Ketä fanitat? Ketä et?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

UU.. Musiikin saralla näitä ns. Idoleja on paljon, muutama mainitakseni Ozzy Osbourne ja Bono.
Tykkään Oprahista ja Dr. Philistä, mutta en ehkä kutsuisi fanittamiseksi.
Kirjailijoista ainakin Stephen King ja Torey Hayden
Ja sitten "ammattiryhmä" joka saa liian vähän ihailua on Äidit. Omaani ainakin fanitan ihan täysillä.

Noita ärsytys nolotus ihmisiä on paljon.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Mr Smith
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 3:57 pm
Paikkakunta: Villi Länsi

Viesti Kirjoittaja Mr Smith »

Nuorena iski lujaa Ramones ja Pelle Miljoona joilla olikin suuri vaikutus tulevan musiikkimakuni suhteen :lol: etenkin Ramones kolahti täysillä.
Nykyisistä ehkä Red Hot Chili Peppers ja Velvet Revolver ja paljon muitakin.. Niin ja Madonnakin on kuulunut suosikkeihin :lol:

Kirjoista ja leffoista hyytävät jännärit tyyliin Stephen King, myös kaikki mafiajutut on sydäntä lähellä.

Tykkään myös Paris Hiltonista :lol: , musta on hienoa lukea Parisin uusista seikkailuista. Oli huikea vääryys laittaa Paris tyrmään tosin Parisin katuuskottavuus tuossa taisi kasvaa.

Inhokkeja ei jaksa miettiä, jo mainittu Kuronen ja yleensäkin Seiska-lehti nyt ainakin.
pimpelipom
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

tulikukka kirjoitti:Nostan hattua Helena Rannalle ja Ismo Kopralle, jotka tunnistavat työnsä puolesta ruumiita maailmalla mm.tsunamissa ja sotarikoksissa.
Peesailen. Aika vähän näitä fanitettavia löytyy. Näyttelijöistä jo EJr:n mainitsemat Hackman ja De Niro. Lisäksi Anthony Hopkins, Ralph Fiennes, Liam Neeson ja tietysti lempinäyttelijäni John Malkovich. Nuoremmasta sakista ehkä Edward Norton.. Naisista ne osaa mainita yhtään ketään :shock: .
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17094
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Su Loka 07, 2007 11:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Doctor Lecter kirjoitti: Sikaällö on Victoria Beckham. Mokoma luuviulu ja yhden ilmeen akka.

Tosiaan.En oo vissiin ikänä nähnyt Viktuuriasta yhtään kuvaa missä se hymyilis...Kunnes muistin että luin jostain että hän inhoaa omaa hymyään ja tätenhän se on luonnollista ettei sitä näe. :roll:
Miten sitten lie kotioloissa?
Voi David ja lapsiparkoja :?
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tiina kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti: Sikaällö on Victoria Beckham. Mokoma luuviulu ja yhden ilmeen akka.

Tosiaan.En oo vissiin ikänä nähnyt Viktuuriasta yhtään kuvaa missä se hymyilis...Kunnes muistin että luin jostain että hän inhoaa omaa hymyään ja tätenhän se on luonnollista ettei sitä näe. :roll:
Miten sitten lie kotioloissa?
Voi David ja lapsiparkoja :?
Tähän väliin pikainhokki - METTE MAARIT -norjan prinsessa :evil:

Tiina, vaihda se oljenkorsityttö avattareksi. Se oli loistava!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

No hyvä on kun noin kauniisti pyysit. :) Yritän saada illalla vaihdon aikaseks.
Vaihdoin sen pois ettei kukaan tunnista kun se on niin näkönen ja täällähän pitäs olla vähän niinku anonyyminä :roll: 8)

Niin ja ilman mitään nuoleskelua fanitanhan mä tota Eurojiiärrääkin.
Hyvä on tietämys asioista ja
oon melkein kaikista jutuista samaa mieltä...Niin paitsi tietty Marilynin "Isoista" daisareista otan vapauden olla eri mieltä... 8)
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17094
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Su Loka 07, 2007 11:42 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Kotimaan sarjassa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ällöjä/ärsyttäviä suomalaisia: Timo.T.A. Mikkonen ja (nykyinen) vaimonsa, Hannu Karpo, Anna Hanski, Laura Voutilainen...

Södejä (!!!) kotimaisia: Mikko kivinen, Kari "Hissu" Hietalahti, Neil Hardwick...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

DÄDÄÄ!

No niin Hyvät Hertzat JiiÄrrä ja Hannibaali...
Oljenpurija on tehnyt comebackin 8)
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ketään en suuremmin "fanita", mutta ärsykkeitä löytyy senkin edestä. :? Suurimpina tällä hetkellä Ellen "minne piirrän kulmani tänään" Jokikunnas, Jutta "sattuuhan sitä, mutta julkisuudessa täytyy pysyä" Jussila, Martina "mitenköhän mokaisin seuraavan tatuointini" Aitolehti, Marika"millä mä nyt pääsisin lööppeihin" Fingerroos ja suurimpana Viivi "mihin suuntaan nyt vääntäisin naamaani" Avellan. Argh!
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ilari Vesterinen Fan Club

Viesti Kirjoittaja Ilari Vesterinen Fan Club »

Ilari Vesteristä fanitan, mutta niin taitaa fanittaa moni muukin!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

kuka ihme tää ilari vesterinen oikein, on kun sillä on vaniklubikin???itse fan clubhan on jo käännytetty, mutta ois oikeasti kiva tietää, mikä mies on miehiään, kun sitä pitää noin vanittaa... :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Ilmeisesti mielikuvitusolento 8)
I am an African!
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^nymmä repesin täysin...Heh..
Mä en jaksa etes alkaa listaamaan mun inhokkeja saati suosikkeja.
Täytyy kuitenkin sanoa,että palstalaisista JIIÄRRÄ saa pointsit *peukutus* ja HERKKIS niin ihanasti muita ärsyttäen ja toiset viel lähtee siihen mukaan.. 8) :lol: :wink:
Viimeksi muokannut Mother_North, La Heinä 21, 2007 6:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin