KUMPI LÄHTEE ENSIKSI? BRITNEY VAI AMY ?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

BRITNEY JA AMY KUOLEMANPELISSÄ!

BRITNEY
19
26%
AMY
54
74%
 
Ääniä yhteensä: 73

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mä veikkaan jostain syystä Britneytä. Uskon, ettei tähtönen kestä kauaa tuota sontaa, jota hänen päälleen tuntuu satelevan sieltä sun täältä.
Amylla on ehkä vielä voimia jatkaa, jos saa asiat raiteilleen.
En hirveästi seuraile tämän tyyppisiä staroja, mutta väistämättä nuo Britneystä olevat uutiset on ollut aika kovia. Kun miettii mitä neiti oli vielä jokunen vuosi sitten :roll:

katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Mä en edes tiedä kuka tää Amy on josta täällä puhutaan, mutta Britneyn kohtalo oikeastaan vähän säälittää. Joku läski levy-yhtiön pomo nosti sen mannekiinikseen, teki sillä isot massit eikä Britneyn oma pää vaan kestänyt kaikkea sitä julkisuutta ja aiheetonta jalustallenostamista ja palvomista. No ok, jonkun mielestä ehkä aiheesta on ollut esillä, mutta faktahan on, että toi tyttö ei osannut laulaa pätkääkään eikä se muutenkaan tarjonnut maailmalle mitään merkityksellistä. Se oli pelkkä käsinukke levy-yhtiölle ihan kuten 95% tän hetken listaihmeistä. Se nostettiin esiin ja annettiin tuhoutua. Tavallinen tyttö, joka ei vaan kestänyt flippaamatta. Tästä nykyisestä kuosista se tuskin tulee enää toipumaan.

Nyt vaan soimaan Tuomari Nurmion "Siihen loppui satumaa" ja kelaamaan elämän totuuksia...

"Sua kehutaan, sut nostetaan, sua mainostetaan, sut ostetaan, sua käytetään, sulle näytetään... että sä olet vanki satumaan"

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Rukoilen, että Britney, jos jomman kumman pitää. Amy Winehouse tekee mun mielestä loistavaa musiikkia, sellaista, jossa kaiku soi menneiden aikojen savuisista soul/jazz-kuppiloista.. Aah. Kun sitten Britneyllä taas ei mielestäni ole mitään annettavaa.

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

amy taitaa olla jo siinä vaiheessa että ulospääsyä ei löydy....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Naprapath
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 12:10 pm

Viesti Kirjoittaja Naprapath »


Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Aina on mahdollista löytää ulospääsy ja oikea suunta elämäänsä.
En halua äänestää.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Britney lähtee ensin, kuolintapa on yliannostus ihan tarkoituksella kun elämä käy liian rankaksi :D

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Edelleen 50/50 tilanne, vaikka äänimäärät lisääntyy..

Kuinka äkkiä muuten arvelette jomman kumman kuukahtavan?

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

tarkoitin tuolla edellisellä että amy on kaikesta päätellen vetänyt sen verran kamaa joka reiästä sisään että on jo myöhäistä aloittaa mitään hoitojakaan...toivottavasti olen väärässä..britneyllä on hirveä perhe ja taipumus pahoihin poikiin jotka haluavat vain hyötyä hänestä...tyttö parka...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tuo tiputus on ihmeellinen asia. Ihminen on automaattisesti kuoleman kielissä kun on kerta letkuissa. Toisaalta potilas alkaa usein voimaan paremmin (esim. kipu lievittyy) kun tiputus aloitetaan, pussista valuessa pelkkää suolaliuosta.

Eläköön suolavesi!!! :D :D :D

Ja sorry Offtopic..
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Itse veikkaisin että Amy kuolee ensin. Amyllahan on jo huumeet tuhonneet hampaitakin (tässä linkki: http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... ehouse_amy )
kun taas Britneyllä on vielä hampaat tallella (ainakin kuvista päätellen :D )

Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Amy goes up, while Britney goes down.

Amylla tosiaan menee ehkä hieman paremmin.

Amy voitti eilen upeat 5 Grammy palkintoa :D

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1773


mutta Britney'n tilassa ei ole edelleen kehumista, ulkonäostä päätellen :shock: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1773 .

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mä ajattelin etten vastaa ollenkaan, mutta pakko kai se on.

Oletetaan siis että tilanne olis se mikä se oli ennen kummankaan hoitoonhakeutumista.
Amy lähtee ensin. Heroiini ja Crack ja kaikki paska mitä se vetää on varmasti vaarallisempaa kuin kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Ei sillä, en mä oikeasti usko että kumpikaan niistä kuolee. Amy on nyt hoidossa ja hyvällä tuurilla pysyy kuivilla sen jälkeenkin (hope so), Britney ei varmaankaan oikeasti ole niin sekaisin kuin annetaan ymmärtää. Jos se on nyt käynyt harjoituksissa(mistä ne resu-vaate kuvat olivat- aivan, tanssiharjoituksista, ei keskikaupungilta) ja saa muutenkin tekemistä, niin ehkä se tuosta tokenee. Ei ainakaan lehdissä oo ollut niin paljon paskaa sen sairaala reissun jälkeen.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kuvien perusteella Amy näyttää kyllä "kuoleman merkitsemältä", mutta vähemmästäkin näyttäisi. Sen silmät on ihan tyhjän näköiset. Toivottavasti olen ihan väärässä.

Britneyn iho näyttää samalta kuin oikein pahasta huonosti hoidetusta diabeteksesta kärsivällä.
Nothing is quite what it seems

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kyllähän noi kumpikin voi vielä päästä noista aineista ja elää ihan kunnon elämän.

Vastaa Viestiin