Uudenvuden lupauksesi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Olen luvannut vain yrittää elää toukokuuhun asti, että näkisin pääsivätkö ruusut pihallani talven yli.
En voi lopettaa tupakkia kun en ole polttanut tms. dramaattista, joten proosallinen elossa pysyminen saa riittää. :)
Nothing is quite what it seems
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Yritän vähentää tupakointia. (En aio lopettaa, koska muutoin joutuisin ensi vuoden vaihteessa lupaamaan, että pudotan painoa 10 kg :) )

Yritän tänäkin vuonna syödä vähän terveellisemmin.

Yritän tänä vuonna välttää sanontaa "pitäisi tehdä" ja vaihtaa sen mahdollisimman usein sanontaan "teen" ja myös sitten toimia sen mukaisesti.
Misery is almost always the result of thinking.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2378
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Eipä tullu luvattua mitään... :?
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No miten menee?
Mulla -3,5kg, en ole edelleenkään tupakoinut (vaikken ole siitä lupausta tehnytkään), olen myös lopettanut energiajuomien litkimisen ja lupasin myös itselleni, etten käy kirjastossa, kunnes kaikki omat kirjat on luettu. :P

Sanotaan siis, että mulla menee nyt hyvin seuraavat 6kk, jonka jälkeen lihon 10kg, poltan kuin korsteeni ja mua vituttaa megalomaanisesti. Sitten onkin taas vuodenvaihde, jolloin voin taas laihduttaa 10kg...
tinttti
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2008 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja tinttti »

Tavoite olisi, että menisi vain 1 tupakka-askillinen kahdessa viikossa. Tähän mennessä lupaus pitänyt :)
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Lupasin olla tammikuun ilman humalatilaa, hyvin on onnistunut mutta taatusti parin viikon päästä riipaisen semmoiset tuutit että en viikkoon selviä töihin! :D
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Lupasin olla ottamatta yhtään uutta tatuointia mutta eipä se pitänyt kuin 3pvää :shock:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Vastaa Viestiin