Naiset jotka vihaavat blondeja

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Qtar kirjoitti: Kaikkeni olen yrittäny lajin selviytymisen kannalta :lol: kaikki lapseni ovat blondeja. Samoin mun mies. Enkä koe tuntemiani muitakaan blondeja kyllä millään tavalla erilaisiksi ihmisiksi. Ymmärrä silti mitä tässä ajetaan takaa ja kyllä se oikein kovasti meikatun, isotissisen blondin kohdalla on myös mun ajatus että tuolla ei ihan kaikki muumit ole laaksossa..
Niin, ja blondeiltahan tunnetusti onnistuu kaikki... :mrgreen:

- http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=11118
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ei blondius varmaan mikään itseisarvo ole, minkä perustella miehet kuolaisivat kenenkään perään. Kyllä ihmisen olemuksessa pitää olla jotain muuta viehätysvoimaa.
Esimerkkinä mainitsen Hantta-Wilma-Krause-Schlizewskin. Pääasiassa hän on esiintynyt blondina. En usko, että miehet suorastaan lakoavat hänen kauneutensa edessä. :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ailar kirjoitti:Ei blondius varmaan mikään itseisarvo ole, minkä perustella miehet kuolaisivat kenenkään perään. Kyllä ihmisen olemuksessa pitää olla jotain muuta viehätysvoimaa.
Esimerkkinä mainitsen Hantta-Wilma-Krause-Schlizewskin. Pääasiassa hän on esiintynyt blondina. En usko, että miehet suorastaan lakoavat hänen kauneutensa edessä. :mrgreen:
Laukeamisesta puhumattakaan. :wink:

Asiasta kaktukseen, ollessani tässä eräänä päivänä bilettämässä jouduin epämääräiseen kohtaukseen naispariskunnan kanssa. Toinen näistä sitten yhtäkkiä kesken keskustelun (olimme normaalisti tämän toisen naisen kanssa jutelleet, että oikeasti en tajua tätä) käski minun, Martina Aitolehden( :!: :!: ) häipyä v*ttuun. Onko nykyään sitten niin, että tuollaiset tummanruskea/mustat hiukset omaavat naiset ovat pahin loukkaus? :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti: Asiasta kaktukseen, ollessani tässä eräänä päivänä bilettämässä jouduin epämääräiseen kohtaukseen naispariskunnan kanssa. Toinen näistä sitten yhtäkkiä kesken keskustelun (olimme normaalisti tämän toisen naisen kanssa jutelleet, että oikeasti en tajua tätä) käski minun, Martina Aitolehden( :!: :!: ) häipyä v*ttuun. Onko nykyään sitten niin, että tuollaiset tummanruskea/mustat hiukset omaavat naiset ovat pahin loukkaus? :shock:
Tuntematta ao. keskustelukontekstia sen tarkemmin veikkaisin kuitenkin, ettæ mainitun henkløn antipatiat eivæt ehkæ niinkææn olleet suunnattu brunetteja kohtaan yleensæ, vaan todennækøisemmin juuri ko. nimeltæ mainittua henkiløæ tai ehkæ vielæ tarkemmin hænestæ julkisuudessa muodostunutta mielikuvaa vastaan. Sinænsæ valitettavaa, ettæ næin hænen edesottamustensa vuoksi muutkin brunetit joutuvat syyttæ suotta kærsimææn, mutta kuten tuolla aiemmin on todettu ei hiustenværin ja niiden alla olevan vælinen korrelaatio ole suinkaan niin ehdoton, etteikø mænttejækin brunetteja voi esiintyæ mistæ ko. henkilø lienee varsin edustava esimerkki... :mrgreen:

Onneksi pæinvastaisiakin tapauksia esiintyy kuten esim. Hedy Lamarr, joka pærjæsi hiukan muillakin sektoreilla kuin vain olemalla kaunis. Jætæn tællæ kertaa kotitehtævæksi selvittææ, millæ muilla sektoreilla... 8)

Kuva
Eliza
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: La Touko 21, 2011 4:36 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Eliza »

Siru83 kirjoitti:Tuo 3000 brittimiehen kattava tutkimus ei kerro mitään maailman miesten naismieltymyksistä.
No shit? :mrgreen:
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Kyse on vain hetken mielihaluista niin kuin seksissä yleensäkin. Blondin jälkeen tekee mieli tummempaa ja toisinpäin. Sikäli siis hiusten värin merkitys on suuri, mutta mahdotonta se on sanoa kumpi on parempi. Luulen että se on ihan 50/50.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Noh; onneksi väriä saa purkista ja me, joiden pärstä on oikeasti piirteiltään liian tumma blondiin tukkaan ja ollaan ns. pakkobruneja voidaan aina uskottavasti viimeisenä kortena puhua hoono soomi jos tulee töpeksittyä. :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

En tykkää ihmisistä jotka kuvittelevat olevansa niin perkeleen hyvännäkösiä et kaikki on kateellisia. Ihan sama ovatko tukiaisia vai aitolehtiä, molemmat yhtä hyvännäköisiä musta.

Ihan vähän oon kateellinen pienitissisille, voisi urheilla paremmin ilman näitä F-G-kuppeja. Ottaisin mielelläni vaikka tuollaset D-kupit.
Rocpy
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Syys 08, 2011 4:07 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Rocpy »

Tätä mä en sit vaan ymmärrä. Mikä oikeen on ongelmana, ettei blondeissa oo mitään erinlaista? :roll:
Ittekkin on oikeastaan blondi, mutta värjäsin sit ruskean kautta punaoranssiks, ihan vain siksi että kys. hiusväri ei sopinut mulle yhtään. Jos sopis, niin mitä siinä pois värjäämään.

Meidän koulussa kyl noi ''pahat tumma tukkaset'' tytöt näyttää kääntävän päät, että se siitä teoriasta.
Blondien AÖ ei oo yhtään sen pienempi, ei ole yhtään sen paremman näköisiä, ja ovat aivan normaaleja.
Vastaa Viestiin