Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Saas näkee,joko tänään viesti tuloo perillen ettei jää johonki ilimahan roikkumahan.Väitti vaan että pittää olla kirjautunneena-vaikka olin. Eli siis: Ku eppäilin,jottei kaveri omiaan höpissy,tarkistinpa asiata.Niin että oon kansalaisen karttapaikasta kattonu,ja siäl vilippulasta mänttään olevan radan viäres on kapakkalammi,asemalta pohojoseen isokangasjärvi ja asemalta suunnilleen länteen(köhän se oli) kangaslampi-vai oliko se pikkukangasjärvi-enää muista.Eikä keskustasta kummosta matkaa mihkään niistä.Kattokaa kunnolla suurennellen. Oon noukkinu karpaloita soistuvien lampien rannoilta,ja tosissaan petollisia saattavatten olla jo kymmeniä metrejä ennen vesirajaa-ohuen sammalkerroksen alla silimäke,johon saattaapi jäähäki.Että sen tähe niistä lammista mainittin. Ja asutuksen vieres saattaapi kyllä olla mettis höttelikköjä,joista ei tiiä ku paikalla käyneet-useimmite koiran liikuttajat ja sienestäjät(asujaimiston viäres ku ei sitä metästystä saa harrastaa,muuten on mettämiesten tiedos laajasti maastot. Ja tuli siinä yks muukin inhottava ansa miälehen;isot ojakaivannot.Tonttimaata kuivatettaa ja laskuojiaki on saatettu kaivaa isommaks.Ja nuista rutamaahaan kaivetuista ojista ei ihan heleposti pääsekkään pois,ku reunat valuu eellä-ja ojien pohojat pittää lujasti jaloista kii. Ja nää aattelut on ny siltä pohojalta,että jos kysees on henkilö,joka on jostahi syystä tuetus asumises,ko monilla eri tavoin kehitysvajavaisilla on sitä lapsekkuutta ja eläinrakkautta,että jos ensi onki lähtennä väärään suuntaan,sitte eksynnä,mutta ku näkkee jonki elukan,unhottuu hetkeks kaikki muu-varovaisuuski- ku se on niin ihana hetki.Saattaapi olla se elikko henkilön mielestä avunki tarpees,jos paikallans kyyhöttää.Siis ihan pahaa pelkään-spekua!
eloq
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja eloq »

Missään ei vissiin ole varmaa tietoa että Kimmo asuisi jossain laitoksessa tms mutta kuvan perusteella jotain häikkää luulisin olevan. Ehkä sitte henkisellä puolella kun kerran fyysinen kunto on hyvä. Jotenkin semmonen tunne että ei taida elossa löytyä. Hämää tuokin kun kuvassa näyttää ikäistään paljon vanhemmalta ja kovin laihakin on.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kuten Smirre mainitsi, on siellä Vilppulassa niitä lampia useampiakin, ei sen puoleen. Asutusta on levinnyt sinnekin rantamille, mutta eihän se toki estä, etteikö voisi käydä juuri Smirren kertomalla tavalla. Pikkukangasjärvellä oli aiemmin joutsenia useinkin.
Kuten eloq kirjoitti, eipä taida paljon toiveita olla Kimmon elossa löytymiseksi. Eilen kävin hieman katsastamassa Vilppulankosken rantoja. Ei näkynyt Kimmoa ei. Yhden polkupyörän näin puskaan piilotettuna, mutta Kimmolla ei tainnut sellaista olla.
Petteri
Jane Marple
Viestit: 1027
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 4:01 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Kadonnut löytyi hyvissä voimin

Vilppulasta viime viikolla kadonneeksi ilmoitettu 32-vuotias mies on löytynyt. Hän löytyi hyvissä voimissa muutama päivä katoamisesta ilmoittamisen...

http://www.suurkeuruu.fi/uutiset/kadonn ... n-6281851/

Linkki on maksullinen. Poliisi ei ole omilla sivuillaan ilmoittanut löytymisestä, mutta onneksi Suur-Keuruu kertoi asian.
Carelia
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ma Touko 04, 2015 7:20 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja Carelia »

Ip-lehden linkistä yritin katsoa kuvaa niin tuli teksti, että kuva poistettu ja kadonnut löydetty.
eloq
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja eloq »

Hienoa että on löytynyt elossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tämähän on hieno uutinen! Ja minä kun olin jo lyömässä hanskoja tiskiin löytymisen suhteen.
Emme varmaankaan saa koskaan tietää, missä Kimmo on seikkaillut, mutta pääasia on "jouluksi kotiin". :D
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kimmo Pulkkinen, 32 vuotta, Vilppula

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Vielä pieni lisäys:
Paikallislehdessä oli, että Kimmo oli itse tullut esille. Olisiko tosiaan ollut jonkun tuttavan luona, eikä ole ymmärtäneet, että häntä etsitään.
Vastaa Viestiin