Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Ainahan löytyy joka asiaan parempi. :) vissiin ne menisi kurkkulaulua palleasta lähtien sanoilla.(örinämörinälaulua)Koripallo,vielä tähänkin hetkeen.Itseni ilmaisu tutuille ja tuntemattomille hyvässä sekä pahassa.rumpuja kanssa menee enemmän,kuin 19/16 setti.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja garcia »

Mä arvaan ihmisten syntymäajan. Yleensä face to face kuitenkin.

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja garcia »

Mä arvaan ihmisten syntymäajan. Yleensä face to face kuitenkin.

Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Still love »

Tiedän asioita ennalta, tämä aiheuttaa useissa tilanteissa ihmetystä muissa ja en mielellään tuo tätä esiin live-elämässä.
Joidenkin kanssa telepatia toimii, uskon että toinen ei tästä ole tietoinen, koska jos menin esim.sairaalaan katsomaan erästä sukulaista, tiesin aina, mitä hän tarvitsi sillä hetkellä ja vein niitä mennessäni. Hän oli tosi ihmeissään, lähes pelästynyt eka kerralla, miten voin tietää. Oli ajatellut äitiään pyytää niitä tavaroita tuomaan, eivätkä olleet mitään ihan tavanomaisia hammasharjatyylisiä juttuja.

Töissä ollessani eräässä paikassa, tiesin aina vapaan ja kesäloman aikana jos joku ketä olin hoitanut, oli kuollut. Työkaverit epäili, että olen kuolinilmoitukset lukenut lehdestä, mutta tutkivat sitten ettei niitä ollut lehdissä vielä ollut. Sama oli toisen työpaikan kanssa.

Pystyn henkilön valokuvasta aistimaan, onko hän keskuudessamme, eli elossa, vaiko kuollut.
Tästä olisi joskus mielenkiintoista tehdä jonkinlainen tieteellinen testi, ja myös kuulla jos jollain muulla on vastaava kyky.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^Kiitos mielenkiintoisesta viestistäsi!

En ole ylivoimainen missään asiassa, enintään keskinkertainen. Ehkä kuitenkin vähän viisaampi keskivertoa murhainfolaista. "Viisaus" on erotettava älykkyydestä, oppimiskyvystä ja koulutuksesta. Ne eivät kuitenkaan välttämättä ole toisiaan poissulkevia asioita. Tunnen monia ihmisiä, joilla kaikki em. elementit yhdistyvät.

En koe olevani "selvänäköinen", vaan intuitiivinen. Jos otetaan yhtenä esimerkkinä vaikkapa Tulilahden murhat, niin jo lapsena "tiesin" oikean tekijän. Runar Holmströmin kuva näytettiin minulle ihan valvetilassa ollessani. Tästä johtuen olen kapinoinut Ailaria ja muita vastaan, jotka ovat "muka varmoja" Holmströmin syyttömyydestä. Myöhemmällä iällä kahlattuani läpi suuren osan Tulilahden esitutkintamateriaalia, päädyin siihen lopputulokseen, että näyttö Holmströmiä vastaan oli varsin vakuuttava, joskaan ei täysin yksiselitteinen.

Täysin selvä asia edellä kerrotusta huolimatta on se, että rikosjuttuja ei ratkaista näillä menetelmillä. Muistanet esim. Hilkka Laitisen katoamismysteerin ja Lammin Poikmetsän kaksoismurhan. Kummassakin tapauksessa selvänäkijöistä oli pelkästään haittaa.

Mutta kuten jo alussa tulikin todettua, niin erittäin mielenkiintoinen puheenvuoro teiltä.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja garcia »

Mielenkiintosta juttua djed marozhenajelta. - Onko lapsuuden jälkeen tullu noit et näät jonkun, esim murhan tehneen?

Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Still love »

Itse huomasin 14-vuotiaana ensimmäiset selvänäöt, tai intuiotiot, ja alkuun se oli lähinnä pelottavaa. Yritin kauan järkeistää ja ajatella sattumaa aina syyksi.

Osa selvänäkijöistä on vain huijareita, mutta esim. H.Laitisen tapausta juuri pari kolme päivää mutustelleena, pohdin tuota Paccausuconkin mainitsemaa selvänäkijää tapauksessa. Motiivin vuoksi uskon, että näkijä oli itse varma asiastaan, eri juttu oliko oikeassa vai väärässä, oliko uskomus hänelle totta ja muille harhaa. Voi olla, että luuli olevansa oikeassa, halusi uskoa siihen, mutta voiko olla myös niin, että Hilkka olikin ollut ko. paikassa kuopattuna aiemmin, mutta siirretty myöhemmin muualle? Näkijä näki vain ensimmäisen paikan. En itse tiedä, mutta tuli tuollainen aate mieleen.

Osa em. itsellä pohjautuu intuitioon, joka on vahva. Mutta osa sitten on sellaista, mitä ei mielestäni intuitiolla voi selittää.

Olisi kiinnostavaa, jos Paccasucco avaat tarkemmin tuota kertomaasi kuvatilannetta, esim. minkä ikäinen olit? Tiesitkö Tulilahden murhista? Olitko nähnyt Runarin kuvaa aiemmin esim.lehdestä? Tiesitkö että Runaria epäiltiin murhista? Miten/minkä takia, liitit näkemäsi Runarin kuvan/ Runarin murhiin?

Kardemumma

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Still love kirjoitti:Pystyn henkilön valokuvasta aistimaan, onko hän keskuudessamme, eli elossa, vaiko kuollut.
Se on täysin selvä asia. Lapinlahden mielisairaalan sulkeminen oli iso virhe ja selvä merkki verovarojen kalvaltamisesta, jonkun puoluepomon yritysrypäkseen. Ei jää rahaa kansalle, kun työväenliikkeen pitää päästä avaamaan kymmenien miljoonien sijoitustilejä ja omistamaan maata Itävallasta, jonkun kivan kartanon ympäriltä. Hammashoitokin on Suomessa samaa tasoa kuin Malawilla. Käytännössä muutaman läskin ämmän suojatyöpaikka. Silloin tällöin poistavat joltakin hampaan ja ehkä paikkaavat pari reikää. Koko terveydenhoito on täysin alasajettu, kuten rakennusala, josta juuri paljastettiin tasoite- ja maalaustöiden olevan Uudellamaalla uzbekkien hallussa. Ei siis heidän hallussa, mutta he tekevät niitä 6 euroa/tunti epämääräisille firmoille. Rakennusalalla ei ole minkäänlaista valvontaa.

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 435
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Useimmin kuulemani kehu on, että olen "hyvä kirjoittamaan". Moni on myös ihmetellyt, miten voin muistaa vanhoja asioita niin tarkkaan. Ylivertainen olen ehkä siinä, että kun jokin asia on minulle tärkeä, tavoittelen sitä sitkeästi ja keksin mitä oudoimpia kiertoteitä saadakseni sen mitä haluan. Sivusta seuraajat ovat yleensä olleet sitä mieltä, että sellainen pakkomielteisyys ei ole tervettä.

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Procrastination. Olen aivan saatanan hyva jahkailussa :oops: No, ehka tama tasta lutviutuu :D
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Olen paras esimerkki Murphyn laista.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

En ehkä ylivertainen, mutta ihmisten on jotenkin helppo avautua mulle ongelmistaan, jotenkin hassua kun ei itelläkään ole kaikki ihan jiirissä. Hemmetin pitkiä puheluita ja viestiketjuja löytyy paljon. Moni on jopa kiitellyt jälkeenpäin.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Vastaa Viestiin