Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Kyllä
61
74%
Ei
21
26%
 
Ääniä yhteensä: 82

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Millaiset ihmiset miellyttävät teitä ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Itseäni yleisesti miellyttävän minua hieman lyhyemmät tytöt, tummahiuksiset ja hieman ruskettuneet.

Omasta mielestäni maailman kaunein nainen on Alizee. Tässä kuuluisa Alizee - Shake

Muita ehdottomasti kärkikastiin itselläni kuuluvia ovat:

Julia Bond
Kate Beckinsale
Tia Tanaka
What you do... Makes you who you are.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Yllätyksekseni huomaan ihastuvani kokonaisuuksiin. Joitain naisia ei voisi kuvitellakaan laihempana tai sitten tietyissä paketeissa nimenomaan pienet rinnat ovat seksikkäitä. Toisistaan äärietäällä olevat esimerkit saattavat olla yhtä mielenkiintoisia/seksikkäitä minun mieleeni. Kokonaisuus ratkaisee. Ryhdin soisin olevan hyvän, ja ilmeen iloisen. On muuten hämmästyttävää, kuinka paljon iloinen perusilme muuttaa ihmistä mielenkiintoisemmaksi.

Jos nyt jotain linajuksia pitää vetää, olen heikkona äärinaisellisiin tapauksiin. Siis niihin jotka ovat loppuun saakka huoliteltuja, meikattuja, pyntättyjä ja laitettuja. Meitä, jumaloimiansa miehiä varten 8)
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

EuroJR kirjoitti:Yllätyksekseni huomaan ihastuvani kokonaisuuksiin. Joitain naisia ei voisi kuvitellakaan laihempana tai sitten tietyissä paketeissa nimenomaan pienet rinnat ovat seksikkäitä. Toisistaan äärietäällä olevat esimerkit saattavat olla yhtä mielenkiintoisia/seksikkäitä minun mieleeni. Kokonaisuus ratkaisee. Ryhdin soisin olevan hyvän, ja ilmeen iloisen. On muuten hämmästyttävää, kuinka paljon iloinen perusilme muuttaa ihmistä mielenkiintoisemmaksi.

Jos nyt jotain linajuksia pitää vetää, olen heikkona äärinaisellisiin tapauksiin. Siis niihin jotka ovat loppuun saakka huoliteltuja, meikattuja, pyntättyjä ja laitettuja. Meitä, jumaloimiansa miehiä varten 8)
Tässäpä olen kyllä aikalailla JR:n kanssa samoilla linjoilla. Paitsi loppuosasta muuttaisin sen että en pidä liiasta meikistä vaan luonnollisuudesta, joskus muistelen vieläkin kauhulla kun sen aikainen tyttöystävä tuli ekaa kertaa yöksi ja pesi meikit pois ja pomppas sänkyyn, en meinannu enää tunnistaa edes samaksi naiseksi :D Eli diggaan et nainen näyttää syötävän hyvältä ilman meikkiä ja muutenkin pidän jotenkin "söpöistä" naisista, ei meinaa tulla ketään julkkista mieleen paitsi et Halle Berry, uhuhhei.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Siis tarkoitetaanko nyt nimenomaan sen vastakkaisen sukupuolen (tai itseä eroottisessa mielessä miellyttävän sukupuolen) edustajista? Jos, niin Kylli katsoo kyllä noitten Jr:nkin luettelemien seikkojen eli yleisilmeen lisäksi tarkemmin suuta, takapuolta, silmiä. Yleisilme saapi olla ystävällisen lempeän miehekäs. Plussaa tulee kauniista äänestä ja suusanallisesta lahjakkuudesta. Oman miehen kuvaa kun en viitsi tänne laittaa niin muistutanpa vaan siitä toisesta ketjusta jossa päästiinn ihastelemaan JOHN CORBETTia :D :D :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Bombaylle-> Mulle riittää, kun nainen saa pyntättyä itsensä upeaksi ja seksikkääksi. Ei mua haittaa, vaikka näyttää merihirviöltä aamulla ilman meikkejä suihkun jälkeen. Sitäpaitsi, iltahan meni jo. Nyt tietokoneelle... :lol: Vrt. missit ilman meikkiä ja meikin kanssa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

EuroJR kirjoitti:Bombaylle-> Mulle riittää, kun nainen saa pyntättyä itsensä upeaksi ja seksikkääksi. Ei mua haittaa, vaikka näyttää merihirviöltä aamulla ilman meikkejä suihkun jälkeen. Sitäpaitsi, iltahan meni jo. Nyt tietokoneelle... :lol: Vrt. missit ilman meikkiä ja meikin kanssa.
Kuva

Ai tältä aamulla? :D
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Hehe onhan sitä vuosien varrella tekevälle sattunut. Muistuttaa erehdyttävästi erästä iltaa ja jatkoja ja .....
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Kylli kirjoitti:Siis tarkoitetaanko nyt nimenomaan sen vastakkaisen sukupuolen (tai itseä eroottisessa mielessä miellyttävän sukupuolen) edustajista? Jos, niin Kylli katsoo kyllä noitten Jr:nkin luettelemien seikkojen eli yleisilmeen lisäksi tarkemmin suuta, takapuolta, silmiä. Yleisilme saapi olla ystävällisen lempeän miehekäs. Plussaa tulee kauniista äänestä ja suusanallisesta lahjakkuudesta. Oman miehen kuvaa kun en viitsi tänne laittaa niin muistutanpa vaan siitä toisesta ketjusta jossa päästiinn ihastelemaan JOHN CORBETTia :D :D :D
No saa sitä samastaki sukupuolesta laittaa :)
What you do... Makes you who you are.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kyseinen herra miellyttää sekä meitsin silmää että korvaa.
Kaunis myös ilman meikkiä...
Niinkuin voimme mm. tästä uudesta videostaan todeta. :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=rnQuEMie ... ed&search=
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mä tykkään paljon just rokkareista (Tommy Lee, Ville Valo, Criss Angel ja Bam Margera) ja sitten äijistä (Juha Veijonen), eli nuo rokkirentut ja oikean miehen näköiset miehet saa mun polvet ihan veteläksi... Ja tietenkin tuo oma rakkaani, joka ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.

Naisista... Noh, tissit täytyy tottakai olla, mutta niiden ei tarvitse olla hitonisot(saa toki, mutta ei tarvitse). Latinot miellyttävät, ja mustat myös, koska näiden kahden lantiolinjat näyttää uskomattoman hyvältä. En tykkää tikkulaihoista, ne oksettaa. Tykkään kovasti esim. Shakirasta, Jessica Simpsonista, Pamelasta (tottakai, sehän on legenda), Carmen Electra, Jenna Jameson, Eva Longoria (on vissiin laihtunut kovasti??), Alicia Keys, Beyonce... Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin...
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Sadie_Manson kirjoitti: Latinot miellyttävät, ja mustat myös, koska näiden kahden lantiolinjat näyttää uskomattoman hyvältä. En tykkää tikkulaihoista, ne oksettaa.
OT. Tästä tuli mieleen yksi juttu.
Ollaan lasten kanssa katseltu aina välillä musiikkivideoita voicelta ja muualtakin ja etenkin nuorempi poikani tykkää näistä tummaihoisista laulajista.
Kerran sitten poika mietti, että mikäköhän hänestä tulee isona, johon tietysti kannustavasti vastasin, että sinusta voi tulla ihan mikä tahansa (tarkoitin siis tietty ammattia :roll: ) niin poika vastasi: hyvä, mä haluan tulla sitten neekeriksi. :mrgreen:
Pakko oli pojalle kertoa kauhea totuus, että se ei sentään ole mahdollista tai no joo...mistä sitäkään tietää jos vaikka tulevaisuudessa olisikin. :shock:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Pitkät tummat miehet joilla on harteita. Omaperäinen look ja näämmä nykyisin olleet nuo kaljut kovassa huudossa :lol:
Mies joka pitää itsestään huolen.
Eli ei ole mikää peräkammarin poika, vaan mies isollä ÄMMÄLLÄ!
Tietää mitä tarkoittaa sana : Käydä suihkussa, mikä on dödö ja miten sitä käytetään.
Vaikee oikeestaan alkaa listaamaan.
Loppupeleissä ihastun luonteeseen ja muuhun, kuin ulkonäköön.
Eikös se menekkin niin, että sitten ku on korviaan myöten ihastunut...
niin se ihminenkin näyttää aina vaan komeemmalta ja komeemmalta omissa silmissä ;) ( tai kauniimmalta )
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Kirjoitetaan nyt jotain:

Pidempi kuin minä eli mielellään noin 170-180 cm. Ei tarvitse olla sen pidempi, mutta saa toki olla, mutta ei mielellään mikään älyttömän pitkä. Tummat silmät ja ruskea tukka tai ruskeat silmät ja tumma tukka. Hmm...samankaltaisia mielenkiinnon kohteita kuin minulla ja mielellään avokätinen rahan suhteen, ei siis niin, että kaikki ostokset kirjoitetaan vihkoon ylös ja lasketaan olenko jäänyt velkaa hänelle jne.

Eikä kiitos sellaista, joka "ylpeilee" koulutuksellaan tai ammatillaan eli että aina ensimmäisenä on mainittava että olen diplomi-insinööri tai muu vastaava.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

pitkä täytyy olla. Sellainen joka antaa naisen olla nainen. Rentuista en tykkää, ne on kyllä mukavia kavereina...

Aivot täytyy olla, eli tykkään sellaisista joille ei tarvi millimilliltä selittää joka asiaa... hyvä itsetunto täytyy olla myös. Mun miehestä löytyy nää kvaliteetit, hyvältä näyttää...

ai siis ulkoisesti..pitkä, lähes mustat hiukset, vaarallisen intensiivinen katse, hyvät pakaralihakset...
Viimeksi muokannut cicero, Ma Loka 01, 2007 10:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Helena BOnhamw-Carter, vaikka ikää on hänellekin jo karttunut

http://www.ew.com/ew/article/0,,2004427 ... 35,00.html
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin