Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja härkä »


Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minulla on järjettömän hyvä kuulo. Asiaa on monet kerrat testattu ja hämmästelty kaveripiirissä. Pystyn kuulemaan toiseen huoneeseen suljetun oven taakse, kun nuppineula putoaa. (Senköhän takia mun pääni onkin aina kipeä - äänet rasittavat? :? )
Täytän hetkessä vaikka minkälaisen sanaristikon ja se on ärsyttävää. Mistään ei löydä kivaa ristikkoa, mitä voisi pohtia ajan kanssa, kun saa käsi kipeänä kirjoittaa koko ajan. Siksi olen siirtynytkin japanilaisiin ristikoihin eli siluettiristikoihin ja sudokuihin.
Pystyn peruuttamaan autolla vaikka minkälaiseen rakoon ja vaikka kuinka pitkiä matkoja pelkkien peilien välityksellä (en siis raota ovea tai roikota nuppiani ulkona).

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Viivi kruunattiin maan kauneimmaksi!
Jokaisen menestyvän naisen takana on sika.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ailar kirjoitti: Pystyn peruuttamaan autolla vaikka minkälaiseen rakoon ja vaikka kuinka pitkiä matkoja pelkkien peilien välityksellä (en siis raota ovea tai roikota nuppiani ulkona).
Tähän pystyn minäkin,pisin matka jonka olen peruttanut Chevy vania (ja moni varmaan ymmärtää että sellaista autoa peruutettaessa katsotaan ainoastaan sivupeileistä) mutkaisella metsätiellä on n.kolme kilometriä,mutta en pidä/pitänyt sitä mitenkään erityistaitona.
Sen sijaan Ailarin muita mainitsemia taitoa pidän erityisinä,etenkin tuo kuulojuttu,en ole koskaan ennen kuullut ( :) ) moisesta "kyvystä" vai pitäisikö sanoa kirouksesta(?). Varmasti selittää siis jatkuvan pääkivun,oletan minä ainakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Vittuilussa.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Toisilla ihmisillä on absoluuttinen sävelkorva, minulla on absoluuttinen drinkkinenä :D Tiedän aina lasien sisällön maistamatta. En kyllä haistelekkaan, tiedän vain.
Muista kaikkien irc-tuttujen asiat, lääkäriajat, siskon kummin kaiman koira nimen ja kuka on naimisissa kenenkin kanssa ja kenelle on syntynyt vauva, kuka on kenenkin isä jne. Mutta oikeista elävistä ihmisistä en sitten muistakaan mitään, hyvä jos olemassaolon.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Damien »

Tuulitukka84 kirjoitti:Toisilla ihmisillä on absoluuttinen sävelkorva,
...notta josta tulikin mieleen.Itse olen musisoinut pienen ikäni ilman sen kummempaa koulutusta mutta
sähkökitaralla vedän biisin kuin biisin korvakuulolta muutaman kuuntelun jälkeen.
Akustisen kanssa saakin sitten hävetä silmät päästään... :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mä kestän noita Damienin juttuja paremmin ku kukaan :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Damien kirjoitti:
Tuulitukka84 kirjoitti:Toisilla ihmisillä on absoluuttinen sävelkorva,
...notta josta tulikin mieleen.Itse olen musisoinut pienen ikäni ilman sen kummempaa koulutusta mutta
sähkökitaralla vedän biisin kuin biisin korvakuulolta muutaman kuuntelun jälkeen.
OT/ Minä tiedän pari tuttua, jotka luulevat, että heidän lauluääni on erittäin hyvä ellei täydellinen.
Nanika ga tooku matteiru to

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

:lol: :lol:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

En nyt ihan parempi kuin kukaan mutta ainakin omassa tuttavapiirissäni paras(?)...

Olen erittäin hyvä muistamaan erilaisia (yleensä turhia) numerosarjoja. Muistan mm. vieläkin kaikkien ala-asteen luokkakavereiden silloiset lankapuhelinnumerot. Samoiten kaikki entistenkin automaatti- ja pankkikorttieni tunnusluvut, nykyiset tilinumeroni ja muut kanta-asiakasnumerot, lähipiirini entisten ja nykyisten autojen rekisterinumerot jne.

Liekö tätä samaa numeromuistia mutta osaan myös nimipäiväkalenterin lähes ulkoa. Muistan siis melkein kaikkien (en vain omien tuttujen) nimipäivien päivämäärät.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mulla ei ole sävelkorvaa mutta mulla on sävysilmä, jos tiiätte mitä tarkotan ;) erotan vivahteita ja sävyjä ihan eritavalla ku monet muut. monesti menee jopa kiistelyksi, jos joku on menny ostamaan uudet verhot ikkunaan. mä näen selvästi että verhot on RÄIKEÄN eriväriset, vaikka kaverin mielestä ne on samaa sarjaa ja tasan samanväriset. voi olla että ku noiden värien kanssa on pienen ikänsä ollu tekemisissä, maalannu, valokuvannu ja vedostanu värikuvia, ni silmät on kehittyny erottelemaan pieniäkin sävyeroja.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mie oon ihan lyömätön muistamaan esineiden paikkoja. Oli sitten kyse kodista tai työpaikasta, pystyn sanomaan lähes minkä tahansa tavaran tarkan sijainnin. Myös autotallissa ja varastoissa. Koskien siis jopa kaikkia miesten vermeitä työkaluosastolla.... :P

Kotona tietenkin ''valokuvamuistini'' aiheuttaa sen, ettei kukaan edes vaivaudu etsimään tavaroitaan ja varsinkin mieheni ei edes hievahda aloittaessaan ''etsimään'' jotain.

Olettaisin, että kyse on valokuvamuistista, koska kouluaikana saatoin muistaa hyvin sivunumeron ja aukeaman kuvat, mutta en sitä oleellista tietoa lauseen sisältä :oops:
Nuotio & Äreät Tiput

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Sama juttu. Visuaalinen muisti; saatan esimerkiksi muistaa jostain lääkkeestä muutaman kirjaimen sieltä täältä, sivunumeron ja kohdan, missä kyseisestä lääkkeestä puhuttiin. Todella ärsyttävää 8) Olen jo lapsena huomannut, että tavarani pysyvät paremmassa järjestyksessä silloin, kun ne ovat "sikinsokin". Kun järjestelen ne kaappeihin, en löydä mitään. Vaikka lattialla olisi kasa tavaraa, tiedän, missä mikäkin tavara on. Tätä oli hankala selittää äidille, se silti halusi minun siivoavan huoneeni :twisted: Ja meillä minä olen se, joka tietää, missä mikäkin esine on. "Ne kasvispihvit on toiseksi ylimmässä pakastelaatikossa, takarivissä ranskanperunoiden alla" :D
Kaupan jonossa, kaupungilla liikkuessa tms. se on erittäin häiritsevää. Varsinkin, jos vastaan tulee joku, jonka kasvot ovat tutut. Ja sitten käyt mielessä läpi sitä, että mistä se on tuttu, eli pitääkö moikata vai ei.
Nanika ga tooku matteiru to

urbaanilegenda
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2010 3:17 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja urbaanilegenda »

Vittuilussa ilmeisesti aika ylivertainen,mut sekin on vain ilmeisesti oma mielipide,kun
ei ole tyttöystävää sen enempää, kuin muitakaan kavereita, uni ei tule ja sitten sen seurauksena pitää tulla uikuttamaan aamuyöllä surkeuttaan nettifoorumille.

Vastaa Viestiin