Anna hyvän kiertää

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Anna hyvän kiertää

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Rikosten vastapainoksi: Minkä hyvän työn teit tänään ja miksi?

Itse poimin talteen polulta löytämäni koululaisen bussikortin ja sain sen muutaman kyselyn jälkeen toimitettua omistajalleen. Asiaan vaikutti varmasti se, että sain taannoin itse hukkaamani pankkikortin samalla tavoin takaisin.
Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 2:35 pm

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

Varmistin aloittelijan penkin salilla ja kehuin sen erittäin puhdasta tekniikkaa (on muuten erittäin harvinaista että tehdään noin puhtaasti). Sain kiitokset mikä on mun elämässä aika harvinaista ja kieltämättä tuntu hyvältä. 8)

Jaa miksi? No se kuuluu salietikettiin että neuvotaan kysyttäessä, varmistetaan ym. Itsekin tarvitsen spottaajaa joka treenissä ja kysyn neuvoa usein kokeneemmilta.

Aika skidit nää mun hyvät työt...
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Itsekkäästi sanon vain, että siivosin kämppää, mutta onhan se vierailijoille vähän mukavampi tulla kylään, kun kaikki ei ole aivan yhtä kaaoksessa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

No yhtä pyhimystä sitä ollaan oltu tänään. Ensiksikin, lupasin hakea erään bändin keikkaDVD:n toiselta puolelta kaupunkia vain siksi, että mieheni oli toivonut sitä huomiseksi kun nähdään. Ja bensaa ei ole eikä rahaa siihen. Yhtään.

Toiseksi, olen paimentanut exäni koiraa muutaman päivän ajan omassa kodissani, viihdyttäen sitä pitkin kävelylenkein vesisateessa, rapsuttaen, ruokkien ja jutellen sille. Myös siis tänään, ja täysin hyvää hyvyyttäni ilman mitään palkkiovaatimuksia. Sille en tietenkään yksinkertaisesti voinut mitään, että se kävi noutamassa koiransa tuoden mukanaan kolme litraa punaviiniä :oops:

Avasin myös oven iäkkäälle naapurilleni ja seurustelin hänen kanssaan viitisen minuuttia ilahduttaen hänen lauantaiaamupäiväänsä.

Frendien eräässä jaksossa taannoin oli kiista Joeyllä ja Phoebellä siitä, onko pyyteetöntä hyvää tekoa olemassakaan.

Ei. Kärsin kyllä DVD:n hakemisesta, en sitä itse edes tarvitse, mutta taka-ajatuksena, joko tiedostettuna tai tiedostamattomana, on se, että ilahdutan miestäni jolloin olen siis entistä parempi tyttöystävä. Pelaamista siis.

Koiraa hoidan mielelläni. Asun yksin, ja on todella mukava kun on kaveri röhnöttämässä vierellä. Lisäksi, taka-ajatuksena on pyytää exältä apua auton huollossa joskus vastapalvelukseksi. Tai muuta vastaavaa.

Iäkkään naapurin kanssa jutustelu ja oven avaaminen niin ikään menee samaan kategoriaan DVD:n kanssa. En varsinaisesti nauttinut käydystä keskustelusta naapurini kanssa itse, mutta näin taas kerrytin yhden pisteen "mukavan naapurintytön" rooliini, jolloin mahdollisesti joskus aamuyöllä kuuluva puheensorina jatkobileistä ei tietenkään voi kuulua sen herttaisen tyttösen kotoa.

Kyllä ihminen on kamala.

Olisipa kyllä hyvä, jos tähän ketjuun voisi kirjoittaa joka päivä jonkun hyvän teon. Edellytän kuitenkin äärimmäistä rehellisyyttä itseäni kohtaan ja tiukkaakin tiukempaa analyysia siitä, miksi kyseinen hyvä teko on lopulta tehty ja sainko siitä kenties itse jotain hyvää.

Pilasinkohan tämän Mariackan aloittaman kauniin ajatuksen nyt täysin..
Nerot hallitsevat kaaoksen
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Hyvin eritelty :D
MInä haastattelin tänään lehtijuttua varten sellaista ihmistä, jota ei varmaan helposti tulisi huomanneeksi. Tuli valittua hänet isosta joukosta. Tuon tyyppistä käänteistä syrjimistä olen harrastanut paljon. Se venähdyttää parrasvalotyyppien naamat! :P
Nothing is quite what it seems
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Anna hyvän kiertää

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Valitettavasti en ole koskaan tehnyt erityisen hyvää. Mutta jos olisi mahdollisuus niin laittaisin runsaasti hyvää kiertoon. Tällä Suomessa on muutama kymmenentuhatta, hyväksi monelta taholta todettua, haittamaahanmuuttajaa odottamassa päätöstä kotouttamisesta takaisin kotikonnuilleen. He ovat niin hyviä, monipuolisia, erittäin korkeastikoulutettuja, suvaitsevaisia, rakastettavia, Suomen pelastajia että vallan pahalle tuntuu että haluan laittaa nämä hyvät, ellei peräti erinomaiset haittamaahanmuutajat kiertoon Suomen rajojen ulkopuolelle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Anna hyvän kiertää

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Olen antanut yhdelle ystävälle tavaroita, joita en itse enää tarvitse; pääasiassa keittiöstäni olen vähentänyt astioita ym. Muutenkin olen vuosien ajan harrastanut kierrättämistä. Sehän on suosittua tänä päivänä.
Gods made heavy metal.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Anna hyvän kiertää

Viesti Kirjoittaja aga »

Olen levittänyt tietoa Facebookissa ja parantanut ihmisten tietoisuutta, siten koettaen samalla parantaa yhteisön hyvinvointia.
Vastaa Viestiin