Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Kyllä
61
74%
Ei
21
26%
 
Ääniä yhteensä: 82

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ulkonäkö vaikuttaisi jos itse olisin tekemassa tuttavuutta. Valitsen silmää miellyttävän miehen jos valintoja voi tehdä. Siinä vaiheessa kun valittu avaa suunsa katson kadunko valintaa vai en. Muut asiat ratkaisee pidemmän päälle. (luonne, sexlife, käytös etc.)
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Kyllä se voi häiritä jos naisella on parta ajamatta.
What's up, fuckers?
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Bombay kirjoitti: ( Rimma ei oo muuten hassumman näköinen tyttö, näin OT:nä :D )
Täysin eri mieltä kanssasi, sorry :wink:

No sitten itse aiheeseen. Varmaan monille on käynyt niin että esim. baarissa on lähestynyt mukavan näköistä tyyppiä ja loppu illasta pettynyt siihen että pään sisältä löytyi..no, ei mitään.
Itselleni on tietysti merkitystä ulkonäöllä ja se ei tietenkään tarkoita sitä että jos, tässä tapauksessa mies, on hieman poikkeava omasta ihanteesta mutta kuitenkin siististi puettu ja huomaa että muutenkin huolehtii itsestään. Ei siinä tapauksessa voi edes ajatella että hyi miten ruma en edes viitsi tutustua.
Tiivistettynä niin ulkonäkö on paljon muutakin kun että onko kaunis vai ruma..kuitenkin se mitä löytyy pään sisältä on tärkeintä, niinkun monikin on jo sanonut.Oikeestaan tuo käsitys"ruma" on niin ärsyttävä yleistys koska jos on ulkonäöltään ruma niin sisin voi olla kaunis ja sillonhan ei ole ruma..eli turha sitä on ulkonäön perusteella arvostella ja se on osittain aika pinnallistakin.
Pitäs kuitenkin antaa mahdollisuus. Mutta toisaalta..jos ulkonäkö on epämiellyttävä ja ei huolehdi itsestään niin en pystyis kyllä olemaan hänen kanssaan..

No tulipas sekava teksti. Mut kuitenki pointti et ulkonäkö on vaan ulkonäkö ja sisin on sitten erikseen..ihminen ei voi olla ruma kokonaisuudessaan ennekun on tutustunut sisimpään..vaan ulkonäkö voi olla..

Woot..menee vielä sekavammaks..anyway kaipa tästä jotain selvää saa :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Viesti Kirjoittaja neitix »

Kyllähän sillä ulkonäöllä on väistämättä väliä ja senhän ihminen toisesta ensimmäisenä näkee. En kuitenkaan voisi kuvitellakaan olevani minkään itsekeskeisen kansikuvapojan kanssa vain sen takia, että se on hyvän näköinen. Mun mies on mun mielestä hyvän näkönen, mutta sehän ei tarkota, että muiden mielestä olis =D

Jotenkin taas ystävyyssuhteissa merkitsee se luonne enemmän, samat piirteet ei haittaa, jotka mahdollisessa kumppanissa saattais haitata.
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1862
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

On sillä nyt jotain merkitystä, mutta ei se tietenkään kaikkea merkitse. Ajan henki on vain sellainen, että ulkonäköasioita toitotetaan liikaakin.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

mun mies ei oo mikään kiiltokuvapoju, ei kyllä mikään insinöörinnäköinen nörttikään vaan sellaisella villillä tavalla aika seksikäs...melkein mustat hiukset sekä ihan kirkkaansiniset silmät..aika erikoinen yhdistelmä, hoikka ja pitkä ja on myös aika iso klyyvari mutta kaikki sopii yhteen hyvin...mutta niinhän s eon olut kaikilla vakavastiotetuilla miehillä mun elämässä..lähes kaksimetrisiä laiheliineja joilla kesytön tukka ja tiukka sivuprofiili :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huomaan ulkonäön oikeasti vasta sitten jos tyypin keskustelutyyli ja jutut on kiinnostavia. Tavallaan kaikki kolahtaa vasta sitten paikoilleen. Ja se, että on oikeasti eikä vain ole olevinaan jotain.

Mikään ei oo säälittävämpää kuin omasta mielestään hyvännäköinen mies tai nainen, joka on ihan ääliö kaikissa suhteissa ja heti kun avaa suunsa, paljastaa ääliömäisyytensä ja itsekeskeisyytensä.
Nothing is quite what it seems
Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Ulkonäöllä on väliä, mutta ei kovinkaan suurta.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Onhan sillä toki väliä. Mietin tuossa juuri omaani ihastusta joka niin ulkoisilla kuin sisäisilläkin avuilla minut häikäisi tavatessamme. Enään en tosin näe tuota kauneutta aivan samalla tavalla, kun ihastuksesta on tullut arkea jonka vierestä saapi heräillä joka aamu.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ulkonäkö = ensivaikutelma.
Seksikkyys vetoaa minuun, eri juttu on se, että minkä näköinen mies on mielestäni seksikäs...
Ei vaiskaan, aika perinteinen komeus vetoaa meikäläiseen.

Itse olen mikä olen..Meikkaan vain jos olen viihteellä yms. Ja kauneushan rapisee, minkäs teet! Pakko kelvata tällaisena, tai sitten lähtekööt!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Valehtelisin, jos väittäisin, että ei ole merkitystä. On merkitystä ja oikeastaan hyvinkin monessa tilanteessa. Ulkonäöstä saa jonkinasteisen ensivaikutelman, hyvän ja huonon. Sitten sitä pystyy muuttaa suuntaan tai toiseen, kun tuntee toista enemmän.
Kyllä sitä kiinnittää huomiota ulkonäköön ihan pienissäkin asioissa. Jos vaikka jossain on myyjä, jolla on rasvaiset hiukset ja kulahteneet meikit, niin yyh, kyllä se liikkeen pojoja alentaa. Saatika sitten isommissa asioissa.
Ja sitten mua ärsyttää se, että jotkut ihmiset on vaan niin rasittavan näkösiä. Tai siis se ei ärsytä mua, vaan juurikin se, että ajattelen ihmisistä niin. Mutta minkäs teet :roll: :oops:
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Niin joo, joku mainitsikin jo noista kiiltokuvapojista niin sanottakoon että eivät kyllä vetoa allekirjoittaneeseenkaan. Mun mielestä sekin on jo epäilyttävää, jos mies värjää tukkaansa. Saati sitten että hommaisi itse itselleen vessan kaapit täyteen mieskosmetiikkaa. En myöskään hyväksy sitä, että mies värjäämisen lisäksi muutoin laittaa tukkaansa (pidän millisiilitukkaisista tai kaljuista).

Exäni kiharsi yhdessä vaiheessa tukkaansa. Eikä kyseessä ollut edes mikään tyypillinen metroseksuaalitapaus, kukaan ei ole uskonut kun olen kyseisen miehen kihartamisista maininnut. Kovatkin jätkät varmaan sitten laittavat tukkaansa, mutta itse otan mieluummin sellaisen hieman sänkisen, lyhyttukkaisen tosimiehen :)

Olen muuten huomannut, että usein etenkin naisista ne, jotka eniten laittavat itseään, ovat myös niitä joilla onkin sitten henkisesti kaikista vähiten annettavaa.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

joey kirjoitti:Niin joo, joku mainitsikin jo noista kiiltokuvapojista niin sanottakoon että eivät kyllä vetoa allekirjoittaneeseenkaan. Mun mielestä sekin on jo epäilyttävää, jos mies värjää tukkaansa. Saati sitten että hommaisi itse itselleen vessan kaapit täyteen mieskosmetiikkaa. En myöskään hyväksy sitä, että mies värjäämisen lisäksi muutoin laittaa tukkaansa (pidän millisiilitukkaisista tai kaljuista).

Exäni kiharsi yhdessä vaiheessa tukkaansa. Eikä kyseessä ollut edes mikään tyypillinen metroseksuaalitapaus, kukaan ei ole uskonut kun olen kyseisen miehen kihartamisista maininnut. Kovatkin jätkät varmaan sitten laittavat tukkaansa, mutta itse otan mieluummin sellaisen hieman sänkisen, lyhyttukkaisen tosimiehen :)

Olen muuten huomannut, että usein etenkin naisista ne, jotka eniten laittavat itseään, ovat myös niitä joilla onkin sitten henkisesti kaikista vähiten annettavaa.
Olen sun kanssasi jostain samaa mieltä mutta itse arvostan sitä että mies jaksaa laittaa itseään. Vaikka olis vähän rumempikin jätkä niin silti jos hän on huoliteltu, siististi puettu ja tuoksuu hyvälle niin silloin ei ulkonäöllä ole väliä..siis tarkoitan ulkonäöllä siis nyt kasvoja.niitähän on hankala alkaa muuttamaan mutta se ulkokuori kertoo jo paljon jos mies jaksaa huolehtia itsestään. Ite en taida kaljuista sen enempää tykätä..joillekkin se sopii mutta tukka hyvin kaikki hyvin on mun motto..siis jos puhutaan ulkonäöstä.
Toisaalta minua suuresti vihastuttaa sellaset meikkipellet jotka kätkee oman persoonallisen ulkonäkönsä työntämällä pakkelia kilon naamaan..eihän sillon voi edes ihastua oikeeseen ulkonäköön jos se hämää.,Huijausta koko homma :)
Mutta myös naisessa arvostan sitä että voidaan korostaa kasvojen piirteitä vaikka ripsivärillä jne...mut ei niin että on masku naamassa.

Eli yhteenvetona sanon että mies saa laittaa itseään ja siitä tykkään ja naisia jotka pystyy olemaan ilman kamalaa maskia liikenteessä niin arvostan kanssa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Miesten meikkaaminen on kyl jotain aivan älytöntä. Meikkejä menee mun ymmärtääkseni ihan hyvin kaupaksi pelkästään naisille, joten minkä helvetin takia samojen lafkojen piti ruveta rummuttamaan tätä miestenkin meikkaamista? Eikö näilläkin sivuilla tuolla ylhäällä oleva mainos välillä viestitä, että "miehetkin ansaitsevat oman ihohoitosarjansa". Eli nää firmat tekee siis vaan palveluksen miehille, hahah. Pitää meistä huolta ja arvostaa, jne.

Ylipäänsä vituttaa tää miten kaikista miehistä pitäis kuoriutua joku helvetin metroseksuaali tai fruittari. Vitut. En oo lähössä messiin tähän paskaan eikä onneksi kukaan nainen ole sitä multa koskaan pyytänytkään.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

katupoika kirjoitti: Ylipäänsä vituttaa tää miten kaikista miehistä pitäis kuoriutua joku helvetin metroseksuaali tai fruittari. Vitut. En oo lähössä messiin tähän paskaan eikä onneksi kukaan nainen ole sitä multa koskaan pyytänytkään.
Oikein!

Sanokaa vaan vanhanaikaiseksi.
Vastaa Viestiin