Ärsyttävin mainos ikinä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Onneks on jo poistunu töllöstä mutta *Ärrän* mainos jossa mies käy ostamassa poikansa synttäreille tarjottavia... Nyt sitä esitetään hieman erilaisessa muodossa... mutta se *sipsuaaaa* sai mun näkeen punasta ja kihiseen raivosta... :twisted: Tällä hetkellä se Muhku-sämpylä mainos on kanssa tooooosi ärsyttävä!!!
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tämän hetkinen inhokkini on joku mokkula-mainos, jossa on ne pirun partiolaiset ja inhottava perverssi-pedofiili-ryhmän johtaja, joka milloin milläkin syyllä yrittää uida partiolaistyttöjen liiveihin.... :evil: Osoittaa todella huonoa makua k.o firmalta tämän kaltainen mainonta ja ihan oksettaa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Musiikki-tv:n Snuffi, vai miten se maskotti kirjoitettiin, on todella raivostuttava. Tosin itsellä ei enää MTV näy, joten ongelma ratkaistu.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kalessin kirjoitti:tämän hetkinen inhokkini on joku mokkula-mainos, jossa on ne pirun partiolaiset ja inhottava perverssi-pedofiili-ryhmän johtaja, joka milloin milläkin syyllä yrittää uida partiolaistyttöjen liiveihin.... :evil: Osoittaa todella huonoa makua k.o firmalta tämän kaltainen mainonta ja ihan oksettaa...
Eihän ne mitään lapsia oo vaan aikuisia?
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Viesti Kirjoittaja mareritt »

se hiton muhku-mainos saa minun verenpaineen kiehumaan, voiko oikeesti rasittavampaa mainosta olla....
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

mareritt kirjoitti:se hiton muhku-mainos saa minun verenpaineen kiehumaan, voiko oikeesti rasittavampaa mainosta olla....
Huomasin juuri saman. Aivan saatanan raivostuttava.
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Muhkut on kaiken lisäks ihan ällöjä pullamössösämpylöitä, yöks! :shock:
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

NeitiEtsivä kirjoitti:Muhkut on kaiken lisäks ihan ällöjä pullamössösämpylöitä, yöks! :shock:
Just näin! Pelkkää hiivalla ylimuhkutettua ilmaa.
Ja mainoskin on ärsyttävä!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mainoksen kuulukin olla ärsyttävä, että se herättäisi ihmisten mielekiinnon, mutta kyllä nämä kotimaiset "muka hauskat" mainospätkät, ovat sellaisia, että ihmettelen mitä noilla mainosihmisillä humeettikopassaan liikkuu.

No olen heidän kanssaan tehnyt aikanaan paljonkin yhteistyötä ja tiedän, ettei heillä ole lainkaan sellainen huumorintaju, kuin ns.tavallisilla ihmisillä.

Se Pandan mainoksen musiikki ärsyttää kyllä perkeleesti ja varsinkin kun se jää illalla soimaan päähän, joten yritä siinä sitten nukkuä.

Eiiiiiiiiiiiii nyt se taas alkoi soida!!!!!!!
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mistäköhän tuo fraasi, että mainoksen kuuluukin olla ärsyttävä, on alunperin keksitty. Nykyään ovat markkinointitutkimuksilla selvittäneet, että ärsyttävä mainos suututtaa ihmisiä ja liittää tuotteeseen negatiivisia mielikuvia. Kas kummaa. :roll:

Jossain vaiheessa vallalla taisi olla sellainen käsitys, että televisiolla ja mainoksilla on jokin hypnoottinen voima, joka saa ihmiset tahtomattaan ostamaan tuotteita ja katsomaan ohjelmia.

Itse olen aikoinaan eronnut Radiolinjasta vain ja ainoastaan ärsyttävien mainosten takia. (En kestä lainkaan korkeita ääniä.) Tällä hetkellä boikotoin kaikkia Activia ja Actimel-tuotteita, mitä sitten lienevätkään. Myös Siwaa tekisi mieli boikotoida, mutta koska en nykyään juurikaan katso televisiota, suuttumustasoni on pysynyt aika alhaisena ja kykenen suorittamaan nopeita välttämättömyysostoksia Siwassa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sehän on kielletty, että mainokseeen dumpataan yksi ainoa ruutu jonnekin välille, esimerkiksi tupakkia polttava mies.

Vaikka sitä ei mainoksessa huomaakaan, niin sen aivosi kuitenkin huomioivat ja sinulle saattaa tulla hillitön tupakin tuska.

Tällaisia mainoksia on käytetty aikoinaan paljonkin, ties minkä tutteen yhteydessä, mutta nykyään ne ovat kiellettyjä.

Se on kumma, että tutkimuksien mukaan, ihmiset reagoivat siihen yhteen ruutuun.

No minua ärsyttää suunattomasti nuo huoltoasemaketjujen mainokset.

Kyllä tuoreita koivuhalkoja saa, muttei poltinta autoon.

Kaljaa mainostetaan huoltsikoilla, vaikka se ei mitenkään sovi autoilun kanssa yhteen.

Yritä laittaa "mäyris" laturinhihnaksi siihen keksintöösi, jota myös autoksi kutsutaan.

Eli turha on minulle mainostaa, että autosi ja sinä kaipaatte huoltoa, tule ABC-asemalle syömään, röyh!

Miten on, löytyisikö sopivan hörhöjä sloganeita joistakin tuotteista, ja ihan omasta päästä keksittyjä?
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Itseasiassa tutkimuksissa ei olla saatu kunnollista näyttöä siitä, että nuo subliminaaliset viestit vaikuttaisivat ihmiseen mitenkään. Mainosalalla työskentelevä tuttuni tietää kuitenkin kertoa, että mainokset kuitenkin kelataan hitaasti läpi ja "tarkistetaan" mahdollisten subliminaalisten viestien varalta.

Paulan kanssa olen ehdottoman samaa mieltä. Boikotoin ärsyttävien mainosten yrityksiä ja tulen aina boikotoimaankin, huonosta mainostuksesta pitää rankaista ja valta on tietysti kuluttajalla. Oma inhokkini tällä hetkellä on Seppälän (...?) mainos, jossa kiharatukkainen, punapäinen nainen hortoilee neulepuseroiden kanssa kaupungilla. En tiedä mikä siinä ärsyttää niin maan pirusti, mutta joka kerta joutuu vaihtaa kanavaa.
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Radiomainokset. Ei tarvitse perustella.
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Inhoan niitä Elisan tyhmiä äijiä. Vaihdoin liittymänkin pois Elisalta niiden "mainosten" takia.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Eikös tuo ole jossainmäärin naiivia boikotoida jotain tuotetta, tai kuten Katjushkan tapauksessa vaihtaa liittymä toisenmerkkiseen. Jos tosiaan kaikki johtuu vaan mainoksesen ärsyttävyydestä? Oletan siis että itse tuotteessa / liittymässä ei ole mitään moitittavaa itsessään ollut?.

Lopettaisiko kaikki tupakoijat tupakanpolton, jos joku keksisi tupakoinnista ärsyttävän mainoksen?

:roll:
"Yöperho on koteloitunut"
Vastaa Viestiin