Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Maybrick kirjoitti:Tuosta superhajuaistista on harmiakin: kauppajonossa jos joku haisee esim. likaiselle tai liian kauan pesemättömille vaatteille, meinaa alkaa oksettaa. Jos on pitkä jonotus, voi joutua perääntymään ajan tuhlaantumisen uhallakin. Samoin näin kesällä hyvin monet haisevat/tuoksahtavat auringon paahtamalle iholle, mikä on mulle kauhistus.

Inhoan myös kaikkien muiden miesten paitsi oman ukkoni hien hajua. Se on semmonen piristävä ja säväyttävä.
Tunnen tuskasi. Omat inhokkini ovat vanhan viinan, kuivuneen kusen (esiintyy laitapuolenkulkijoiden läheisyydessä), sekä likaisten hiusten hajut. Ja tosiaan tekee niin pahaa, että kassajonoa/hissiä/paikkaa vaihdetaan välittömästi, mikäli joku edellisistä leijailee nenään. Ja kuten edellä mainitsinkin jo, yksi yli kymmenvuotinen ystävyyssuhde loppui kuin seinään hajun takia. Minuakin jotenkin kuvottaa muiden miesten hajut (ei siis välttämättä edes hien haju), olen kuullut jostakin että vastaavaa voi esiintyä raskaana olevilla naisilla, mutta omalle kuvotukselleni en tiedä syytä... Sen sijaan moottoriöljy, bensa, kuuma auto ja märkä hiekka tuoksuvat mielestäni käsittämättömän hyvälle.

Eikä edes ole OT:tä, ylivertaisuuksia tässä vain vertaillaan :lol:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Joey, sinua odottaa ehkä jännät ajat sitten kun tulet raskaaksi. Jos hajuaisti vielä terävöityy...

Kumma kyllä minulla ei enää huomattavasti terävöitynyt, mutta haistelin erilaisia saunatuoksuja, varsinki metsä- eukalyptus- havu- tuoksut suoraan pullosta ja keltainen Vim oli ihanan tuoksuista. Altaat kiilsi silloin! Söin kyllä kaikkea kummaa, olen kertonutkin, vuolukiveä ja savukala oli ihan huippuherkkua, vaikka ei kummaa. Persiljaa rakastan, se saa mut lähes tolaltani maullaan.
Nothing is quite what it seems
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Maybrick kirjoitti:Inhoan myös kaikkien muiden miesten paitsi oman ukkoni hien hajua. Se on semmonen piristävä ja säväyttävä.
Jaahas, nyt taisi sitten paljastua se, millä ukkosi sinut hurmasi aikoinaan... 8)
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Jaa tosiaan. Ukko on kuitenkin siisti mies, joten se hiki on se tuore pirtsakka tuoksahdus eikä sekoittunut ja pinttynyt. Eikä sitä kukaan muu aistisi ollenkaan - pitää olla superhajuaisti!
Joo myönnän olevani outo... 8)
Nothing is quite what it seems
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Bombay: hyvä manipuloija on tietysti sellainen, joka ei jää koskaan kiinni (ja vaikka jäisikin, milläs todistat). Täten manipuloinnista on yleensä vain hyötyä. Parhainkin snägärijononyrkkeilijä joutuu todennäköisesti vastuuseen teoistaan.
Toki, mutta lähinnä tarkoitin että itse manipulointi-teolla on minusta negatiivinen kaiku, kuten tuolla esimerkillänikin ja ihmettelin vaan että miten kehutaan että on tälläisessä asiassa hyvä. Saatetaan ehkä puhua jollain tapaa eri asteisista manipuloinneista..

Niin ja, hyvä manipuloijan paljastaja ei paljasta manipuloijalle sitä että tietää mitä leikkii tämä vaan toimii niin että manipuloija ei tiedä edes mikä siihen iski ja miksi :)
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Bombay kirjoitti:En oo koskaan tavannu naista joka osaisi tehdä sylkikuplia.
Ehkä oletkin, naiset vain vähemmän mainostaa tuollaisia taitojaan.
ShipWreck kirjoitti:Osaan laittaa kielen rullalle. Toki moni tämän osaa, mutta suuri joukko ei; johtunee geeneistä.
Eikö? Kiva, minäkin osaan, ainakin joskus olen osannut.
Mitään muuta en sitten osaakaan, valitettavasti, saati että olisin "tavallista" parempi.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17111
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kielenkäyttö eräässä tilanteessa on laajalti tunnustettua, maineen kiiriessä edellä 8)
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Doctor Lecter kirjoitti:Kielenkäyttö eräässä tilanteessa on laajalti tunnustettua, maineen kiiriessä edellä 8)
Tämä on kuitenkin joku: "Kyllä se hra Lecter on sitten NIIIIIN mukava ravintola-asiakas, että!", eikä lainkaan niin mielenkiintoinen kuin mitä ensiksi tuli mieleen... :lol:

Maybrick, puoliso odottaa jo nyt kauhunsekaisin tuntein raskausaikaani :lol: Itse suhtaudun lähinnä mielenkiinnolla. Olisi hienoa voida auttaa esimerkiksi rajavartiolaitoksen hauvoja haistelemisessa, noin niinkuin raskausajan huvina 8)
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

joeylle: ^ :D Monillahan kaikki kummallisuudet ja vaivat helpottaa raskausaikana, tilanne niinkuin "normalisoituu". Jos sinulle käy niin, huomaat olevasi siunatun hajuaistiton yhdeksän kuukauden ajan... no, raskausaika on todella mielenkiintoista varsinkin sellaiselle joka tuntee oman kroppansa hyvin ja tuntee selkeästi kaikki muutokset ja hormonien vaikutuksen. :wink:

Minäkin saan rullattua kielen. Mulla kävi joskus yläasteikäisenä muutamia kertoja niin, että kun nauroin kovasti niin joku kylkiluista lunksahti "ulos" raamistaan ja törrötti tuossa vähän ulkonevasti. Se oli kammottavaa ja paniikissa aina painoin sen takaisin syvemmälle. Siihen se sitten asettui. Mutta parin kerran jälkeen kyllä varoin nauramista jonkin aikaa. En tiedä miten se on mahdollista mutta se vain näkyy olevan. Joka tap. JOKIN sieltä mullahti ulos. :shock:
Nothing is quite what it seems
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Olen/olin haka Alias ja Pictionary-peleissä. Yksin muita vastaan pelattuna voitan Aliaksen aina, ja Pictionaryn siinä tapauksessa, että muu joukkue ei ala mokailemaan raskaasti. Nykyisin kukaan ei tosin enää suostu pelaamaan kanssani noita, joten nykytilanteesta en osaa sanoa.
Myös biljardissa päihitän useimmat miespuoliset uhoajat. :wink:
R.aven

Viesti Kirjoittaja R.aven »

jaahas, osaan ainakin kävellä varpaiden päällä, niin että varpaat on taitettu jalkojen alle. en tie tajusiko kukaan mitä tarkoitan :roll: mutta ei ole ainakaan tullut vastaan ketään ketä osaisi, tosin entiset jumpparit varmaan kyllä tälläisen tavan osaavat.

Olen myös hurjan notkea ja mestari heittämään koripalloja koriin.
Omistan myös uskomattoman hyvän kasvomuistin.

Ei tähän hätään kyllä enempää keksi.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

osaan ainakin kävellä varpaiden päällä, niin että varpaat on taitettu jalkojen alle
Eikö tuo satu?
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
R.aven

Viesti Kirjoittaja R.aven »

ei oikeastaan :)
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

joey kirjoitti:
Maybrick, puoliso odottaa jo nyt kauhunsekaisin tuntein raskausaikaani :lol: Itse suhtaudun lähinnä mielenkiinnolla. Olisi hienoa voida auttaa esimerkiksi rajavartiolaitoksen hauvoja haistelemisessa, noin niinkuin raskausajan huvina 8)
Joey, ei sun kokonen voi raskaanaollessa muutakun RÄJÄHTÄÄ!
:shock: :shock: :shock: :shock:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

R.aven kirjoitti:Omistan myös uskomattoman hyvän kasvomuistin.
Tuosta olen kade. Oma kasvomuistini on suorastaan olematon. En voi katsoa sarjoja, joissa porukalla on samanlainen vaatetus (esim. Pako), koska minulta menee sekaisin kuka on kuka, varsinkin jos sukupuoli ja ihonväri ovat samat. Toivottavasti en joudu ikinä kuvailemaan rikollisen ulkonäköä jossain jutussa.

Nimiä sen sijaan muistan hyvin. Nuorempana muistin myös useiden ihmisten sotuja ja puhelinnumeroita (silloisessa työssäni ne olivat tarpeen.)
Vastaa Viestiin