penkkitulos

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Kylli »

tapparanmiäs kirjoitti:totta ailar...on täällä monenlaista kengän kuluttajaa :o joku kylli ei tiedä penkki tuloksesta ei ihme kun istuu koneella päivät ja yöt :mrgreen: :mrgreen:
Ja sen pitäisi kai olla sitten jotain negatiivista... Kun esim. yövuoroissa olen koneella? Nooh, kuvastaa penkki punnertajan maailman katsomusta, kai. Jos kirjoittelisin vaikka noihin Pubiketjuihin se ei kai haittaisi niin?

Tarkoitukseni oli siirtää tuo kielioppi keskustelu sille kuuluvaan paikkaan jotta sinä ja muut asiasta kiiinnostuneet saisitte rauhassa keskustella mutta se taisikin mennä sinulta ohi?

Ei kestä kiittää.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

no tavote on mahdollinen jos pysyn terveenä....4 kertaa viikos puntti treeni 2kertaa viikos lenkkeily... 2 kertaa viikos säkki treeni....pyrin pysymään noissa.......työssä saan lisäksi liikuntaa ja erilaista voimaharjoittelua :)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Saattaa mennä ylikunnon puolelle, jos ei ole kunnon pohjia ja jos vielä töissä saa "treeniä", niin ei tule lepoakaan tarpeeksi. Ja syödäkin saa jo aika v****maisesti ja oikein, ettei jää kynäjänteeksi.

Suosittelen kaikkia kuntoilijoita tutustumaan asioihin, ettei turhaan riuhdo.
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

on mulla pohjia....viime vuoden aikana vaan on vähempi tullut treenattua :P
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Ailar »

tapparanmiäs kirjoitti:on mulla pohjia....viime vuoden aikana vaan on vähempi tullut treenattua :P
Aiotko sinä osallistua johonkin kilpailuun, vai muutenko treenailet.?

Lisäsin taas tankoon 2x 2,5 kg lisää, mutta surkeellehan nää tuntuu verrattuina muihin. Mulla on siis kasassa 46,5 kg (jos nyt oikein muistan). Nostin niitä nyt 4x5 ton painon + käsipainoja + nyrkkeilysäkki.
Vaikka olenkin noin alussa niin tuntuu aivankuin pituus olisi lisääntynyt. Kai se on se, että tulee parempi ryhti. :D
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

muuten vaan treenailen...laitan tavoitteita jos se motivois enemmän :o
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kokeilin itse asiassa paljon nousee. Painollani ei tässä lie mitään merkitystä, läskiä on. Nostin 25 kiloa. Siskoni ja äitini eivät jaksaneet nostaa edes 20kg. Mulla on vähän enemmän habaa koska nostelen painavia (20kg) pellettisäkkejä jyrsijöiden vuoksi viikoittain :lol:
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Belker »

Hyvä puu. Jättäkää kielikikkailut pois, tää on rautapuu.

Kokeilenpa iltapäivällä hieman, paljonko nousee. Voin pyytää nostovinkkejä, jos ojentajat eivät riitä.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Belker kirjoitti:Hyvä puu. Jättäkää kielikikkailut pois, tää on rautapuu.

Kokeilenpa iltapäivällä hieman, paljonko nousee. Voin pyytää nostovinkkejä, jos ojentajat eivät riitä.

Ota kone lähelle, että voit kysyä vinkkejä kun makaat painojen alla.
Ailar kirjoitti: Vaikka olenkin noin alussa niin tuntuu aivankuin pituus olisi lisääntynyt. Kai se on se, että tulee parempi ryhti. :D
Sen se liikunta usein tekee. Onko sitten vaikutus myös psykologinen? Itselläni ehkä molempia.

Nyt olisi kiva kuulla sitten, mitä syötte, kun aihe on alkanut itseäni viime aikoina kiinnostaa entistä enemmän. Olen lisännyt proteiinin määrää ja laatua. Se kun ei auta pelkästään kasvattamaan pattia, vaan myös palautumaan ja jaksamaan treenata.
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Belker »

On semmoiset turvarudat, ei litisty.

Tunnen oloni jo vahvemmaksi, kun ajattelenkaan pumppausta. Menenpä lepääämään ennen nostamista :)
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

mä en oo ikinä syöny proteiinejä enkä mitään palauttavia juomia sun muita oo käyttäny sen verran paljon syön lihaa ja muuta tärkeetä mistä saa energiaa :lol: kreatiiniä joskus nuoruudes söin puoli vuotta :?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Belker »

Eilinen koeponnistus nostiii.... 50 kiloa ylös.

Koska teräksiset lihakseni (khöm) pystyivät tuohon, tutkimus jatkuu. Tänään koetan enemmän :mrgreen:
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

nooruska älä yhdistä penkkipunnertajia turkulaisiin hömppäleisiin :lol:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

tapparanmiäs kirjoitti:nooruska älä yhdistä penkkipunnertajia turkulaisiin hömppäleisiin :lol:
hei pliis, tää ketju on muutenki jo niin neppailua täynnä, että linkki sinne tänne 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin