Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Kyllä
61
74%
Ei
21
26%
 
Ääniä yhteensä: 82

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

KUINKA MÄ SAATOIN UNOHTAA SEN UNIVERSUMIN SEKSIKKÄIMMÄN??? Jennifer Lopez tottakai!
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Joko tumma ja sinisilmäinen tai vaalea ja sinisilmäinen. Pitkä saa olla, mut ei liian pitkä kun olen itse lyhyt. Normaali suomalainen mies oikeastaan. Parransänkeä saa olla joka päivä. Lisäksi pitäs olla miehinen mies, eli vähän kova ja sellanen joka pitää mun ja sen puolia.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Child Of Scythe
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Oikeastaan aika hauskoja kommetteja täällä,pitäisi olla mieluiten pienirintainen,mutta isompikin käy. Huoliteltu ja meikattu vie jalat alta kun on niin seksikäs,mutta toisaalta ei pitiäisi olla liikaa pakkelia,ettei naama olisi aamulla kun herää niinkuin petolinnun p**se.
Ja muutenkin olis hyvä olla älyä,mutta liian viisas ei saa olla. Lyhytkin sais olla,mutta pitkä olisi mielenkiintoisempi :lol: :lol: :lol:
Kaikenlisäksi olisi hyvä jos olisi suunnilleen niinkuin jenifer tai angelina..jaahas
-voi elämän kevät.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Öh, ompa nyt outoa että eri ihmisillä on erilainen nais/miesmaku, tuskin kenenkään "pitäisi" olla jonkun niistä näkyinen just :D
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Oikeastaan aika hauskoja kommetteja täällä,pitäisi olla mieluiten pienirintainen,mutta isompikin käy. Huoliteltu ja meikattu vie jalat alta kun on niin seksikäs,mutta toisaalta ei pitiäisi olla liikaa pakkelia,ettei naama olisi aamulla kun herää niinkuin petolinnun p**se.
Ja muutenkin olis hyvä olla älyä,mutta liian viisas ei saa olla. Lyhytkin sais olla,mutta pitkä olisi mielenkiintoisempi :lol: :lol: :lol:
Kaikenlisäksi olisi hyvä jos olisi suunnilleen niinkuin jenifer tai angelina..jaahas
-voi elämän kevät.
Kun kerran kysyttiin, etä minkälaisesta tykkää :roll: Ei siinä kysymyksessä mun mielestä ole mitään epäselvää, ja tuskin on vastauksissakaan. Ei se meinaa sitä, että oikeassa elämässä vaatiin näitä asioita, vaan nää on sitä mikä miellyttää silmää.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Sadie_Manson kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Oikeastaan aika hauskoja kommetteja täällä,pitäisi olla mieluiten pienirintainen,mutta isompikin käy. Huoliteltu ja meikattu vie jalat alta kun on niin seksikäs,mutta toisaalta ei pitiäisi olla liikaa pakkelia,ettei naama olisi aamulla kun herää niinkuin petolinnun p**se.
Ja muutenkin olis hyvä olla älyä,mutta liian viisas ei saa olla. Lyhytkin sais olla,mutta pitkä olisi mielenkiintoisempi :lol: :lol: :lol:
Kaikenlisäksi olisi hyvä jos olisi suunnilleen niinkuin jenifer tai angelina..jaahas
-voi elämän kevät.
Kun kerran kysyttiin, etä minkälaisesta tykkää :roll: Ei siinä kysymyksessä mun mielestä ole mitään epäselvää, ja tuskin on vastauksissakaan. Ei se meinaa sitä, että oikeassa elämässä vaatiin näitä asioita, vaan nää on sitä mikä miellyttää silmää.
Manson.
Olet asian ytimessä.
En minäkään "vaadi" tyttöyst. "Angelina Jolieta",mutta en panis...hyi mikä sana..heh...vaik' semmonen joskus meikän elämään astusi. :D
Child Of Scythe
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Hei ihmiset missä huumorintaju?
Tuo oli sellaista itseironista vitsiä lähinnä,ajatusta siitä,että vaikka kaikilla meillä on unelmamme,ei varmaankaan löydy juuri sitä täydellistä unelmien ihmistä kenellekkään,sillä kaikissa on myös vikansa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Sadie_Manson kirjoitti:Mä tykkään paljon just rokkareista (Tommy Lee, Ville Valo, Criss Angel ja Bam Margera) ja sitten äijistä (Juha Veijonen), eli nuo rokkirentut ja oikean miehen näköiset miehet saa mun polvet ihan veteläksi... Ja tietenkin tuo oma rakkaani, joka ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.
Heeheehee.... aivan mahtava topick.... miten lie mennyt ohi mun silmieni :) :oops:

Jooo.... tuolta Sadien listalta mullekin kelpais nuo rokkirentut.... ja vielä yks ihq pitkätukka olis varmaan Tommi Evilä 8)

Mutta se oma ukonturjake on kyllä ehdoton ykkönen, vaikka näyttääkin ihan tavalliselta suomalaiselta mieheltä :D

-matalasta äänestä saa vielä lisäpojoja-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kalessin kirjoitti:Helena BOnhamw-Carter, vaikka ikää on hänellekin jo karttunut

http://www.ew.com/ew/article/0,,2004427 ... 35,00.html
Hmmm...ei paha. :D
Child Of Scythe
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Naispuolisen suosikkini voi jokainen arvata ;)

Täydellinen Mies on puolestaan Arnold Schwartzenegger parhaina päivinään. Toinen suosikkini on David Boreanaz; kolmas ehkä Bruce Willis ja nimenomaan nykyisessä iässään, ei nuorena.

Tärkein ominaisuus ihmisessä on kuitenkin karisma, mikä yleensä edellyttää myös jonkinlaista älyä. Ettei niinsanotusti ole vain "tyhjän päällä kuoret".

Esimerkiksi James Woods on kiinnostava, koska on älykäs ja karismaattinen. Tom Cruisesta taas ei ole mihinkään, kun ompi tyhmä kuin saapas ja vielä hullunkiilto silmissä. :roll:

Lisään vielä: Pidän miehistä, joilla on silmälasit. :shock: Joo, olen perverssi...
Viimeksi muokannut ABC, Su Loka 28, 2007 1:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Every ship must sail a world.
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Mä tykkään paljon just rokkareista (Tommy Lee, Ville Valo, Criss Angel ja Bam Margera) ja sitten äijistä (Juha Veijonen), eli nuo rokkirentut ja oikean miehen näköiset miehet saa mun polvet ihan veteläksi... Ja tietenkin tuo oma rakkaani, joka ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.
Peesaan. Rokkari/hevarilistaan lisäisin vielä Tomi Joutsenen (ne rastat <3 hrrkrrr..)ja Marco Hietalan, jossa on tiettyä särmikästä "viikinkimäisyyttä". Lisäksi mua viehättää tietyllä tapaa "psykopaattityyppiset" miehet; John Malkovich, Ralph Fiennes, sekä karismaattiset miehet, kuten Anthony Hopkins tai Sean Connery. Eli periaatteessa ei ole mitään yhtä tiettyä miestyyppiä mikä silmää miellyttäisi vaan se on joko kokonaisuus tai sitten joku pieni juttu mikä kolahtaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

John Malkovich, Woody Harrelson, Ville Tuomi, Costello Hautamäki, groot (lääh), Tommy Lee, Vin Diesel, Jude Law, James Gandolfini.... eli aika lailla kaikki menee. :D
Viimeksi muokannut Loka, La Loka 20, 2007 7:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Vaikea vastata kysymykseen, viehättävyys vaihtelee aika paljon. Yleensä ihmiset jotka miellyttävät mun silmää, ovat jollain tavalla persoonallisen näköisiä.
(Ei kiitos ns. kiiltokuvapojille tai tusinablondeille :x ).

Virheet ulkonäössä (pisamat, luomet, nenän muoto, leukakuoppa) voivat olla yhtä hyvin viehättäviäkin, jos se vaan sopii kokonaisuuteen! 8)

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Loka kirjoitti:Costello Hautamäki
*drooooooool*

(Voih, en aikonut sortua tällaiseen teineilyyn mutta nyt tuli pakkotilanne :lol: )

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Vastaa Viestiin