Tampere: Mohamed Al-Zubeidi surmasi 17-vuotiaan tyttöystävänsä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Höh. Mun mielestä toi ei yhtään näytä sellaiselta, joka ensin hakkaisi ketään hengiltä ja sitten tappaisi itsensä.
Mietin just iha samaa! Tollanen suht "heiveröisenkin" näköinen, vaikea kuvitella, että ketään sais hakattua hengiltä. :? Tosin, pieni iskukin monesti riittää...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2881
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Joku laittanut tuohon yhteisöön:
Pyysit minua toissapäivänä tekemään vesipiippua, sanoin etten jaksa ku äsken poltettiin. Mutta pyysit niin monta kertaa että sanoin sulle hyvä on mene tekemään. Kuka tulee pyytää minua enään tekemään sitä? :( I LOVE YOU
XXXX: Oon kuullu huhuja että tähän liittyis toinenkin kuolemantapaus. Pitääkö paikkansa?
24 minuuttia sitten ·

YYYY: Hänen tyttöystäväkin on menehtynyt.
Eli taitaa olla tosiaankin tämä tapaus.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

On varmaankin.

Onkohan kumpikin vedelly vesipiippua?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tuo vesipiippuhomma herättää kyllä tiettyjä kysymyksiä mutta parempi etten sano mitään kun ei vielä parempaa tietoa koko tapauksesta ole eikä huumeiden mahdollisesta liittymisestä asiaan.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

matlockb kirjoitti:Tuo vesipiippuhomma herättää kyllä tiettyjä kysymyksiä mutta parempi etten sano mitään kun ei vielä parempaa tietoa koko tapauksesta ole eikä huumeiden mahdollisesta liittymisestä asiaan.
Tosiaan, samaa mietin minä...

Anyway, en tuota poikaa tiedä itse, tuskin olen edes koskaan nähnyt.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Tiina »

artemis kirjoitti:Höh. Mun mielestä toi ei yhtään näytä sellaiselta, joka ensin hakkaisi ketään hengiltä ja sitten tappaisi itsensä.
Ei sillä että mulla olis mitään tarkkaa visiota siitä, miltä sellainen ihminen sitten näyttää.
Veit jalat suustani. Jotenkin sitä aina kuvittelee, että tappajat olisi jotain hirveitä ja vaarallisen näköisiä tyyppejä.
Mutta tämä poikahan on aivan törkeän söpö. Tiedä sitten miten tuo kulttuuritausta vaikuttaa naisten kohteluun... :|
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Lievä ot, mutta poika näyttää kuvaukselliselta ja Tiinan sanoin on törkeän söpö. Onkohan tehnyt jotain mallin töitä?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
artemis

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja artemis »

Nooruska kirjoitti:Lievä ot, mutta poika näyttää kuvaukselliselta ja Tiinan sanoin on törkeän söpö. Onkohan tehnyt jotain mallin töitä?
Osa kuvista näyttää kyllä ihan oikeilta mallikuvilta, en yhtään ihmettelisi jos olisikin alalla ollut edes jollain tapaa.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Samaa olin minäkin katsovinani, mutta tänä päivänä porukka osaa ottaa iha kotona hyviä kuvia.
Jotenkin se mallihomma vaan tuli mieleen.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MinnaLiina
Remington Steele
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Marras 15, 2010 12:09 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

munkin mielestä söpö poika :P
ejh
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 2:38 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja ejh »

Yksi pelaaja Mohammed nimellä löytyi LeKi:n tiedoista.
Tuo facebook profiliihan nyt on jonkun toisen Mohammedille perustama, ei Mohammedin oma. Tosin en tuolla nimellä mikä LeKi:n tiedoista löytyi löytänyt fb-profiileja mitkä nopeella silmäyksellä matchais.
onnetar
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:32 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Vesipiippu on ihan tyypillinen kalu,monella muslimimaasta tulleella (esim.Tunisialaisilla).Ei sillä aina huumeita vedellä.Tupakkia siihen laitetaan ja aromeita (-kukkais esim.)
Liika on amerikanelokuvia katseltu,jos heti olettaa,että huumeita on vedelty.Ei vesipiippuilu,niitä käyttävissä maissa,useimmiten sitä ole.
Voi olla sitäkin,mutta usein se vaan kuuluu seurusteluun (kuten viina täällä) ja piipussa on tupakkaa.
Olen itsekin ajatellut hommata vesipiipun,mutten aikonut sillä huumeita vedellä.

Mitä tulee pienikokoiseen mieheen,hekin voivat olla joskus varsinaisi piruja (pienen miehen syndrooma vai miksi sitä sanotaan),yleistys,mutta minulla on huonoja kokemuksia pienistä miehistä.Turpaan tuli,enkä ole mikään kirppunen itse.

On kyllä sääli,nuoret ihmiset..
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

En usko että kyse oli vesi bongista vaan vesi piipusta jolla ei siis poltella pilveä :D
Söpö poika tosiaan ja uskomatonta että en kyllä olisi minäkään uskonut että "tuon näköinen" kundi kykenisi tappaa eukkonsa ja sitten itsensä! Mitäs islamin laki sanoo itsemurhasta?
Life. It´s just fucking thing after nother...
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Liika on amerikanelokuvia katseltu,jos heti olettaa,että huumeita on vedelty.
Joo, anteeks mitä nyt vaan satuin hieman hidastamaan sen huumekortin kohdalla, kun on tälläinen hämärämpi kuolemantapaus... mahdollisuus se on siinä missä muutkin. Mutta turha sitä tässä pohtia. :?
ejh kirjoitti:Yksi pelaaja Mohammed nimellä löytyi LeKi:n tiedoista.
Tuo facebook profiliihan nyt on jonkun toisen Mohammedille perustama, ei Mohammedin oma. Tosin en tuolla nimellä mikä LeKi:n tiedoista löytyi löytänyt fb-profiileja mitkä nopeella silmäyksellä matchais.
Luultavasti tuskin on pelannut LeKi:ssä jos nyt viime aikoina on pelannut ylipäätään, kun Tampereella asui. En tiedä missä vaiheessa elämää se futis on ollut mukana. :?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
onnetar
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:32 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja onnetar »

^Nooruska,ymmärrettävää,minäkin luulin vesipiippua huumehörhöjen kapistukseksi (liikaa elokuvia?),ennenkuin minua "valaistiin" asiasta. Tiedän useamman vesipiippuilijan,eikä yksikään piiputa huumeita.Ihan suomalaisia,oppineet tavan ulkomaanreissuillaan.Hollannissa vesipiippuja myydään taajaankin ja "puruja" siihen saa,hollantilaisena,huumeilla tai ilman ;)
Viimeksi muokannut onnetar, La Tammi 22, 2011 11:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin