Miksi käyt murhainfossa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Motiivini on..

Haluan purkaa rikosten aiheuttamaa ahdistusta
2
2%
Käyn lukemassa mitä kavereista/itsestäni kirjoitetaan
2
2%
Minua kiinnostaa rikospsykologia
32
35%
Käyn keskustelemassa enemmän muista asioista kuin rikoksista
1
1%
Mielestäni rikokset ovat jännittäviä ja olen utelias
45
49%
En todellakaan tiedä!
9
10%
 
Ääniä yhteensä: 91

BlackFriday
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 7:52 pm
Paikkakunta: Kotham City

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja BlackFriday »

Tässä töiden lomassa kun koko muu internet on taas kerran luettu :D
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
Talontytär
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 12:55 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Talontytär »

Kun jotain tapahtuu jossakin meillä täällä lintukodossa, niin uutisissa on usein paikkakunta. Jännä seurata, miten tieto lisääntyy minfossa. Pala palalta tulee osoite, työpaikka, nimet, facebook jnr. Ja poliisi kärvistelee tuskissaan, että pitikö tuokin julkaista.
Optimum et pessimum in homine est lingua.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Sen kun tietäisi. Todnäk olen jokseenkin pakkohoidon tarpeessa, nämä käynnit kun on kausittaisia. Välillä pyörin kuin puolukka p... puhelimessa ja välillä saatan olla kuin talviunille vaipunut karhu enkä käy kuukausiin.

Aina välillä on tapahtumia jotka aktivoivat palaamaan. Ja välillä päinvastoin. Pakkohoidon tarpeessa, kuten sanoin. Ladybirdille täydet propsit kommentista!
Ladybird kirjoitti:Aikoinaan eräällä perheaiheisella sivustolla törmäsin tähän sivustoon. Ihmettelin miten joku on voinut perustaa foorumin, jossa opetetaan murhaamaan :lol: . Sitten tulin uteliaisuuttani vierailemaan sivustolle ja tajusin ettei täällä ollutkaan infoa murhien teosta, vaan rikoksista.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Parize
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 6:40 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Parize »

Täällä on tullut pyörittyä statistina jo muutama vuosi, mutta vasta tänä syksynä päätin liittyä kirjoittajien kirjavaan joukkoon. Alunperin eksyin foorumille, koska minua kiinnostaa rikosten taustalla olevat asiat. En niinkään hae täältä yksityiskohtaista kuvausta rikoksesta vaan minkäläisiä ihmisiä rikoksen tehneet ovat jne. Sen enempää jaarittelematta: Vastasin "Rikospsykologia kiinnostaa minua".
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Jo lapsena luin Alibia mummolassa. Vuosiin en ole enää Alibia tilannut. Nykyjään lähinnä harjoitan kielikylpyjä lukemalla ja kääntämällä ulkomaan henkirikoksia ja katoamistapauksia, englanninkielisiä,laiskuuttani.Joskun voisi kyllä siirtyä ruotsinkielisiinkin uutisiin.. tekisi hyvää, koska vahvasti suomenkielisellä alueella asuvana, ei juurikaan ole tilaisuutta käyttää toista kotimaista kieltä.
Täytyy kyllä myöntää, että perheeni ihmettelee kovasti "harrastustani", ystäville ja tutuille en ole edes kertonut, vaikka tiedän joidenkin lukevan palstaa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
HeavyLoad
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 9:45 pm
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja HeavyLoad »

Olen lukenut palstaa aivan alusta lähtien, mutta hankin tunnuksen vasta hiljattain. Alunperin (2007-2008) olin kiinnostunut Ulvilan tapauksesta (heh) ja luinkin sanasta sanaan monta tapaukseen liittyvää ketjua, monta sataa sivua. Myöhemmin (loppuvuodesta 2009) Ulvila-keskustelu muuttui aivan selittämättömällä tavalla, enkä ole enää vuosiin jaksanut lukea sitä ollenkaan.

Miksi sitten edelleen käyn; on vain paljon mielenkiintoisia aihepiirejä, jotka tavalla tai toisella sivuavat rikoksia. Erityisen kiinnostunut olen luonnontieteistä, tekniikasta, talouselämän ilmiöistä ja niiden "sovelluksista" niin rikostutkinnassa kuin tekijäpuolellakin. Kriminologia ja psykologia kiinnostavat jonkin verran ja erityisesti henkirikoksissa ja talousrikoksissa se, miksi ihmiset ovat alunperin ryhtyneet näihin hankkeisiin.

Politiikasta en ole oikeastaan ollenkaan kiinnostunut, mutta poliittissävytteisiin keskusteluihin on silti täällä helppo ajautua :) Mielestäni politiikka on ennemminkin ongelma kuin ratkaisu mihinkään.

Ja kuten joku jo sanoikin, myös minä olen utelias paska :)
Vastaa Viestiin