Oletkos ollut putkassa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

No tehän hurjapäisiä olette. Kertakaikkiaan kauheita!
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

kyllähän noi kiinniotot on kytillä ylhäällä, laitokselta ku hakee sen henkilökohtaisen rekisterin ni siä on osa ainakin, kaikki pitäis olla. ohan tua tullu oltua jokusen kerran, yleensä vaan yön yli juoppoputkas. kolmasti on otettu kii epäiltynä ja ilman mitään todisteita pidetty 3päivää ja kuulusteltu ja päästetty pois ja 200metrin päästä otettu uudestaan kii ja toiset kolme päivää koppia. 9 päivää taitaa olla pisin minkä oon ollu putkas, ei se koppiajan pituuteen vaikuta jos siä paskalla seiniä maalaa, siivoon voi joutua krapulapäissään. mä tein joskus nuotion putkan lattialle kännipäissäni (poltin vessapaperit ja palan patjaa) seinä mustu ja patjan rääneet suli kii lattiaan. palohälytys tuli ja ukkoo juoksi, pihalla 30 pakkasta ni laittoivat toiseen koppiin pelkis boksereis ja ottivat pois paperit ja patjan +koppiin ei tullu vettä.
Viimeksi muokannut albaanisissi, Ma Touko 05, 2008 1:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

En ole, enkä ole muutenkaan asioinut/joutunut asioimaan poliisin kanssa kuin ajokortin ja henkilökortin hankkimiseen liittyvien asioiden takia.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja Mariella »

rasta kirjoitti:Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
Juuri tämän tyyppisistä sankareista ovat erityisen kiitollisia ns. "vakkarit", jotka joutuu olemaan pitkäänkin sisässä, esim. tutkinnassa. Siellä kun jonkun verran kaikuu tuo äänikin. Eiköhän se ole melko selvää että mesoaminen ei edesauta vapautumista?

Tyypillistä suomalaista örmymeininkiä... Ajetaan juhannuksena kännissä, jodutaan putkaan josta koetaan järkyttävää vääryyttä, ja kuvitellaan että oven hakkaaminen ja koko yön mesoaminen vaikuttaa tilanteeseen välittömällä oven avauksella, nöyrällä anteeksipyynnöllä ja kotiin päästämisellä, vieläpä mahdollisesti omalla autolla? :idea:

Olen ollut putkassa, täysin vapaaehtoisesti. En siis ollut tehnyt itse mitään.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Kuulustelun yhteydessä olin jonkun tunnin, kun en suostunu alaikäsenä kuulusteltavaksi ilman äitiä.
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Heitellä nyt paskaa seinään,kaikkee sitä keksitään.Oletko kenties taiteilija jolle tuli hiillitön inspiraatio tehdä modernia taidetta putkan seinille?
On tullu vierailtua valtion hotellissa ihan tarpeeksi.
Ekalla kerrallahan se vitutti kun pientä sikaa ja tuli huudeltua kaikenlaista.
Tylsäähän siellä on.Parasta vaan rueta nukkumaan eikä turhaan alkaa mesomaan.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

albaanisissi kirjoitti:ei se koppiajan pituuteen vaikuta jos siä paskalla seiniä maalaa, siivoon voi joutua krapulapäissään.
Miten niin? Kyllähän poliisilla on valta päättää pitääkö "asiakasta" kopissa pari tuntia vai 12. Vai tarkoitatko sitä tosiasiaa, ettei kuitenkaan koskaan voi oikein tietää minkä logiikan mukaan nuo juoppoputkassa vietetyt ajat määräytyvät: oman käytöksen, pärstäkertoimen, humalan asteen vai poliisin aamukahvin vahvuuden mukaan esimerkiksi?
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

En koskaan!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Enpäs ole ollut, vaikka onhan tuota tullut rellestettyä joskus. Silti olen säästynyt. Tällä päällä en varmaan kestäisi putkassa ollakaan.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Viesti Kirjoittaja neitix »

Joskus alaikäisenä olen putkassa ollut eli vuosia sitten. En oo kyllä ihan varma, että kuinka monta kertaa. :D
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

PaulaDrew kirjoitti:Miten niin? Kyllähän poliisilla on valta päättää pitääkö "asiakasta" kopissa pari tuntia vai 12. Vai tarkoitatko sitä tosiasiaa, ettei kuitenkaan koskaan voi oikein tietää minkä logiikan mukaan nuo juoppoputkassa vietetyt ajat määräytyvät: oman käytöksen, pärstäkertoimen, humalan asteen vai poliisin aamukahvin vahvuuden mukaan esimerkiksi?
vittuuttaan tuntuvat päästävän 6 aikaan aamulla varsinki jollei oo rahaa. kiva kävellä kotiin kovimman laskuhumalan ja päänsäryn aikaan ku ei oo rahaa taksiin ja aika heikkoo on et joku tuttukaa lähtee putkasta kotiin heittään 6 aikaan aamulla. ite oon ainaki päässy joka kerta lähes välittömästi ku oon heränny tai jos oon hyvinki nukkunu ni on tultu herättään viimestään 8 aikaan et mees ny kotias. tosiaan noi jokka siä mölyää ja hakkaa ovee ja koko yön kiljuu et miks mä oon tää oon kaikkein rasittavampia, yritä siinä sitte nukkuu ku ite hyvin tiät ettet pääse ennenku aamulla vaikka mikä olis ja kuinka huutasit ja aika ei kulu ku ei saa nukuttuu.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Jos henkilö on sen verran järjissään että ymmärtää tuntikaudet vaatia ulospääsyä putkasta sen sijaan että makaisi kanttuvei housut kusessa omassa oksennuslammikossaan, mikä oikeus tai ennenkaikkea järki häntä on pitää "vangittuna" ylipäätään?!
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Eipä ole tullut koskaan oltua ja ajattelin säästyä myös tulevaisuudessa moiselta kokemukselta.... :)
rasta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 2:13 pm

Viesti Kirjoittaja rasta »

Kylli kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: oliko sinulla hanskat mukana vai ihanko paljain käsin kakkaa viskoit? Se taitaa kuivua jo aika tiukkaan kiinni ihoon kahdeksassa tunnissa? Vai aloititko Jumalan teatterin vasta myöhempinä aamuyön tunteina?
Heh kyl sie tulloo sentää kraanasta vettä. Pienenä liruna tosin. Minkäs voi kun ei oo vessapaperia ja muutenkin vituttaa
Hölkönkölkön
rasta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 2:13 pm

Viesti Kirjoittaja rasta »

Spider kirjoitti:Jos henkilö on sen verran järjissään että ymmärtää tuntikaudet vaatia ulospääsyä putkasta sen sijaan että makaisi kanttuvei housut kusessa omassa oksennuslammikossaan, mikä oikeus tai ennenkaikkea järki häntä on pitää "vangittuna" ylipäätään?!
Niin no mut on yleensä poliisit toimittanu sairaalaan ku on toi persoonallisuushäiriö. Suljettu tila on mun päälle aika järjettömän kestämätön paikka eikä todellakan tule uni. Ei ahdistuksessa pysty sitten muuta tekeen ku kirkumaan ja hakkaan ovee ja hakkaan itteensä seiniin ja huutamaan vittusaatanaa. Eihän se varmasti ulospääsyä nopeuta mutta jokin selviytymis keino mulle on ees huutaa tuskaa ulos heh.

Kyllähän putkas on sit nää arjensankari juopot jotka sinne saapuu lepäileen kerran viikossa. ja hyvähän se on että putkat on olemas. Minnes muuallekkaan kilareissa/aggressiivisissa känneissä yms laittaisi..

Putkareissusta tuskin kukaan ylpeilee onhan se todella alentavaa joutua suljettuun koppiin. Siinä ei todellakaan ole tunnetta että olis vapaa ihminen. Eikä ne kytät tuu putkassa sulle lässyttään et ooppas ny yms. Niinkuin sairaalan erkassa. Vittuilevat enintään kajarin kautta ja kurkkaavat kerran tunnissa luukusta sisälle.

Se kyl ihmetyttää et noita putkakuolemia sattuu aika paljon.. Mutta toisaalta eihän sitä voi tietää onko jonkun alkoholin sekaan laitettu esim. tyrmäystippoja. luullaan vaan että on kovassa humalassa.

Vähän kylmäs senkin takia ku yks puolituttu kuol putkaan vuosi sitten. Sitä ei ollu kiva ajatella.
Hölkönkölkön
Vastaa Viestiin