Oletko koskaan joutunut miliisin kuulusteluun?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Oletko koskaan joutunut miliisin kuulusteluun?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Luultavasti aika marginaalinen aihe. Tuli mieleeni tuosta Miliisi potki naista -aiheesta.

Itse olen miliisin kynsiinkin joutunut. Siinä kuulusteltiin Moskvassa hikisessä takahuoneessa ja yritettiin painostaa. Minut napattiin hotellini ovelta, oli kai väärän värinen takki yllä. Päästivät jääräpään sitten menemään, kun ei siitä valmista tullut. :x
Nothing is quite what it seems
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Meidän suomalaisten turistiryhmä oli v.1979 Bulgariassa, joka oli vielä kunnon kommarimaa silloin, mutta kuitenkin pari turistirannikkoa Varnassa oli jo avattu kipeästi tarvittujen valuuttojen ansaitsemiseksi.
Kerran 7 hengen seurue oli astumassa tilavaan Volga-taksiin (semmoinen vanha kunnon sämpylä-Volga mallia M21), jolla oli lupa vain 5 matkustajan kyyditsemiseen määräysten mukaisesti. Kuski kieltäytyi kyyditsemästä kaksi ylimääräistä matkustajaa ja kiukutteli niin paljon, että ryntäsi hotellin vastaanottoaulaan soittamaan miliisit paikalle.
Miliisi tuli paikalle, totesi tilanteen ja suositteli tilamaan uutta taksia kahta kyyditettävää varten. Kohta nappisilmä-Lada (70-luvun alun mallia) tuli paikalle. Tilanne laukesi onnellisesti.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
J-aska
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 11:36 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja J-aska »

Onhan niistä miliiseistä joskus jotain apua ja hyötyäkin, niinkuin edellisessä tapauksessa huomaa. :)
Vastaa Viestiin