Oletkos ollut putkassa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

rasta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 2:13 pm

Oletkos ollut putkassa?

Viesti Kirjoittaja rasta »

Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
Hölkönkölkön

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja rapier »

rasta kirjoitti:Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
Heitit ulosteita seiniin? :shock:

fitness
Sabrina Duncan
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 11:19 pm

Viesti Kirjoittaja fitness »

Voi hyvät hyssykät sun kanssasi, sua olisi ehkä kannattanut pitää siellä vähän kauemminkin :shock: . Etkö muuta sitten keksinyt :? ?

Juu, en ole koskaan asiakkaana putkassa ollut, mulla on aina ollut mukavampaa tekemistä :D .

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

En luule että uskaltaisin moisia heitellä putkassa ollessa. :D

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja combat18 »

rasta kirjoitti:Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
On itsekin tullut oltua putkassa kohtalaisen monta tuntia, mutta minä en kyllä maalannut kakalla putkanseiniä!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Kyllä putka on tuttu juttu :lol:
"When diplomacy ends, war begins"

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ihan mielenkiinnosta: oliko sinulla hanskat mukana vai ihanko paljain käsin kakkaa viskoit? Se taitaa kuivua jo aika tiukkaan kiinni ihoon kahdeksassa tunnissa? Vai aloititko Jumalan teatterin vasta myöhempinä aamuyön tunteina?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

En onneksi ole ollut koskaan asiakkaana. Määrä-aikaisena vartijana kylläkin.

Jeltsin
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 3:13 pm

Viesti Kirjoittaja Jeltsin »

Kerran olen ollu, tosin, kotibileiden jälkeen kaikki joutuivat putkaan, koska siellä tapahtu hengenvaarallinen puukotus keittiöveitsellä, ja kaikki vietiin kuulusteluita varten putkaan. Itteeni ei tietenkää mistää syytetty, todistajana olin. Ei ollu herkkua. Sai itte valita kattooko seuraavaks vaikka lattiaa. Tylsää oli...

pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Södeä.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Putkassa ollut elämäni aikana pariin otteeseen, reilu kuukausi sitten tuli laskettua että pelkästään putkareissuja on ~10 vuoden aikana reilut toista sataa :shock:

Reissut on kestänyt muutama tunnista muutamaan viikkoon ja se nyt kun ajattelee niin on joskus ollut kyllä tyhmä mutta oonhan mä vieläkin joten :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Yhden (1) kerran. Uinuin juopuneena puistossa.

Arthur Nebe
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: La Loka 13, 2007 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja Arthur Nebe »

Noh, näin syyllistämättä ja sormella osoittelematta voisi kyllä sanoa että putkaan joutuminen kielii jossain määrin antisosiaalisesta persoonallisuudesta joka manifestoituu yleisimmin alkoholin liikakäytön ja yleisen häiriöntuottamisen kautta.

On oikeastaan helvetin surullista että tällaisesta asiasta voidaan tehdä näinkin "kevyt", suorastaan humoristinen gallupketju. Nykyisin ilmeisesti putkareissu on vain vaihtopenkillä tai jäähyllä käymistä jossa kaikki osapuolet unohtavat edeltävät tapahtumat kun kuittaudutaan ulos.

Olisi oikeasti korkea aika palata takaisin vanhaan järjestelmään jossa jokainen putkakäynti merkittäisiin rikosrekisteriin. Juopumuspidätyksen tulisi olla oikea pidätys josta seuraisi esitutkinta ja ohjaus katkaisuhoitoon + pikasakko (esim. 70 eur).

Enkä mainitse näitä kenenkään kiusaksi vaan yleisestä huolestumisesta nykyiseen asenneilmastoon ja kasvavaan vääränlaiseen yksilöllisyyteen johon kytkeytyy piittaamattomuus, jatkuvasti uusia rajojaan etsivä hedonismi ja tausta-ajatus siitä että yhteiskunta kyllä tulee aina antamaan auttavan kätensä ja ymmärtää ja tukee loputtomiin.

Hieman ajattelemisen aihetta. Toivottavasti tässäkin ketjussa muutama kokemuksiaan kertoillut tajuaa oikeasti hävetä aika helvetin rajusti omaa elämäntapaansa!

PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Ihme että olet, rasta, kahdeksalla tunnilla päässyt, jos olet paskaa alkanut heittelemään seinille. :shock: Minun kokemukseni mukaan pienikin mielenosoituksellisuus kostautuu kyllä putkassa vietetyssä ajassa. Ja tuo nyt kuulostaa vähän... no.

Niin, olen siis ollut putkassa syystä sekä syyttä. (Omaan hurjapäisen nuoruuden :oops: ) Syyttä päädyin sinne jouduttuani pahasti pahoinpidellyksi. Poliisit karauttivat paikalle, nappasivat minut, joka olin niin shokissa etten pystynyt asiaa selvittämään, ja veivät putkaan yhdeksitoista tunniksi.

Myös sairauskohtauksen olen nähnyt putkassa. Hätäkelloa soitettiin useaan otteeseen, mikä ei tietenkään auttanut mitään. Noin seitsemän tunnin kuluttua tyttö raahattiin putkasta ulos. Itse asiassa kenenkään en ole koskaan kuullut saaneen vastausta hätäkelloon. Suomi on putkakuolemien luvattu maa, enkä ihmettele sitä yhtään.

On se kyllä niin ankea paikka, että enpä haluaisi kokea sitä enää koskaan.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Olen ollut putkassa kolmesti. Jokaisella kerralla alkoholi on näytellyt suurta roolia. Niin varmasti usealla muullakin. Mutta kerranhan sitä täyttää sen 18v. ja saa rellestää sydämensä kyllyydestä. Kaikki on niin uutta omillaan. Siitä sitten viisastuneena ne hommat on jäänyt ja kotia mieluiten menen nukkumaan. Tosin juon hyvin vähän nykyään. Eipähän tule turhaa mesottua.

Tuossa mainittiin että putkassa vietetystä ajasta tehdän nykyään liian kevyt asia ja Arthur Nebe oli tätä mieltä:
voisi kyllä sanoa että putkaan joutuminen kielii jossain määrin antisosiaalisesta persoonallisuudesta joka manifestoituu yleisimmin alkoholin liikakäytön ja yleisen häiriöntuottamisen kautta.
Osittain voi ollakkin totta.

Puhuttiin myös siitä että putkailusta tulisi laittaa rikosrekisteriin merkintä. Miks ihmeessä? En näe yhtään syytä tuohon. Tosin voisi olla joku määrä montako kertaa katsotaan sormien läpi ja että missä kulkee raja. Sitten voitaisiin puuttua asiaan. Ei se kuitenkaan ole ihan okei että joku käy vuodessa lähemmäs sataa kertaa putkassa( http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight= ).

Onhan se aina melkoisen vakavaa hommaa jos vetää itsensä niin övereihin että sammuu jonnekin tuonne pihalle ja useamman kerran. Hyvä että kerätään talteen kuiteski näinkin hyvin ettei satu mitään.
Ei ole asiaa tarkemmin koskaan tullut pohdittua niin en enempää osaa sanoa. En kuitenkaan ole ylpeä yhdestäkään reissustani putkaan. Onhan se kokemus mutta pärjää sitä ilmankin helposti.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Vastaa Viestiin