Oletko rasisti? Onko väärin olla rasisti?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

combat18 kirjoitti:Paskapuhetta vaikka olisin vihreä tai oranssi saisin töitä jos niitten eteen näkisin vaivaa vähäsen.
Menee vähän jankkaamiseksi, mutta minkälaista työtä Suomessa tekisit, jos olisit somali, etkä osaisi suomen kieltä sanaakaan? Kielikurssin kautta voisi toki päästä sol:iin siivoojaksi? Tuolla skiniketjussa kun oli puhe maihareista, musiikista, naisista, ja ihmisten kunnioituksesta, niin mikä siinä oli sellaista, mikä ei olisi mahdollista, ellet olisi skini ja/tai rasisti?
Paavo Arhinmäki on äijä!

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

loneliness kirjoitti:
Menee vähän jankkaamiseksi, mutta minkälaista työtä Suomessa tekisit, jos olisit somali, etkä osaisi suomen kieltä sanaakaan? Kielikurssin kautta voisi toki päästä sol:iin siivoojaksi? Tuolla skiniketjussa kun oli puhe maihareista, musiikista, naisista, ja ihmisten kunnioituksesta, niin mikä siinä oli sellaista, mikä ei olisi mahdollista, ellet olisi skini ja/tai rasisti?
Lone, mitä tarkoitat? On hieman kryptistä tekstiä tuo.

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

rapier kirjoitti:
loneliness kirjoitti:
Menee vähän jankkaamiseksi, mutta minkälaista työtä Suomessa tekisit, jos olisit somali, etkä osaisi suomen kieltä sanaakaan? Kielikurssin kautta voisi toki päästä sol:iin siivoojaksi? Tuolla skiniketjussa kun oli puhe maihareista, musiikista, naisista, ja ihmisten kunnioituksesta, niin mikä siinä oli sellaista, mikä ei olisi mahdollista, ellet olisi skini ja/tai rasisti?
Lone, mitä tarkoitat? On hieman kryptistä tekstiä tuo.
Joo, viittasin tuossa kirjoituksessa tuonne skinit-ketjuun, missä myös oli puhetta siitä, mikä skiniydessä on "in". Eli eikö ole mahdollista pitää ryyppäämisestä, naisista ja olla kalju ja maiharit jalassa ilman, että on rasisti tai skini.
Paavo Arhinmäki on äijä!

voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

samaa mieltä combatin kaa. kaveri oli tos tampereel amikseen menos, ja siel oli jonkinlaiset pääsykokeet.. siel oli about 15 nekkua, joista suurin osa teki kokeen 5 sekunnissa.. arvatkaapa miksi?!

horrorpop
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:32 pm

Viesti Kirjoittaja horrorpop »

En ole rasisti, olen roturealisti....
En voi sanoa etten pidä jostain ihmisestä sen takia, että on neekeri tai mustalainen tms. Minulla on vain niistä enemmän huonoja kokemuksia kuin hyviä. En aio niiden elämään sotkeutua, toivottavasti nekään ei sotkeudu minun elämääni... Olen tyytyväinen niin kauan, kun ei tarvii olla niiden kanssa tekemisissä. En tykkää niistä, mutta en tykkää myöskään kaikista suomalaisista...

R.aven
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 2:56 pm

Viesti Kirjoittaja R.aven »

En ole rasisti, olen roturealisti....
En voi sanoa etten pidä jostain ihmisestä sen takia, että on neekeri tai mustalainen tms. Minulla on vain niistä enemmän huonoja kokemuksia kuin hyviä. En aio niiden elämään sotkeutua, toivottavasti nekään ei sotkeudu minun elämääni... Olen tyytyväinen niin kauan, kun ei tarvii olla niiden kanssa tekemisissä. En tykkää niistä, mutta en tykkää myöskään kaikista suomalaisista...
Komppaan o/
“Thoughts are the shadows of our feelings -- always darker, emptier and simpler.”
― Friedrich Nietzsche

Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

loneliness kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Paskapuhetta vaikka olisin vihreä tai oranssi saisin töitä jos niitten eteen näkisin vaivaa vähäsen.
Menee vähän jankkaamiseksi, mutta minkälaista työtä Suomessa tekisit, jos olisit somali, etkä osaisi suomen kieltä sanaakaan? Kielikurssin kautta voisi toki päästä sol:iin siivoojaksi? Tuolla skiniketjussa kun oli puhe maihareista, musiikista, naisista, ja ihmisten kunnioituksesta, niin mikä siinä oli sellaista, mikä ei olisi mahdollista, ellet olisi skini ja/tai rasisti?
Sama mieltä olen kanssane Lone.

purple_heart
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Elo 21, 2008 1:58 pm
Paikkakunta: Lontoo / Suomi

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

voihell1234 kirjoitti:samaa mieltä combatin kaa. kaveri oli tos tampereel amikseen menos, ja siel oli jonkinlaiset pääsykokeet.. siel oli about 15 nekkua, joista suurin osa teki kokeen 5 sekunnissa.. arvatkaapa miksi?!
No miksi?
British by birth - English by the Grace of God

Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Pakko myöntää, että kyllä itsessäni rasistin piirteitä on, sen kummemmin asiaa spesifioimatta.
Keep the city clean, keep the trash in jail.

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Realismia

Viesti Kirjoittaja Wagner »

joey kirjoitti:Olen rasisti. Käsittääkseni se on väärin.
Olen realisti. Käsittääkseni se on oikein.
8)

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

purple_heart kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:samaa mieltä combatin kaa. kaveri oli tos tampereel amikseen menos, ja siel oli jonkinlaiset pääsykokeet.. siel oli about 15 nekkua, joista suurin osa teki kokeen 5 sekunnissa.. arvatkaapa miksi?!
No miksi?
Minäkin tahtoisin kovasti kuulla.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Realismia

Viesti Kirjoittaja joey »

Wagner kirjoitti:
joey kirjoitti:Olen rasisti. Käsittääkseni se on väärin.
Olen realisti. Käsittääkseni se on oikein.
8)
Hahah, no mutta realistina olo on kai hieman kokemuskysymys 8)

Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Howler kirjoitti:
purple_heart kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:samaa mieltä combatin kaa. kaveri oli tos tampereel amikseen menos, ja siel oli jonkinlaiset pääsykokeet.. siel oli about 15 nekkua, joista suurin osa teki kokeen 5 sekunnissa.. arvatkaapa miksi?!
No miksi?
Minäkin tahtoisin kovasti kuulla.
Vissiin oikeuttaa jonkinlaisiin tukiin...?
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Minkä ihmeen takia esimerkiksi täytyisi hävetä sitä jos on ylpeä valkoihoinen hetero eikä suvaitse, sairaita homoja,pedofiilejä,pakolaisia.
Suvaitevaiset ihmiset on niitä oikeita rasisteja nimittäin valkoisia kohtaan.
Valkoisella heterolla on kaikista vähiten oikeuksia.
Homot rappeuttaa yhteiskuntaa Ja on luonnotonta.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

Vastaa Viestiin