Parhaimmat karkit ja jäätelöt

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
HBIC
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 5:06 am
Paikkakunta: Blue Ridge Mtns

Viesti Kirjoittaja HBIC »

Hmm, kyllä mun mielestä Suklaapilveä sai vielä hiljattain kaupasta. Käärepaperi oli tosin muuttunut, ja olikohan jokusen vuoden välissä poissa markkinoilta.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Paras jäätelö on joku toffeeminttusekotus.

Paras karkki on mahdollisesti minttusuklaa :o
I am an African!
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Jäätelöistä Ingman Golden suklaa, pesee jopa Mövenpickin vastaavan!
Lisäksi Salmiakki-lakritsi, ja ulkomailla syömäni italialainen mandariinijäätelö (sorbettia ehkä pikemminkin) sekä black cherry. Näitä ei käy voittaminen. :wink:

Karkeista...nyt pistitte pahan...
-ABC-salmiakki
-lätkäliigat
-salmiakkitutit
-pepe-lakut
-appelsiini- ja sitruunatoffeet
-ufot
-"silmäsalmiakki"
-suklaa!!! erityisesti fazerin maya ja minttukrokantti, ja olisiko ollut ritter sportin suklaa, missä oli maissihiutaleita sisällä...
-mässä yx-pussista ne tummanoranssit karkit

Mieheni sanoo, etteivät karkit kuulu aikuisen ruokavalioon. Minä olen yllättäen toista mieltä. :lol:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

Jäätelöiden Top 3:
Mangomeloni
Lakritsijäätelö
Rommirusina

Karkkien Top 3:
Lätkäliigat (varsinkin ne joissa Tapparan logo kyljessä
:lol: )
suklaarusinat
apteekin salmiakki

Kaipaan Top 3:
Sininen Hubba Bubba-purkka
aidot alkuperäiset merenneito-irtokarkit
Hessun jäätelötikkuri -jäätelö
elämä on mysteeri
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

HBIC kirjoitti:Hmm, kyllä mun mielestä Suklaapilveä sai vielä hiljattain kaupasta. Käärepaperi oli tosin muuttunut, ja olikohan jokusen vuoden välissä poissa markkinoilta.
Jaa onko näin? Hitto, täytyy metskata jostain..
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Siis ei hemmetti olin lentää perseelleni ellen istuisi kun näki taas yhden topikin joka ei taida liittyä aiheisiin päinkäänm mistä täällä keskustellaan.Ei siinä olen tämän tapaisiin jotakin vastaillutkin,mutta eikö tää ala jo menee vähän yli hilseen..Melkeen kuin lastentarhan kekkereissä kävis välii tai lukis ekaluokkalaisten ystäväni kirjaa
Anteeksi nyt kaikille ketä tää mun avautuminen saattaa ketuttaa..
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mother_North kirjoitti:Siis ei hemmetti olin lentää perseelleni ellen istuisi kun näki taas yhden topikin joka ei taida liittyä aiheisiin päinkäänm mistä täällä keskustellaan.Ei siinä olen tämän tapaisiin jotakin vastaillutkin,mutta eikö tää ala jo menee vähän yli hilseen..Melkeen kuin lastentarhan kekkereissä kävis välii tai lukis ekaluokkalaisten ystäväni kirjaa
Anteeksi nyt kaikille ketä tää mun avautuminen saattaa ketuttaa..
Johtuuko se minun jalkapallo jutustani?
What you do... Makes you who you are.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Mother_North kirjoitti:Siis ei hemmetti olin lentää perseelleni ellen istuisi kun näki taas yhden topikin joka ei taida liittyä aiheisiin päinkäänm mistä täällä keskustellaan.Ei siinä olen tämän tapaisiin jotakin vastaillutkin,mutta eikö tää ala jo menee vähän yli hilseen..Melkeen kuin lastentarhan kekkereissä kävis välii tai lukis ekaluokkalaisten ystäväni kirjaa
Anteeksi nyt kaikille ketä tää mun avautuminen saattaa ketuttaa..
Jep. Taidetaan molemmat olla sellaista sukupolvea, jota tällainen nettiavautuminen vähän tökkii. Suotakoon se niille, jotka kaipaavat yhteisöllisyyttä ja vertaisseuraa. Parempi roikkua netissä kuin tappaa mummuja kaduilla. :wink:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Don hessu
Eijei ei siis ollenkaan mitään sellaista.Ei mitään hek kohtalaisuuksia :) Siis toi topikki jo itsestään,kun siis niin eikös tää nyt oo ihan eriasioita käsittelevä foorumi? Toki sellattii ehkä menee että missä asut tjtn muttä,että jo mieli karkit voi herramun jee :lol:
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mother_North kirjoitti: Siis toi topikki jo itsestään,kun siis niin eikös tää nyt oo ihan eriasioita käsittelevä foorumi? Toki sellattii ehkä menee että missä asut tjtn muttä,että jo mieli karkit voi herramun jee :lol:
No voi hele...Mäkin oon luullut et tuo >Vapaa Keskustelu< meinaa sitä että voi bamlata ihan siitä mikä nyt sattuu mieleen juolahtaa...mut oon vissiin ollut sit väärässä :oops:
Pitääkö vapaan keskustelunkin liittyä siis murhiin jotenkin? :shock:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Näköjään :/
What you do... Makes you who you are.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

No ei tartte ei ...Ei tarvi nyt ottaa sitä hernettä nenuu.. toki saa keskustella vaikka ja mitä.. Unohtakaa koko juttu :lol: Kunhan unisena ja väyneenä yöllä avauduin :lol: jatkakaa vaan "nou haaart fiiilings"
*edit* Parasta karkkia on sit salmiakki ja jäätelöö calssikin minntu jäde tai daim tuutti.. Tulipahan sitte tähenki vastattua samaan syssyyn :wink: :lol:
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mother_North kirjoitti:No ei tartte ei ...Ei tarvi nyt ottaa sitä hernettä nenuu.. toki saa keskustella vaikka ja mitä.. Unohtakaa koko juttu :lol:
*
No huhhuh...Kylläpä helpotti. Ajattelin jo että vetää täällä päässä aika hiljaseksi jos vaan asiasta saa kirjoittaa :lol: *pullauttaa herneen out nenusta* :)
Viimeksi muokannut Tiina, Ke Heinä 18, 2007 3:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
komisario_palmu
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 8:40 pm
Paikkakunta: Kaasulaitos

Viesti Kirjoittaja komisario_palmu »

kahvitar kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Enpä oo huonoihin karkkeihin vielä Suomessa törmännyt.
Tämä pitää kyllä paikkansa, että hyvin harvoin huonoihin karkkeihin täällä törmää. Suomessa on maailman parhaat karkit tai ehkä Ruotsissa ym. samantasoisia, mutta hyvin monessa maassa karkit ovat sellaista sokerimössä. Eipä ole tullut ulkomailla kauheasti karkkia ostettua, varmaan laihtuisi jos muuttaisi pysyvästi ulkomaille.
Ei laihdu vaikka kuinka olisi ulkomailla! Pahus.

Mutta parhaimmat muistot ovat kuitenkin ne aidot MERKKARIT, joita ei enää saa. Tarkoitan siis niitä -70 luvulla vielä olleita isokokoisia merirosvorahoja, jotka joskus sitten pienennettiin kun joku oli tukehtunut liian suureen karkkiin :-(

Tuo on samaa kategoriaa kuin silloiset "pennin-nallet" Ostettiin aina kavereiden kanssa 20 pennillä ja oli posket pullollaan.

Samoina vuosina maksoi aski pax-pastilleja tai tervaleijonia 20 tai 25 penniä ja pari vuotta myöhemmin aski tupakkaa 1.20 ja pullo koskenkorvaa 18 markkaa (kaverin hakemana), auto oli silloin uusi "luupää"-datsun tai volvo-"amazon" ja kukaan ei tiennyt mitä on Internet tai keskustelupalsta. Itseasiassa harva tiesi mikä oli tietokone ja vain naapurissa oli puhelin.. joku kuuli tosin, että jollain sen kaverin vanhemmilla on väri-tv!

Nykyään ei taida saada enää noita pieniä karkkilaatikoitakaan..
Maailma on pilalla, mutta silti en vaihtaisi menneeseen!
Jokainen rikollinen tekee ainakin yhden virheen, tämä teki niitä kaksi.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Merkkareita tosiaan pienennettiin muistaakseni 1985 ja PAX:t on tulleet uudestaan myyntiin tämän vuoden aikana.
Vastaa Viestiin