Mä en oo koskaan...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Peli, jossa täytyy mainita asia jota itse ei ole koskaan tehnyt. Jos löytyy yksikin muu käyttäjä, joka myöskään ei ole tehnyt tätä asiaa niin ei tule pistettä. Jokainen laskee itse omat pisteensä. Kaikkien ei tietenkään tarvitse vastata mikäli ei ole tehnyt koskaan tätä asiaa, yksikin riittää niin pistettä ei tipu.

Mä en oo koskaan katsonut Tuntematonta sotilasta alusta loppuun.
Viimeksi muokannut Mariella, Ke Tammi 30, 2008 6:00 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hähähhää 8) , olen katsonut sen useaan kertaan alusta loppuun (vaikka on kyllä jäänyt keskenkin...)


En ole koskaan pitänyt superlonista!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Superlonhan on kivaa.

En ole koskaan tappanut ihmistä. ;)

Edit: Hmm, pitääkö siis tyrmätä toisen väite, ennen kuin voi heittää uuden väitteen? Superlon on silti kivaa. :D

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Kylli kirjoitti:Hähähhää 8) , olen katsonut sen useaan kertaan alusta loppuun (vaikka on kyllä jäänyt keskenkin...)


En ole koskaan pitänyt superlonista!!
Tarkoitus onkin "dissata" tuo mun yritys sillä, että jos löytyy joku toinen joka ei ole myöskään katsonut sitä. Epäilen että se kuuluu yleissivistykseen olla nähnyt tuo leffa, ja niitä (meitä) ei montaa ole jotka sitä eivät ole nähneet.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ja ei oo pakko tyrmätä toisen väitettä, mutta jos vaan mahdollista niin kannattaa koska sillä eliminoi muita ja pärjää ehkä itse paremmin :wink:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

VoDKa kirjoitti:
En ole koskaan tappanut ihmistä. ;)
Vodka heitti hyvän! :D Pelkään pistettä...
Nerot hallitsevat kaaoksen
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mariella kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Hähähhää 8) , olen katsonut sen useaan kertaan alusta loppuun (vaikka on kyllä jäänyt keskenkin...)


En ole koskaan pitänyt superlonista!!
Tarkoitus onkin "dissata" tuo mun yritys sillä, että jos löytyy joku toinen joka ei ole myöskään katsonut sitä. Epäilen että se kuuluu yleissivistykseen olla nähnyt tuo leffa, ja niitä (meitä) ei montaa ole jotka sitä eivät ole nähneet.
En ole katsonut myöskään. Voin jopa sanoa, että tietääkseni en ole nähnyt varmaan viittä minuuttia kauempaa :oops:

Siis ymmärsinkö oikein, nyt Mariella ei saa pistettä, koska minäkään en ole koskaan katsonut tuota? Näillä säännöillä me ollaan pelattu..
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Jaa, en tiedä säännöistä, mutta heitän tähän, että

EN OO KOSKAAN OLLUT KRAPULASSA. :mrgreen:
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Aariel kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein, nyt Mariella ei saa pistettä, koska minäkään en ole koskaan katsonut tuota? Näillä säännöillä me ollaan pelattu..
Jep, ei pistettä mulle!
Nerot hallitsevat kaaoksen
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tiina kirjoitti:EN OO KOSKAAN OLLUT KRAPULASSA. :mrgreen:
Sorry, Tiina, jäät pisteittä, koska minäkään en koskaan ole ollut krapulassa. Enkä kyllä humalassakaan 8)
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

VoDKa kirjoitti: En ole koskaan tappanut ihmistä. ;)
En minäkään! Siis menikö VoDKalta nyt pojo? Joko ymmärsin oikein nuo säännöt? Ja että tällä hetkellä mulla on yksi pistekö?


En ole koskaan laittanut digikuvia kamerasta koneelle.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Howler kirjoitti:
Tiina kirjoitti:EN OO KOSKAAN OLLUT KRAPULASSA. :mrgreen:
Sorry, Tiina, jäät pisteittä, koska minäkään en koskaan ole ollut krapulassa. Enkä kyllä humalassakaan 8)
No höh. Ja mä jo tuulettelin. 8)
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Öö..mä en oo koskaan saanu orgasmia :wink:

Heh, aika vitsiks meni mut totta se vaan on :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Kylli kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: En ole koskaan tappanut ihmistä. ;)
En minäkään! Siis menikö VoDKalta nyt pojo? Joko ymmärsin oikein nuo säännöt? Ja että tällä hetkellä mulla on yksi pistekö?

Hei anteeksi! :oops: Siis tietenkään ei tullut pistettä VoDkalle. Täällä on varmasti muitakin jotka eivät ole koskaan tappaneet ihmistä :D Joten ei pojoa, ymmärsit Kylli oikein säännöt, itse sekoilen...

Siis sellaisia asioita, joita luultavasti on muut tai ainakin joku tehnyt, muttei itse. Kuten tuo orgasmijuttu yllä :wink:
Viimeksi muokannut Mariella, Ti Tammi 29, 2008 3:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kylli kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: En ole koskaan tappanut ihmistä. ;)
En minäkään! Siis menikö VoDKalta nyt pojo? Joko ymmärsin oikein nuo säännöt? Ja että tällä hetkellä mulla on yksi pistekö?


En ole koskaan laittanut digikuvia kamerasta koneelle.
Mun sääntöjen mukaan piste tulee VAIN silloin, kun sanoo itse asian, jotai EI ole tehnyt ja kaikki muut ovay sen tehneet. Pistettä ei siis saa, jos "tuhoaa" toisen yrityksen. Vain silloin kun on yksin ja ainoana ollut tekemättä jotain minkä kaikki muut ovat tehneet.
Vastaa Viestiin