Karmeimmat unet.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Käkä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Su Joulu 16, 2007 2:13 pm

Karmeimmat unet.

Viesti Kirjoittaja Käkä »

Liekkö tämmöstä ketjua vielä?

Itte muistan sellasen unen, jossa oli kauhea murhaaja liikkeellä Suomessa.

Kaikissa uutisissa(televisio/radio)pauhattiin kaverista, joka ajoi sellasta jenkki pick up:pia ja siinä oli tuntomerkkinä sellaset lisävalot katolla.

Auto oli hopean värinen ja ne lisävalot oli asennettu sellaseen kattotelineeseen.

Helsingin seudulta oli kaveri lähteny liikenteeseen ja liikkui autollaan pohjoista kohti ja heinolaan mennessä oli murhannut jo kolmesta talosta ihmisiä.

Kaikki tiedotusvälineet varoittivat olemaan missään tekemisissä ko. henkilön kanssa.Tappaa varmasti.

Koko Suomi seurasi trakediaa.

Yöllä sitten heräsin siihen, että pihaani ajoi auto.

Kurkkasin ikkunasta ja jumaleissön, se oli just se murhamiehen auto.

Yksityiskohtana siitä kaverista mainittiin tiedoitusvälineissä vielä se, että hän on yli 2 metriä pitkä.

Pihaani saapuneesta autosta nousi pitkä mies, joka rupesi kurkistelemaan ja sihtailemaan taskulampulla ikkunoista sissän.

Olin tosi paniikissa ja piilouduin sohvan taakse, koska tiesin hänen tappavan minutkin, kuten muutkin kohtaamansa ihmiset.

Kaveri rupes jo särkemään ikkunoita ja sohvan takana piiloillessani, rupesin soittelemaan hätänumeroon.

Painelin 112 ja aina vaan kännykkä piippas, eikä saanut yhteyttä numeroon.

Hirvee hätä ilmottaa, missä murhaaja on, eikä kännykkä vaan yhdistä, vaikka kuinka painelen 112 ja yritän soittaa.

Viimein heräsin todellisuuteen ja istuin sänkyni reunalla painellen television kaukosäätimen nappuloita.

Ei ihme, ettei yhdistänyt :D

Luojan kiitos ei ollu kännykkä sinä ulottuvilla :)

Ois saattaneet aluehälytyskeskuksesta laittaa semmosen pakettiauton meikäläistä hakemaan, kun ois kuulleet mikä mulla oli hätänä :oops:

Onkohan muilla lähellekkään vastaavia unia ollu?
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Täällä on karmeita unia:

http://pelkotilat.org/?Jutut_Pelkkarikokemukset
Pelkkarikokemukset
- tositarinoita öisen kauhun ja lepakoiden maailmasta

Tsekkaa alla väijyvistä linkeistä toimittajiemme ja lukijoiden seikkailuja jossain unen ja todellisuuden välimaastossa. Viisi uusinta tarinaa on merkitty vihreällä värillä, ja pitämällä rottaa linkin yllä näet kunkin jutun päiväyksen sekä kommenttien määrän.
obeliski
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 30, 2007 3:33 am

Viesti Kirjoittaja obeliski »

Pahin painajainen taitaa olla että elävältä syötettiin/annettiin eläimille.
metallikukko
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Erikoisin uni minkä muistan taitaa olla se ,että olimme erään naispuolisen ystäväni kanssa töissä paikallisessa kenkäkaupassa ja nurkassa oli pöytäliinalla peitetty ruumis.

Sitä mistä ruumis oli sinne tullut ja miksi olimme siellä töissä en pysty sanomaan mutta muistan ajatelleeni unessa ,että kalmosta on päästävä eroon tai menetän työpaikkani ja joudun vankilaan.

Ajoittain unessa oli miltei komedian piirteitä, kun palvelimme asiakkaita muina miehinä ja koko ajan takaraivossa sykki ajatus entäs jos joku äkkääkin vainajan.

Seuraava mielikuva onkin miten lastaamme ruumista takaovelta naapurissa olevan ruokakauppiaan farmari-Volvon takaosaan ja ihmisiä kulkee jatkuvasti ohi muutaman metrin päässä.


Tämän jälkeisiä tapahtumia minä en sitten enää muistakkaan enää mutta sen muistan kun heräsin yöllä ja ei oikeasti voinut olla varma mikä on unta ja mikä totta.

Mikähän mahtaisi olla unitutkijan diagnoosi tämän kuultuaan?
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Panihin painajainen: Näin unta että palasin exäni kanssa yhteen :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
pikkunen
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 4:24 pm
Paikkakunta: Pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja pikkunen »

Näitä riittää.
Uusimmassa unessa tapoin miehen ja kovasti olin sitä suolle viemässä.

Vuosien aikaan olen unissani joutunut
pankkiryöstön yhteydessä panttivangiksi,minua on puukotettu useamman kerran,autolla on koetettu ajaa päälleni niin ikään monta kertaa.
Talvisodassa olen myös ollut.

Että näin reipasta menoa minulla öisin. :shock:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Pahimpia on ne, jossa läheisilleni (varsinkin niille joita rakastan kovin) sattuu jotain. Onneksi en enää edes muista kaikkia mahdollisia, mitä olen nähnyt.. Yksi pahimmista taitaa olla sellainen, että olin lasiseinän takana (ei siis ovea eikä mitään, vain se lasiseinä) ja näin miten rakkaitani teloitettiin toisella puolella.
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

Olen aina ollut eutanasian kannattaja, mutta...

Unessa makasin sairaalassa. En pystynyt puhumaan enkä liikkumaan. Kuulin miten joku sanoi, että irrotetaan letkut ja annetaan mennä, en tule enää tajuihini. Kuulin kaiken ja tajusin, että kohta on mun lähtöni tuonpuoleiseen. Koetin avata silmiäni, saada ääneni kuuluville taikka liikkua edes vähän, jotteivat vielä irrottaisi letkuja. Mitään en onnistunut tekemään ja pakokauhu oli valtava. Sitten heräsin hikisenä ja peloissani :shock:
elämä on mysteeri
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Howler kirjoitti:Pahimpia on ne, jossa läheisilleni (varsinkin niille joita rakastan kovin) sattuu jotain. Onneksi en enää edes muista kaikkia mahdollisia, mitä olen nähnyt.. Yksi pahimmista taitaa olla sellainen, että olin lasiseinän takana (ei siis ovea eikä mitään, vain se lasiseinä) ja näin miten rakkaitani teloitettiin toisella puolella.
Tämänkaltaiset unet ovat kamalimpia. Muistan yhden jossa harhailin eräällä maansiirtopaikalla etsien siskoni ruumista sorakuopista.

Yleisesti ottaen näen niin paljon painajaisia, etten osaa kertoa tai edes muista niistä kauheinta. Usein niihin liittyy pakoon juoksemista, piiloutumista, pakokauhua, tukehtumista, putoamista tai puristumista.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

pastesin tuolta unien tulkintoja ketjusta.

heräsin siinä unessa omasta sängystäni korisevaan ja raskaaseen hengitykseen joka kuului olohuoneesta. menin aina hiljaa olkkariin ja se hengityksen ääni oli oikeesti aivan järkyttävän oksettava ja kova, olkkaris oli vaaleet läpinäkyvät verhot jonka läpi näky et parvekkeella istui kumarassa joku ja sen hengitykseen heräsin aina. menin hiljaa raottaan verhoja ikkunalle ja hetken katselin sitä hahmoa, sillä oli aina pitkä repaleinen musta takki ja huppu pääs ja se vaan istu ja hengitti. aina kattelin sitä 5-10 min sitte se hengitys loppu niinku seinään muutaman sekunnin oli ihan hiljasta sit se hahmo käänty muhun päin aivan helvetin nopeesti ja silä ei ollu lainkaan silmiä eikä nahkaa naamassa, se alko pitään aivan saatanan kovaa ulinan ja korinan sekasta ääntä ja ojensi kätensä mua kohti anovasti, ei ollu mitenkää uhkaava ja jotenki oli surullinen. vaan tuijotti tyhjillä verisillä kasvoillaan ja piti älyttömän kovaa ja järkyttävää ääntä ja ojensi käsiään mua kohti ja mua alko sattuun korviin se ääni aivan saatanasti ku se huusi ja sitte heräsin aina samaan kohtaan. vuosi ja vajaa 4kk joka ikinen yö toi sama uni.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Olen kuollut 3 kertaa unessani, erään kerran kuolin kun tehdas räjähti ja lensin puroon joka oli täynnä isoja kiviä ja pääni halkesi. Toisen kerran kuolin kun rapumies (mies jolla oli ravun kädet ja jalat:D) napsautti minut pihdeillään keskeltä kahtia. Kolmannen kerran kuolin kun minut ampui jättiläinen.

Eräässä unessa zodiac tunkeutui talooni, tappoi isäni ja yritti tappaa minut. Koko unen ajan olin pakosalla ja aina oli sellainen kauhun tunne... Jännää oli se että Zodiac oli sellainen elokuva kliseinen kuten scary moviessa se huppupää. Ihan samanlainen puku, mutta hänellä ei ollut sitä maskia.
What you do... Makes you who you are.
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Lapsena minä näin hyvin usein painajaisia pikkumöröistä, jotka piileskelivät vanhanaikaisissa kolmionmuotoisissa ulkokäyttöön tarkoitetuissa sähkörasioissa ja aataminaikaisten vesilämpöpatterien posliinisissa hanoissa.
-Aikuisena minä en enää näe painajaisia, paitsi kerran, kun minä jouduin profeetta Joonaan tavoin valaskalan vatsaan, joka muuttuikin alkuvalaan leukaluuksi, joka vuorostaan muuttui kauniiksi merineidoksi. Kaunotar vilkutti kättään hymyillen. Silloin minä kiljahdin hieman ja heräsin.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Mulla oli lapsena usein semmoinen uni, että juoksin maapalloa karkuun ja se yritti vieriä päälleni.

Nykyään ei mulla ole painajaisunia. Luultavasti siksi, että tosielämässä on tarpeeksi painajaismaista muutenkin.
Muista lähdekritiikki!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

skoone kirjoitti: ***Nykyään ei mulla ole painajaisunia. Luultavasti siksi, että tosielämässä on tarpeeksi painajaismaista muutenkin.
:D

Omat uneni liittyvät yleensä aina sotaan tai jahdatuksi tulemiseen. Alitajunta tekee juttujaan, sotaa ja jahtaamista on liikkeella. :D (tosiasiassa unet ovat järkyttäviä :shock: )
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Näitä unia näkee mitä enemmissämäärin kun tänne kirjoittaa :lol:
Viimeisimmässä olimme jonkin sarjamurhaajan talossa muka asuntoesittelyssä.Sattumalta huomasimme,että hän oli työntänyt kaikkien uhrien vaatteet seinän sisään :shock: ,nin ja hän oli nainen.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin