![]() |
|
|
|
|
|
Missä asut?Valvojat: Raid, Moderaattorit
Tuo oli paras! ![]() ![]()
Unessa tai humalassa oli Tiina-uni, jossa väännettiin kättä. Yht´äkkiä olin pinnasängyssä ja Tiina oli katkaisemassa käsivarttani, katsoin häntä anovasti silmiin ja kuulin: "mitä nää siinä tolijotat?" Ja aiheeseen: Asun väliaikaisesti kekkaripohiammaalla. Täällä on jänniä ihimisiä ja kummia portsareita. ![]() Paskanen tukka
Olen syntynyt Hesan vieressä, mutta sittemmin asustellut vähän siellä täällä Hesan ja Mansen välillä pitkin pääradanvartta ja moottoritietä. Tällä hetkellä juuri Hesan ja Mansen puolivälissä.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Re: Missä asut?"Vaasan veri ei vapise" , lähtöisin edellämainitusta. Tällä hetkellä Etelä-Pohjanmaalla asustelen.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Re: Missä asut?Vantaalla, ikävä kyllä. Muualle muutan heti kun muksut on kaikki muuttaneet kotoa.Lappi ois mieleen.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Re: Missä asut?^Olemme sitten melkein naapureita minä asun dystopiassa
Re:[quote="DonHessu"][quote="groot"][quote="Merope"][quote="Bombay"]
Kaukovainio, Rajakylä, toppila eiköhän nuo kaikki ole.. nuo kukkatiet rajakylässä, kaketsun pirihaukantie ja ostarin seutu muutenkin ja toppila on toppila. Eiköhän suurin osa oo aika kuraa missä on kaupungin/sivakan asuntoja ![]() itsehhän pidän kaukovainiota suuressa arvossa. rajakylää en arvosta.. enkä juuri toppilaakaan vaikka kohtuu rauhallinen oli ainakin sillon kun itse asuin siellä. "Ei uskoon tulo anna sulle mitään anteeksi, haulikko suuhun, syö pillereitä tarpeeksi"
Re: Missä asut?Tällä hetkellä Helsingissä mutta suurimman osan aikaa ulkomailla yliopiston kupeessa
Re: Missä asut?Etelä-suomessa.
Re: Missä asut?Etelä-Suomessa