Juhani Adaminpoika - Suomen ainoa sarjamurhaaja?

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
murur0a
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 2:01 pm

Re: Juhani Adaminpoika - Suomen ainoa sarjamurhaaja?

Viesti Kirjoittaja murur0a »

Kiitokset käyttäjälle paccasucco vanhan artikkelin skannaamisesta!
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Juhani Adaminpoika - Suomen ainoa sarjamurhaaja?

Viesti Kirjoittaja aumari »

Doctor Lecter kirjoitti:
aumari kirjoitti:Aiheesta on 2 ketjua, toinen aloitettu eilen.
Toinen ketju on aloitettu vuonna 2009. Tämä vuonna 2007. Olen ylläpidolle jo esittänyt toiveen, että ketjut joko yhdistetään tai toinen lukitaan tai vaihtoehtoisesti tuhotaan.

Tuo HS:n artikkeli on tuohon toiseen (myöhemmin aloitettuun) ketjuun jo asennettu aiemmin kuin tähän.
Pyydän anteeksi sekoiluani. Olen pennusta asti pyörinyt toisten jaloissa ja yrittänyt, että joku huomaisi minut.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Juhani Adaminpoika - Suomen ainoa sarjamurhaaja?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitosta vaan paccasukolle täältäkin, hienon artikkelin olit pitänyt tallessa.

Eipä ole ylläpito kiirehtinyt kahden erillisen ketjun yhdistämistä, siksipä postaan tähänkin uudestaan ne elokuvauutisoinnit:

Juhani Adaminpojasta on suunnitteilla elokuva, jonka tulee ohjaamaan Peter Franzén. Mikäli elokuvan rahoitus järjestyy, kuvaukset voisivat alkaa aikaisintaan vuoden kuluttua. Käsikirjoittajana toimii Kari Hietalahti, ensimmäinen versio käsikirjoituksesta on nyt valmis. Elokuvaa on tuottamassa Franzénin ja hänen työparinsa, tuottaja Sirkka Rautiaisen yhtiö Delta Stories Scandinavia. Suomen elokuvasäätiö on tukenut hanketta jo 20 000 euron kehittämistuella.
Elokuvan näyttelijävalinnoista ei vielä kerrota mitään, mutta sekä ohjaaja että käsikirjoittaja ovat sanoneet olevansa itse liian vanhoja pääosaan.

Toivottavasti hanke toteutuu, sen verran mielenkiintoinen Kerpeikkarin tarina on.

Tässä vielä linkki Hesarin uutiseen aiheesta:

http://www.hs.fi/kulttuuri/a14778826737 ... 25&ref=tw-


ja kuva vielä erillisenä laiskoille klikkaajille:

Kuva
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin