Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1597
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Niin paljon kuin vituttaakin, että murhaaja saa teostaan käytännössä ranteelle läpsäisyn, meidän oikeusjärjestelmämme joka tapauksessa on tällainen kuin on, ja on paljon parempi että tämäkin uuvatti käy töissä kuin että olisi lopun ikäänsä veronmaksajien elättinä. En minä ainakaan halua tuollaisen ihmisroskan vuokraa ja kauppalaskuja maksaa.
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

Kyllä olisi parempi että tämäkin kyrpänaama (Uhrin isän nimitys) todellakin olisi poissa kartalta. Mutta eiköhän hän itse oman kujanjuoksunsa ole jo aloittanut. Ei ikinä tiedä koska joku pipipää tulee työpaikalle...tai äitiään moikkaamaan ja kertomaan millainen poika hänellä on. Ei oo meinaan kaukana...
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

Nassesetä75 kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 2:21 pm Onko etunimet edelleen Petri Juhani?
Sain kyselyn.
Jep
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

viivahattu kirjoitti: To Elo 17, 2023 7:32 pm Niin paljon kuin vituttaakin, että murhaaja saa teostaan käytännössä ranteelle läpsäisyn, meidän oikeusjärjestelmämme joka tapauksessa on tällainen kuin on, ja on paljon parempi että tämäkin uuvatti käy töissä kuin että olisi lopun ikäänsä veronmaksajien elättinä. En minä ainakaan halua tuollaisen ihmisroskan vuokraa ja kauppalaskuja maksaa.
Esim. Floridan tai Ohion ( jotka osavaltiot itselle erittäin tuttua asuinseutua) Tuomiojärjestelmä on paljon edullisempi yhteiskunnalle.

Tämä Vihannespörssin jakopässin työkaluksi antanut KL E. Laaksonen on kuolapeten ystävä pidemmältä ajalta tiesi eräs kertoa, kaksi samanlaista salibändyvässykkää siis.
Pitäisköhän mennä työhaastatteluun...
Vastaa Viestiin