![]() |
|
|
|
|
|
Naisen surma soramontulla, Liperi 1993Valvojat: Raid, Moderaattorit Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993Seppo näemmä taas mennyt naimisiin fb:n mukaan
![]()
Re: Naisen surma soramontulla
"uskollinen apumies" on ollut mullan alla jo jokusen vuoden
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993Itse asuin lapsena samalla kadulla surmatun naisen kanssa simpeleellä. Joku muistikuva on että veli olisi ryypiskellyt surmaajan kanssa (kerran pari ehkä useamminkin) , surmaajalla oli niihin aikoihin puukko aina mukana itteensä se pelotti kun kävin porukalta keräämässä tyhjät pullot pois. Jännä homma olin ite 11v vanha muistan nimet ja alibin kun eilisen päivän. Paska homma jokatapauksessa.
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993Tyttären naamakirjassa näyttää olevan taustakuvana arkku kukka-asetelmineen. Onkohan toinen hyväntahtoisista vanhemmista nukkunut pois hiljattain?
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993Kattos, kotopuolen juttui. Mahtoikohan Hammari jäädä istumisen jälkeen Ouluun roikkumaan. Mulla oli aikoinaan pitkä keskustelu jonkun kaverin kanssa siitä että minä oli kuulemma istunut hänen kanssaan linnassa. Oliskohan mennyt ravintola Kaakonranta sekaisin Kakolan kanssa...
Jonkun verran noita kavereita tunsin. Pieni kylä ja olisko vuoden verran ollu ikäeroa. Ja mulle jäi vahvasti sellainen mielikuva että Tony oli kaksikon "aivot" ja Haimakka enemmän se suorittavan portaan kaveri.
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993Tuli tapaus jostain syystä mieleen ja ajattelin avata tunnarit palstalle. Olen jonkun verran tekijöitä nuorempi, mutta ulkonäöltä muistan nämä kylän miehet.
Onko tietoa milloin, missä ja miten tämä apumies-Tony on poistunut keskuudestamme? Sitä en muistanut, että nuo satanistijutut liittyivät tähän keissiin. Tuohon lama-aikaan oli muotia Parikkalassakin kuunnella black metallia ja käännellä hautakiviä. Taisi nuorisolla olla joku paikkakin pitää mustaa messua. Mutta ymmärsivätkö enemmän suorittavan portaan kaverit sellaisista filosofioista mitään.
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993On pakko olla kulttuurissa jotain vikaa,kun se tuottaa tällaisia tapauksia toisensa jälkeen. Pitäisiköhän ennaltaehkäisevästi ampua kaikki, jotka kerrankin syyllistyvät johonkin?
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993
Sellaisia viitteitä facebookissa näkyy, että Seppo Haimakka olisi saattanut lähteä tuonelan virtaa ylittämään. Ainakin tämä tappajakisulinsa, Solehmainen, on edelleen hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Päivi Solehmainen on kyllä aikamoinen kissa... voin kuulla, kuinka hän kehrää tuossa valokuvassa Haimakan sylissä... Voin kuulla myös, kuinka hän naukuu, kuin pienet kissat vähän toisenlaisissa merkeissä... Vuoden 2019 eduskuntavaalien suurimmat kusetukset, joilla kansaa johdetaan harhaan äänestämisessä: 1.Ilmastonmuutos 2.Maahanmuutto 3.Vähemmistöjen ja naisten oikeudet
VAALIT OVAT SOTE-VAALIT. Jos Kok voittaa, Kok sote toteutuu, jos SDP voittaa, se kaatuu.
Re: Naisen surma soramontulla, Liperi 1993
Päivi Solehmainen on muuten eri sukuniminen nykyisin, ei tule sotkea naiseen joka löytyy tuolla nimellä. Ja naukuu kohtalaisesti, tuli aikoinaan testattua. "Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."