Jemina, 14, ja Elisa, 16, kateissa jo lähes viikon

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

loneliness kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Mustalaisia kateissa buu huu huu. :lol:
Oletan, että ovat harmittomia tyttösiä yhteiskunnalle nämä nuoret kadonneet. Ei ainakaan mainittu mistään rötöksistä ja hämäräporukoista joissa pyörisivät. Skineillä ja romaneilla on molemmilla omat tapansa ja näkemyksensä yhteiskunnasta. Combat18 voisi mennä siihen Morgan Spurlockin 30 päivää ohjelmaan tutustumaan kuukaudeksi romanin arkeen. Omat kokemukseni romaneista ovat enimmäkseen positiivisia. Tunnen joitakin ja he ainakin ovat erittäin vieraanvaraista porukkaa. Kuinka paljon olet combat hengannut romanien kanssa? "En yhtään, eikä vittu kiinnosta." Tämä on sitä samaa jäykkyyttä mitä sulla oli tuolla merikarvian psyykepotilaan ampumisessa. Kaikki vähänkin erilaiset pois kaduilta kuljeksimasta. Mutta eikös skinejäkin ole vain todella pieni osa kansasta?
Olen tarpeeksi pyörinyt mannejen kanssa eikä kauaa kestänyt tajuta millaisia saastoja ne on. Merikarvian juttu eli kaikki vähänkin erilaiset pois kaduilta, juu ne jotka hakkaavat toisia vesureilla. Skinejä on noin 1500 suomessa.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

combat18 kirjoitti: Olen tarpeeksi pyörinyt mannejen kanssa eikä kauaa kestänyt tajuta millaisia saastoja ne on. Merikarvian juttu eli kaikki vähänkin erilaiset pois kaduilta, juu ne jotka hakkaavat toisia vesureilla. Skinejä on noin 1500 suomessa.
Olen pyrinyt joskus pakosta YHDEN skinin kanssa eikä mennyt kauan tajuta millaisia saatoja he kaikki lopulta ovat. Skinejä on tasan 1500 henkeä liikaa suomessa. Se on minun mielipiteeni. Ei liity aiheeseen tosin. Hienoa tulla luennoimaan skineistä kun tässä puhutaan kadonneista tytöistä. Mutta sitähän sinä teet aina. Väärä ketju sinulla?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Tuani ekstiä

öööö

Viesti Kirjoittaja Tuani ekstiä »

combat18 kirjoitti:
loneliness kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Mustalaisia kateissa buu huu huu. :lol:
Olen tarpeeksi pyörinyt mannejen kanssa eikä kauaa kestänyt tajuta millaisia saastoja ne on. Merikarvian juttu eli kaikki vähänkin erilaiset pois kaduilta, juu ne jotka hakkaavat toisia vesureilla. Skinejä on noin 1500 suomessa.
Hei combat18, komppaan sua ihan täysillä tämänkin asian suhteen. Itse en ole musujen seuraan aktiivisesti hakeutunut, sillä onneksi kotona opetettiin, että niistä pitää pysyä erossa.

Naapurustossa oli suuri perhe, jonka kaikki tyttäret oli vuoronperään mustalaisille paksuna ja silmä mustana tämän tästä. Tulista rakkautta kenties. Juhliminen pitkin päivää, naapureiden sabotointi, kyläkaupan ryöstö, pahoinpitelyt ym.ym. kaikki mustalaisten tekosia.

Itse olin hotellin respassa nuorena, ja eikös vain sinne tullut seurue the Lindemans. Kaksi akkaa varasi huoneen ja muiden vieraiden mukaan työvuoroni päätyttyä olivat bileet alkaneet (respassa ei ollut yöpäivystystä) ja huone tärvelty paskaksi. Poliisia ei oltu uskallettu kutsua hätiin, ettei tule turpaan ja/tai jälkikäteisongelmia.

Eli mulle on turha tulla puhumaan mistään vieraanvaraisuudesta ym. romani"kulttuurin" hienouksista. Olen nähnyt itse, mitä 99% niistä on. Vihaan mustalaisia.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

HUOM!



Palataan otsikon mukaiseen aiheeseen...


RAID
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

apollo kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Ettei vain olisi käynyt samantapaisesti, kun tässä hetkinen sitten. Romanimies piti muistaakseni panttivankina naispuolista ihmistä.
Tarkoitat varmaan tätä tapausta:
Ex-vaimon veljen tappaja vankilaan
10.04.2007 15:18

Jyväskylän käräjäoikeus on tuominnut 32-vuotiaan jyväskyläläismiehen 10 vuoden ja 6 kuukauden vankeuteen entisen vaimonsa veljen taposta. Tuomittu oli tekohetkellä ehdonalaisessa vapaudessa.
Jep, juurikin tuota, kiitoksia vain :)
Onko poliisi antanut minkäänlaisia lausuntoja tämän tapauksen yhteydessä?
Tiedä vaikka olisivat tytöt kävelleet sata kertaa vastaan, moni romani näyttää suht samalta.. :roll:
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

apollo kirjoitti: Lisäksi mimmit näyttää pukeutuvan jo aikuisten tavoin, joten tuskin mitään hameita karkuun juoksee:
Viimeisin varma havainto Hedmanista ja Lindgrenistä on Palokasta Saarijärventieltä viime viikon tiistailta kello 20.30. Jemina Hedman on noin 163 cm pitkä ja normaalivartaloinen. Hänellä on pitkät suorat ruskeat hiukset. Hän on pukeutunut pitkään mustaan hameeseen ja tumman punaiseen nahkapuseroon.

Elisa Lindgren on noin 155 cm pitkä ja hoikkavartaloinen. Hänellä on pitkät kiharat hiukset. Hän on pukeutunut pitkään mustaan hameeseen ja mustaan villatakkiin, jossa on karvareunukset.
http://www.ksml.fi
Niin, siis tässähän ei puhuta mistään kansallispuvuista vielä mitään, mustiin pitkiin hameisiin nuoret romaninaiset pukeutuu ennen tuota kansallispukua. Eli en itse sulkisi tuotakaan pois laskuista, vaikka epätodennäköinen syy katoamiseen tuo onkin.
Quis custodiet ipsos custodes?
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

EDIT: Poistettu rasistinen viesti - RAID
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Tytöt löytyivät...
Alibi kirjoitti:http://alibi.fi/uutiset/jyvaskylan-palo ... vat-kotiin

Jyväskylän Palokasta kadonneet tytöt palasivat kotiin
23.9.2008, 5:18

Jyväskylän Palokasta pari viikkoa sitten kadonneet tytöt ovat löytyneet hyvässä kunnossa.

Ei rikosta

14- ja 16-vuotiaat tytöt olivat lähteneet ilman lupaa kyläilemään Ouluun. Tytöt ovat palanneet kotiinsa eikä tapaukseen liity rikosta.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Olipas tytöillä pitkä kyläily Oulussa ja lyhyt uutinen, mutta pääasia, että tytöt ovat kunnossa. Mahdetaankohan tapauksesta kertoa enää mitään enempää? Olisiko ollut toisten romanien seurassa jossain? Mietin vaan, että luulisi olevan paheksuttavaa tuollainen karkureissu ja suvulle murheen aiheuttaminen...
Paavo Arhinmäki on äijä!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

loneliness kirjoitti:Olipas tytöillä pitkä kyläily Oulussa ja lyhyt uutinen, mutta pääasia, että tytöt ovat kunnossa. Mahdetaankohan tapauksesta kertoa enää mitään enempää? Olisiko ollut toisten romanien seurassa jossain? Mietin vaan, että luulisi olevan paheksuttavaa tuollainen karkureissu ja suvulle murheen aiheuttaminen...
Tuskin asiasta kerrotaan enempää julkisesti. Nämä karkaamisethan kuitataan yleensä juurikin näin eikä lisätietoja heru. Tuo "kyläily" kuulostaa kaunistellulta, kyläilystä voi kyllä ilmoittaa perheelleen. :roll:
cocoa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Kylli kirjoitti: Ja tuosta hameen käytöstä - mielikuvissani pyörii vahvasti ajatus(tieto?) siitä, että hame otettaisiin käyttöön kun mies on hankittu tai seksiä harrastettu ekan kerran, eli ns. naiseksi muututtu. Tämä siis perustuu hatariin mielikuviin siitä dokumentista sekä vuosien naapuruuteen romaniporukan kanssa, joista sai kuulla juttuja vaikka ei olisi halunnutkaan.
.
Saanen korjata tähän, että romanitytöt saavat valita kansanpuvun (ei kansallispuku) käytöstä tytön ensimmäisten kuukautisten tultua.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Asun romaniperheen naapurina (ovat kylläkin muuttamassa pois sattuneista syistä) enkä ihmettelisi ollenkaan, jos perheen teini-ikäinen tytär lähtisi evakkoon kodistaan eikä ilmoittaisi, missä on. Säälittää sen talouden lapset.
Vastaa Viestiin