Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

Olen tavallista pitkävihaisempi, mikä on vain positiivinen asia, koska sillä välttää uudet kolhut samalta henkilöltä. Lisäksi olen huomattavan reipas nuorimies vetämään leukoja ja punnertamaan. Tahdonvoimastani olen myös kuullut usein kehuja.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

rapier kirjoitti: Joey, ei sun kokonen voi raskaanaollessa muutakun RÄJÄHTÄÄ!
:shock: :shock: :shock: :shock:
Hahah, eräs entinen poikaystäväni sanoi erotessamme, että vaikka hän olisi missä silloin kun tulen raskaaksi, minun on pakko etsiä hänet käsiini ja mennä tapaamaan. Haluaa kuulemma ehdottomasti nähdä, miltä näytän raskaana :lol:
raippa kirjoitti:Olen tavallista pitkävihaisempi, mikä on vain positiivinen asia, koska sillä välttää uudet kolhut samalta henkilöltä.
Tuo on muuten oikeasti käytännöllinen piirre itsessä, vaikka saattaa jonkun korvaan aika kamalalta kuulostaakin. Ihminen, joka on joskus tuottanut pettymyksen tai pettänyt luottamuksen, tekee sen kyllä uudestaankin.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Osaan myös laittaa paikoilleen sijoiltaan menneen lumpion (oma ei tosin ole luiskahtanut vaikka yliliikkuvat polvet/muut nivelet löytyykin). Itse asiassa osasin tämän tehdä kerrasta kun tilanne napsahti eteen, ilman mitään kliinistä kokemusta. Yleisesti ottaen olen aika toimelias - onnettomuustilanteessa olisin varmaankin ensimmäisenä auttamassa siinä vaiheessa kun muut vielä keskittyisivät kauhistelemaan - ja tästä "taidosta" olen kohtalaisen ylpeä.

Kasvomuistini on myös älyttömän hyvä, tosin ikävä kyllä tämän taidon kompensoi äärimmäisen huono nimimuisti. :roll: Kasvomuististani on ollut hyötyä erityisesti vanhoja valokuva-albumeja selaillessa, koska tunnistan ihmiset lapsuuskuvistaan suurinpiirtein paremmin kuin he itse. Esim. avopuolisoni on muksuna ollut mielestään hirveän samannäköinen veljensä kanssa. Katinkontit!
Useimmin tämä taito tosin tulee esille niissä tilanteissa, kun tervehdin jotakuta "long time no see" ja saan vastaukseksi hämmentyneen vilkaisun. :oops:

Lisäksi olen erityisen hyvä huomaamaan, jos joku on vähänkin humalassa. Tämän taidon opin lapsuusvuosina alkoholisti-isän ansiosta, eikä se ole hävinnyt mihinkään. Silloin aikanaan piti osata vähän "haistella ilmaa", josko uskalsi autokyytiin hypätä, luottaa isän sanaan jne.

Myös joitakin tässä ketjussa jo mainittuja erityistaitoja minulla on, mainittakoon tarkka hajuaisti, kyky aistia toisen ihmisen fiilis mikroilmeistä, kyky valehdella uskottavasti... nämäkin taidot lienevät perua tuosta edellä mainitusta. Joku muu myös mainitsi kokevansa tunteita voimakkaasti kropallaan. Voin sanoa samaa. Olen ehkä oksentanut useammin henkisen kuin fyysisen pahoinvoinnin seurauksena. Tämä ilmiö on minussa niin voimakas, että useimmiten joudun kirjaimellisesti kysymään itseltäni mikä neidillä mahtaa olla hätänä kun sydän hakkaa ja vatsassa on puristava tunne.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Viesti Kirjoittaja Anile »

Minulla ei ole mitään erityistaitoja.
Varsinkin olen aivan käsittämättömän huono manipuloimaan ihmisiä. En saa tahtoani läpi edes asioissa joista on etukäteen sovittu jos joku toinen päättääkin jotain muuta. Tälläsisssä tapauksissa kaveruussuhteet sitten napsahtelevat poikki koska vituttaa tollanen. Ja sitten ihmetellään, että mikä sillä nyt taas on.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Spider kirjoitti:Joku muu myös mainitsi kokevansa tunteita voimakkaasti kropallaan. Voin sanoa samaa. Olen ehkä oksentanut useammin henkisen kuin fyysisen pahoinvoinnin seurauksena. Tämä ilmiö on minussa niin voimakas, että useimmiten joudun kirjaimellisesti kysymään itseltäni mikä neidillä mahtaa olla hätänä kun sydän hakkaa ja vatsassa on puristava tunne.
JES! En ole ainoa! WOHOO! ... *rauhoittuu* Niin siis, en ole kuin todella todella TODELLA harvaan törmännyt (yhteen tai kahteen, en jaksa nyt muistaa), joilla olisi sama juttu, eli tuo kropalla reagoiminen. Ja kaikkein rasittavinta on, kun kaikki ei ymmärrä sitä...

Lisää listaan, olen hyvä tekemään asioita käsilläni. (Harrastan papercrafteja ja origameja nykyään, joten...)
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minä kans minä kans! :D

Huumejutut saavat minut oksentamaan tai vähintään melkein. En katso koskaan huumedokumentteja enkä minfossakaan huumejuttuja muuten kuin jos ne liittyvät johonkin muuhun tapaukseen eikä niitä huumeasioita sen tarkemmin puida.
Myös väkivaltaiset motoristit ja mafia saavat minut oksentamiseen tai sen partaalle. En ole koskaan miettinyt miksi joku asia oksettaa ja joku toinen (esim. oikea verinen murha) ei. En ole yhtään herkkä veren näkemiselle tms. Mut huumeruisku... auta armias. :roll:
Nothing is quite what it seems
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Howler kirjoitti:
Spider kirjoitti:Joku muu myös mainitsi kokevansa tunteita voimakkaasti kropallaan. Voin sanoa samaa. Olen ehkä oksentanut useammin henkisen kuin fyysisen pahoinvoinnin seurauksena. Tämä ilmiö on minussa niin voimakas, että useimmiten joudun kirjaimellisesti kysymään itseltäni mikä neidillä mahtaa olla hätänä kun sydän hakkaa ja vatsassa on puristava tunne.
JES! En ole ainoa! WOHOO! ... *rauhoittuu* Niin siis, en ole kuin todella todella TODELLA harvaan törmännyt (yhteen tai kahteen, en jaksa nyt muistaa), joilla olisi sama juttu, eli tuo kropalla reagoiminen. Ja kaikkein rasittavinta on, kun kaikki ei ymmärrä sitä...
Itseni (ja nyt sinun) lisäksi tiedän vain yhden, jolla tämä ominaisuus on näin voimakkaana. Äitini nimittäin. Verenperintönä on siis vissiinkin kulkenut, tosin sisarukseni eivät ole samanlaisia.
Enimmäkseen tämä ilmiö on kyllä häiritsevä, mm. jännittämisen kanssa olen joutunut kamppailemaan koko lyhyen ikäni, koska pienikin jännitys tekee minut takykardiseksi ja saa vatsan sekaisin. Mutta kuten tuolla aiemmin mainitsit, on aika verratonta tuntea positiivisetkin asiat kropallaan. :)
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Olen ajoituksen mestari, aina väärässä paikassa, oikeaan aikaan. Lähipiirin ainoa, jonka uskotaan saavan temppuilevat tietokeneet toimimaan, huonoin tuloksin. Ja ainoa, joka jää miettimään tuntikausiksi jotakin, mitä muut eivä edes huomaa: jokin outo ääni, tai laitteen outo taipumus, outo elukka jne.

Mitään hyödyllisiä taitoja ei ole. Parhaimmillani voin olla hauska seurassa, mutta ei sitäkään yleensä kauan kestä. Olen myös mestari kertomaan uudestaan vanhoja juttuja, sekä vanhoja vitsejä. Pidän mielelläni myös esitelmiä, joihin ihmiset pitkästyvät jo ensisekunneilla.

Pärjään paremmin lasten kanssa, kuin aikuisten kanssa. Parasta on, jos pääsee ongelle, saalista en yleensä saa.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Jospa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

http://www.youtube.com/watch?v=ATub40Np ... re=related
Niin. Ja sitten saan somuun.
Kengännauhat.
8)
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

minulla on absoluuttinen värisilmä.
tiedän lähes kaiken marsuista.
osaan valmistaa parasta minttukaakaota ikinä (ja tulisia ruokia).
aikoinaan opettelin ulkoa myös kaikki suomen maakuntalaulut mutta sillä taidolla en pääse enää kehumaan..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

EuroJR kirjoitti: VH1:n kasaritunnissa pystyn nimeämään kaikki esittäjät, kappaleet ja esitysvuodet ennen kuin tekstit ilmestyvät videon päälle
Samma här (+lisäksi vielä albumit), kasarimusiikin nippelitietoa löytyy.
Lisäksi minulla on pelottavan hyvä nimimuisti.

Siinä se sitten taisikin olla. Kaiken kaikkiaan olen hyvin keskinkertainen tyyppi. :roll:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Viesti Kirjoittaja Anile »

esmes- kirjoitti:aikoinaan opettelin ulkoa myös kaikki suomen maakuntalaulut mutta sillä taidolla en pääse enää kehumaan..
Jessus, mikä ihmisiä oikein vaivaa? Olet jo kolmas henkilö jonka tiedän joka on opetellut maakuntalaulut.
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Oon todella erinomainen telomaan itseäni joka paikkaan. Siihen taitoon tuo lisämaustetta se, että saan mustelmia tosi helposti. Joten yleensä jalat ja kädet (ja välillä pää) on täynnä mustelmaa, ja en paljoa edes muista, että mistä ne ovat tulleet. Työpaivän aikanakin kepeesti törmäilen noin 5-10 kertaa tuolin jalkoihin, pöydän kulmiin, hyllyihin.

Mitään hyödyllistä taitoa, jossa olisin erinomainen ei nyt tule mieleen, kuinkas ollaakaan :lol: On mulla kyllä tosi hyvä muisti, mutta ei se nyt varmaan mikään ainutlaatuisen hyvä ole.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Anile kirjoitti:
esmes- kirjoitti:aikoinaan opettelin ulkoa myös kaikki suomen maakuntalaulut mutta sillä taidolla en pääse enää kehumaan..
Jessus, mikä ihmisiä oikein vaivaa? Olet jo kolmas henkilö jonka tiedän joka on opetellut maakuntalaulut.
:D :D
noita opeteltiin peruskoulun musiikkitunneilla, kirjojen kanssa sai laulaa mutta väkisinkin upposivat sanat päähän. meni 10 vuotta enneku pystyin unohtaa. traumaattinen kokemus kaikkiaan.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Minullakin on tajuttoman hyvä kasvoimuisti. Toisinaan koen sen jopa hirveäksi haitaksi, koska saan miettiä pääni puhki missä tämän ihmisen olen nähnyt. Ja sen ei todellakaan tarvitse olla mikään "suuri näkeminen", saatan muistaa ihmisen kasvot, joka on seisonut kauppajonossa edelläni ja koitappas siinä sitten miettiä mistä tuon ihmisen tunnistan. Ei ole helppoa, ei :D
Vastaa Viestiin