Naiset jotka vihaavat blondeja

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tiina kirjoitti:Vaalea on liian haalea minun makuuni myös miesten ollessa kyseessä.
Sama täällä! Ja käsittääkseni kysyttäessä naisilta miesten suhteen "tumma vai vaalea" saa tummat enemmän kannatusta...? Juontaakohan sekin juurensa tästä "tumma ja tulinen"-lausahduksesta?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Viha ei kuulu lainkaan sanavarastooni. En tunne blondikateutta. Olen ihan mustatukkainen. Punatukkaiset naiset eniten miellyttää silmääni. Isoista rinnoistakaan en ole kateellinen, olen kantanut mukanani aika hinkkejä, ja tykkään enempi nykyisistä, pienemmistä ja sporttisemmista. En kadehdi pitkiä. Luonnostaan hoikkia ehkä vähän, itse kun hoikkana pysymisen eteen joudun tekemään tosissaan töitä. Mutta olenpahan paremmassa kunnossakin sitten. En kadehti lapsettomia, enkä myöskään suurempien perheiden äitejä. En kadehdi rikkaita, työttömänä keskituloisena opiskelijana pärjää ihan hyvin.

Itsetuntoni on hyvä, ja veikkaampa että blondivihaajilla se on huono?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tuulitukka84 kirjoitti:
Itsetuntoni on hyvä, ja veikkaampa että blondivihaajilla se on huono?
Huono on ehkä vähän turhan vahva sana, enemminkin epävarma?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Tuulitukka84 kirjoitti: Itsetuntoni on hyvä, ja veikkaampa että blondivihaajilla se on huono?
Kateutta varmaankin, mutta ainahan voi lohduttautua tällä:

Kuva

Mutta jotta totuus ei unohtuisi! :D

Kuva
insomniac
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:48 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja insomniac »

Itse olen luonnollisesti blondi, tosin hiuksiani värjään tummiksi eli blondit hiukset on minulla viimeksi nähty 8-vuotiaana :D Mistään hinnasta en hiuksiani vaaleiksi haluaisi. Täytyy myöntää että olen herkkä lokeroimaan ja tuomitsemaan ihmisiä, ja sama juttu blondien kanssa. Nähdessäni blondin mieleeni putkahtaa heti stereotypia itseään tyrkyttävästä ämmästä jolla on kalliit vaatteet, laukut ja piikkarit. Mieleeni tulee ihminen jolla on ulkonäkö kohdallaan, muttei omaa mitään syvällistä ajattelua tai oikeaa elämänkokemusta ja viisautta. Tulee mieleen ylimielinen itserakas pinnallinen ihminen. Ei, en tiedä miksi, älkää kysykö. Eihän tämä oikeasti päde, mutten voi ajattelutavalleni mitään. Mutta ei, en vihaa blondeja. Ehkä halveksun ja koitan päästä siitäkin eroon. Ehkä tämäkin halveksunta siintää alkujaan siitä että halveksun pinnallisia ihmisiä.
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Salander »

Kun asiaa oikein ajattelin niin tulin siihen tulokseen etten vihaa mutta en kyllä pahemmin ole tekemisissäkään blondien naisten kanssa.. :shock: Outoa..
Itse olen aito blondi enkä pidä siitä, mutta tietenkään en pysty lettiä värjäilemään. :lol: :roll:
"The darkest place is under the candlestick"
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Huomasin hauskan jutun tässä ketjussa. Nooruska ja Tiina suhtautuu ilmeisen varauksella blondeihin ja ovat itse ilmeisen brunetteja, eivätkä ole tietenkään kateellisia blondeille, mut noi heidän avat.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Pakkohan munkin on nyt tämmöseen ketjuun avautua kun putkahti pinnalle :mrgreen: Itsehän olen siis luonnostani vaalea, suurimman osan vuodesta hiuksit on kuitenkin enemmän tai vähemmän väritetty. En ole koskaan kokenut saaneeni jotain tiettyä kohtelua hiusteni värin takia, en hyvää enkä huonoa. Eikä minulla siis ole mitään minkäänvärisiä hiuksia vastaan, blondia käytöstä voi olla brunetellakin ja se kyllä rasittaa hermoja hetkittäin.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

kakkosurpo kirjoitti:Huomasin hauskan jutun tässä ketjussa. Nooruska ja Tiina suhtautuu ilmeisen varauksella blondeihin ja ovat itse ilmeisen brunetteja, eivätkä ole tietenkään kateellisia blondeille, mut noi heidän avat.
Mun avalla oli pinkitkin hiukset pitkään :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minä olin brunette, itseasiassa punatukkainen, yli kakskymppiseksi. Sitten värjäsin tukkani mustaksi. Kunnes heilahdin täysin päinvastaiseen suuntaan ja ryhdyin vaaleatukkaiseksi. Sittemmin olen pysynyt siinä värissä ja tukanleikkuu on aina yhtä tuskaa. Kun on tottunut pitkään tukkaan, ei mikään hartiapituinen ole mitään.

Ei ole pitkäkään aika, kun päähäni mäjähti ajatus ryhtyä jälleen ruskeatukkaiseksi. Menin sitten käymään vanhan äitini luona. Hän katsoi kauhistuneena minua ja kehotti mitä pikimmin vaalentamaan hiukseni. Olin jopa hieman pahoillani, etten sanoisi tyrmistynyt! :shock: Eivätkö kaikki äidit pidä lapsistaan luonnollisen näköisinä?????
Viikon katselin itseäni ruskeatukkaisena ja palasin takaisin vaaleaan. Ahhhh!
Ja mutsi sanoi: Nyt sinä näytät 20 vuotta nuoremmalta.
Niin aina! :lol:
Eliza
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: La Touko 21, 2011 4:36 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Eliza »

Minulla on melko vaaleat hiukset luonnostaan. Jos sävytän niitä hieman vaaleammaksi, ihmiset alkavat keskustella kanssani aivan kun älykkyysosamääräni olisi dramaattisesti tippunut yhden yön aikana. :D
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Eliza kirjoitti:Minulla on melko vaaleat hiukset luonnostaan. Jos sävytän niitä hieman vaaleammaksi, ihmiset alkavat keskustella kanssani aivan kun älykkyysosamääräni olisi dramaattisesti tippunut yhden yön aikana. :D
Näin just! Mutta oletko huomannut, että kaikki miehet avaavat ovetkin, aivankuin itse et tajuaisi, kuinka sitä kahvaa vedetään! :mrgreen: Toisaalta --- miksi emme käyttäisi tätä hyväksemme?
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Tiina »

kakkosurpo kirjoitti:Huomasin hauskan jutun tässä ketjussa. Nooruska ja Tiina suhtautuu ilmeisen varauksella blondeihin ja ovat itse ilmeisen brunetteja, eivätkä ole tietenkään kateellisia blondeille, mut noi heidän avat.
Häh ?
Nyt ei jymmarra... :o

:roll:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ailar kirjoitti:
Näin just! Mutta oletko huomannut, että kaikki miehet avaavat ovetkin, aivankuin itse et tajuaisi, kuinka sitä kahvaa vedetään! :mrgreen: Toisaalta --- miksi emme käyttäisi tätä hyväksemme?
Hei! Toi ei oo vaan blondien oikeus, vaan D-kupin omaavien myös. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Joo mut me blondit mennään AA-kuppeinemme edellä, tulkaa te perässä, mut älkää tökkikö niskaan! :mrgreen:
Vastaa Viestiin