Miksi käyt murhainfossa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Motiivini on..

Haluan purkaa rikosten aiheuttamaa ahdistusta
2
2%
Käyn lukemassa mitä kavereista/itsestäni kirjoitetaan
2
2%
Minua kiinnostaa rikospsykologia
32
35%
Käyn keskustelemassa enemmän muista asioista kuin rikoksista
1
1%
Mielestäni rikokset ovat jännittäviä ja olen utelias
45
49%
En todellakaan tiedä!
9
10%
 
Ääniä yhteensä: 91

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Mietin tätä omalla kohdallani, koska avokki hymistelee murha.infossa roikkumiselleni.. hänellä on kai ollut se harhaluulo, että täällä vain fanitetaan sarjamurhaajia ym. roskaa:)
Kempula
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 9:06 pm

Viesti Kirjoittaja Kempula »

Innostuin lukemaan rikoksista jo pikkupoikana kun sain käsiini Pohjolan Poliisi Kertoo-kirjoja. Murha-Infossa käyn säännöllisesti sen takia, että täältä saa paljon tietoa ajankohtaisista ja myös vanhoista ja harvinaisistakin rikoksista. Lisäksi utelias kun olen, aina on se pieni mahdollisuus, että jollain on täällä "sisäpiirin tietoa" jostain rikoksesta ja niitä ei lehtien sivuilta yleensä saa lukea (tosin usein ovat vain huhuja, mutta silti kiinnostaa).

Myös minun avok kysyi silloin kun aloin roikkumaan tällä forumilla, että miksi luen näitä juttuja. Taisin vastata, että aidosta rikoksesta lukeminen voittaa keskiverto rikosleffan 100-0!
Halfordin perseessä on nahkaa, niittiä – ja munaa!

- Heavy Metal Perseen jätkien vastaus kysyttäessä, kenellä oikein onkaan se The Ultimate™ heavy metal -perse?
Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Kempula kirjoitti:Innostuin lukemaan rikoksista jo pikkupoikana kun sain käsiini Pohjolan Poliisi Kertoo-kirjoja. Murha-Infossa käyn säännöllisesti sen takia, että täältä saa paljon tietoa ajankohtaisista ja myös vanhoista ja harvinaisistakin rikoksista. Lisäksi utelias kun olen, aina on se pieni mahdollisuus, että jollain on täällä "sisäpiirin tietoa" jostain rikoksesta ja niitä ei lehtien sivuilta yleensä saa lukea (tosin usein ovat vain huhuja, mutta silti kiinnostaa).

Myös minun avok kysyi silloin kun aloin roikkumaan tällä forumilla, että miksi luen näitä juttuja. Taisin vastata, että aidosta rikoksesta lukeminen voittaa keskiverto rikosleffan 100-0!
Veit jalat suustani. :lol: Olin kakarana paljon vaarillani hoidossa. Vaarille tuli tasan kaksi lehteä: Alibi ja Neuvostoliitto, valitsin ensimmäisen ja sille tielle jäin. :) Ja menneisyydessä olen eksynyt rikolliseen seuraan, joten kyllä täällä tuttuja nimiäkin joskus vilahtelee.
HuHu

Viesti Kirjoittaja HuHu »

Koska mulla ei ole elämää ja ei ole rahaa ostaa sitä!
inka03
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

oon niin saakelin utelias ämmä :D
Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Uteliaisuus ja tiedonhaluhan ne pääsyyt taitavat olla.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Heheh, hyviä vaihtoehtoja olet keksinyt :) Ns. normaalina minfopäivänä minuun pätee kohdat 1, 3, 4 ja 5 ja sitten huonompana päivänä tuo kuudes kohta... 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä en osaa sanoa mitään yksittäistä syytä miksi notkun täällä. aihepiiri kiinnostaa itsellään ja alunperin ajauduin tänne kadonneitten perässä, mutta kadonneitten lisäksi olen löytänyt täältä uusiakin kiinnostuksen aiheita. ajoittain kiinnostaa enemmän, ajoittain vähemmän, mutta kiinnostaa kuitenkin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Täällä on niin vinkeetä porukkaa. :) *pus*
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Vinkeitä, huumorintajuisia, hyviä kirjoittajia, sukulaissieluja, ymmärtävät murhien päälle, kuka milläkin tavalla.

Päivän parhaat jutut usein :D

"Taas se nauraa murhainfossa. Kyllä pittää olla sairasta...miten tuommosissa karmeissa jutuissa voi olla mitään nauramista..."
Nothing is quite what it seems
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Voih, niin tuttua, niin tuttua tuo sun lainausmerkeissä kirjoittamasi pätkä :D 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Maybrick kirjoitti:
"Taas se nauraa murhainfossa. Kyllä pittää olla sairasta...miten tuommosissa karmeissa jutuissa voi olla mitään nauramista..."
:D Tuli mieleen kun olin tukehtua Mondeon tarkkoihin laskelmiin siitä miten texasilainen järjen jättiläinen olisi kuljettanut 360 miljardia dollaria pankista ulos (noin 14 rekkaa).
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Joo :D :lol:
Nothing is quite what it seems
Matlock87
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 1:26 am
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

Jos olisi saanut noista vaihtoehdoista valita useamman, niin olisin pistänyt mutta kun vain YKSI, niin tuo "rikospsykologia".Itseä kiinnosta tunnetut/vanhat/kohutut rikokset ja niiden taustat... varsinkin, kun monien täälläkin luettujen rikos-tarinoiden - kiitos mm.Doctor
Lecter
ja Aizerbaidzan taustat ja kuolemat ovat olleet niin tragikoomisia (lue:TURHIA!!).

Olen myös seurannut poliisi-tv:tä ihan pienestä piteäen yli 10v.En kuitenkaan tiedä mikä mielenkiintoni näihin rikostarinoihin jo niin nuorena herätti :D
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Tämä on murhanhimolleni "terveellinen" purkautumiskeino.
Vigilantismin vaivan ja vaaran sijasta voin painella näpäimistöä sängyssä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Vastaa Viestiin