiosta!
- Muhkumainokset, varsinkin kun se pikkupoika puhuu sitä muhkua..
Sen sijaan mun mielestä mokkulamainokset on aivan loistavia. Paras mainos kuitenkin on presidenttikahvin mainos.
ketsku kirjoitti:
- Se aneeminen hammaslääkäri joka selittää siitä eroosiosta!
Tuo on niin rasittava! En käsitä miten ne kuvittelee myyvänäs jotain tuotetta sellaisella mainoksella. En itseasiassa edes tiedä mitä siinä mainostetaan..
ketsku kirjoitti:
- Se aneeminen hammaslääkäri joka selittää siitä eroosiosta!
Tuo on niin rasittava! En käsitä miten ne kuvittelee myyvänäs jotain tuotetta sellaisella mainoksella. En itseasiassa edes tiedä mitä siinä mainostetaan..
Se on varsinkin lääkeainemainoksissa jotenkin hienoa kun puhuja puhuu suomenruotsalaisittain korostaen. Tulee asiantuntijuuden leima? Ainakin Inside-Brus (nykyisin pelkkä Brus) ja nämä Sensodynemainokset tulee ekana mieleen.
Ärsyttää Mobilat-mainokset, koska niissä on casting mennyt pieleen tai jostain syystä tuntuu että kukaan ei ole sitä mitä näyttelee olevansa. Pakettiautokuski on oikeesti rivinäyttelijä jostain kaupunginteatterista. Kassan tyttö opiskelee Teatterikorkeassa. Palomies ei ole palomies.(ehkä kuitenkin panomies) Lääkärinainen ei ole lääkäri. Se "mobilaattia polviin ja hierontaan"-mies on ehkä joskus juniorina palloa potkinutkin. Päällimmäisenä vaivana polvien sijaan on kuitenkin impotenssi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Ärsyttää kaikki netissä olevat mainokset, jotka alkaa pitää jotain meteliä kun hiiren vie päälle. Pahimmassa tapauksessa ei riitä, että hiiren saa pois mainoksen päältä. Vaan pitää jostain siitä mainosperkeleestä etsiä vielä joku stop-nappula tai ruksi.
Solmu kirjoitti:Ärsyttää kaikki netissä olevat mainokset, jotka alkaa pitää jotain meteliä kun hiiren vie päälle. Pahimmassa tapauksessa ei riitä, että hiiren saa pois mainoksen päältä. Vaan pitää jostain siitä mainosperkeleestä etsiä vielä joku stop-nappula tai ruksi.
Aargh!!
Juu ja varsinkin, kun kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa luet vaikka jotain karmivaa tarinaa ja yhtäkkiä stereoista alkaa kuulua hirveä meteli. Olisi meikäläisenkin ilme ollut näkemisen arvoinen silloin
^Uskon. Myös pomoni ilmeet ovat paljon puhuvia, kun mun koneesta alkaa kuulumaan jotakin aivan älytöntä kesken päivän. Nuo mainokset pitäisi mielestäni kieltää. Varsinkin kun en voi töissä pitää konetta äänettömällä
Bombay kirjoitti:
Toiselta foorumilta poimittua, nettikirjoitukset on nettikirjoituksia mutta tässä tapauksessa uskoisin että ei ole tuubaa. Ärsyttävä=jää mieleen.
Hehe, mua voitte syyttää siitä Activia auttaa mainoksesta, siitä tehtiin tahallaan just niin ärsyttävä. 80 % suomalaisista kärsii ruuansulatusvaivoista, joten mieleen pitää jäädä.
Niinpä niin, tuo olisi omakin tilanteenpelastamisyritykseni jos olisin sattunut luomaan urani hirveimmän kakkakikkareen. Tai itseasiassa pökäleen.