Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
tuomittumurhasta
Harjunpää
Viestit: 313
Liittynyt: La Heinä 10, 2021 3:08 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja tuomittumurhasta »

Eiköhä tuo hänen kirjoituksensa jo todista sen, että on aivan sekaisin edelleen... Jos olisit vähän miettiny vuosia sitten enemmän, niin kukaan ei sua arvostelis ja ylipäätään porukka arvostas sua. Nykyään porukka taitaa pitää viemärirottaakin suuremmassa arvossa, kun sinua. Sä haukut täällä muita nössöiks, todellisuudessa sä oot ite murhannu porukalla hieman jälkeenjääneen ihmisen, joka halus vaan sulle hyvää. Sä oot ite se pelkuri, että mua oksettaa.
Taavi
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2020 10:21 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Taavi »

Ai, että päin naamaa pitäisi varttihullulle sanoa? En suosittele kellekään, jos ei halua löytyä autonsa takakontista käristyneenä. :shock:
Avatar
Kananugetti
Nikke Knakkertton
Viestit: 150
Liittynyt: Ti Helmi 11, 2020 11:32 am

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Kananugetti »

Joo eikai sitä nyt päin naamaa kannata mennä mitään sanomaan tämmöisille. Tulee vielä puukkoa rintaan. Soittaakaan ei kannata ainakaan niin että numero näkyy muuten saa nimet ja osoitetiedot selville ja palaa pian talo, tai on jotain hörhöjä oven takana riehumassa. Ja ihminenhän ei mihinkään luonteeltaan muutu luonteeseen vaikuttaa esimerkiksi geenit joita ei voi muuttaa. Käyttäytymismalliaan voi kyllä muuttaa ja elää tällä tavoin nuhteetonta elämää jatkossa mutta se käyttäytyminen kun voi sitten muuttua kun otetaan viinaa taikka huumeita tai jos elämä ei menekkään odotetulla tavalla. Tai joku tulee päin naamaa sanomaan jotain ikävää niin sitten lähtee. Kyllähän Rantala nyt saattaa pystyäkkin elämään nuhteettoman loppuelämän mutta siihen pitää sitten sitoutua pitämään se tolkku päässä ja jättää ne viinat ja päihteet pois jotta on sitten minimoitu kaikki riskitekijät jotka saattavat laukaista väkivaltaisuudet ja huonon käytöksen.
JH1985

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

Kananugetti kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 9:11 pm Joo eikai sitä nyt päin naamaa kannata mennä mitään sanomaan tämmöisille. Tulee vielä puukkoa rintaan. Soittaakaan ei kannata ainakaan niin että numero näkyy muuten saa nimet ja osoitetiedot selville ja palaa pian talo, tai on jotain hörhöjä oven takana riehumassa. Ja ihminenhän ei mihinkään luonteeltaan muutu luonteeseen vaikuttaa esimerkiksi geenit joita ei voi muuttaa. Käyttäytymismalliaan voi kyllä muuttaa ja elää tällä tavoin nuhteetonta elämää jatkossa mutta se käyttäytyminen kun voi sitten muuttua kun otetaan viinaa taikka huumeita tai jos elämä ei menekkään odotetulla tavalla. Tai joku tulee päin naamaa sanomaan jotain ikävää niin sitten lähtee. Kyllähän Rantala nyt saattaa pystyäkkin elämään nuhteettoman loppuelämän mutta siihen pitää sitten sitoutua pitämään se tolkku päässä ja jättää ne viinat ja päihteet pois jotta on sitten minimoitu kaikki riskitekijät jotka saattavat laukaista väkivaltaisuudet ja huonon käytöksen.
Kerran tappanut viattoman auttajan, en löisi mistään hinnasta vetoa etteikö jatkossakin tuli isoja ylilyöntejä.

En mielellään halua puukosta rintaan, niin jää sanomatta mitään naamatuste, jonka takia muutkin jättää sanomatta. Kaikki kuitenkin tietää mikä on todellisuus.
Avatar
K.O
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja K.O »

PolaRantala kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 9:23 pm Hei, tulisitte sanomaan noi kaikki asiat päin naamaa, ootte hemmetin Nössöjä ku kukaan ei uskalla päin naamaa sanoa asioita, kyllä täällä keskustelu palstoilla uskalletaan kirjoitella muttei päin naamaa uskalleta tulla sanomaan yhtään mitään. Mä en pelkää teidän sanoja ja mä mieluusti kuulisin ihan kasvotusten teidän sanovan noita asioita mitä täällä kirjottelette. Ette usko että ihminen voi muuttua, no tulkaa kattomaan oonko muuttunut, oon ollu syyskuun lopusta alkaen siviilissä ja kukaan ei oo kertaakaan tullu päin naamaan sanomaan yhtään mitään tohon rikokseen liittyvää. Mä voin todellakin sanoa ihan kokemuksella että ihminen voi muuttua jos vaan haluaa muuttua, ja kukaan teistä ei edes loppujen lopuksi tiedä miten asiat on menny silloin 2018. T: Pola
P.S. mun numeron saa kysymällä jos haluaa ja uskaltaa tulla sanomaan asiat suoraan mulle!! (Odotan yhteydenottoanne.)
Vaikutatkin tosiaan muuttuneelta :D ja kiitos ei, en ajele satoja kilometrejä vittuilemaan vajukille. Pola höhöh. Vittu mikä nimi. On siinä ollut vanhemmilla huumorintajua.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3036
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Villeri »

PolaRantala kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 9:23 pm Hei, tulisitte sanomaan noi kaikki asiat päin naamaa, ootte hemmetin Nössöjä ku kukaan ei uskalla päin naamaa sanoa asioita, kyllä täällä keskustelu palstoilla uskalletaan kirjoitella muttei päin naamaa uskalleta tulla sanomaan yhtään mitään. Mä en pelkää teidän sanoja ja mä mieluusti kuulisin ihan kasvotusten teidän sanovan noita asioita mitä täällä kirjottelette. Ette usko että ihminen voi muuttua, no tulkaa kattomaan oonko muuttunut, oon ollu syyskuun lopusta alkaen siviilissä ja kukaan ei oo kertaakaan tullu päin naamaan sanomaan yhtään mitään tohon rikokseen liittyvää. Mä voin todellakin sanoa ihan kokemuksella että ihminen voi muuttua jos vaan haluaa muuttua, ja kukaan teistä ei edes loppujen lopuksi tiedä miten asiat on menny silloin 2018. T: Pola
P.S. mun numeron saa kysymällä jos haluaa ja uskaltaa tulla sanomaan asiat suoraan mulle!! (Odotan yhteydenottoanne.)
Vastataan nyt olettaen, että kyseessä on oikeasti toinen tekijöistä.

En tiedä, miksi tekemistäsi asioista pitäisi puhua kasvotusten, mutta missään nimessä ei ole pienintäkään mielenkiintoa olla henkilökohtaisesti tekemisissä maksimaalisen raukkamaisen murhan tekijän kanssa. Eikä se sinun tapauksessasi taatusti liity pelkoon.

Kenties voit itse sanallisesti kertoa, miten täydellisen tunnekylmästä murhaajasta muututaan kunnon ihmiseksi? Millä sitä lämpöä saadaan sieluun pumpattua? Varttihullun diagnoosina lienee kuitenkin ollut jotain sosiopatiaan liittyvää. Sitä ei ole kovin monen päästä saatu pois.
PolaRantala
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2022 5:03 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja PolaRantala »

Kuinka moni teistä on ollut paikalla rikoksen tekohetkellä? Vastaus: ei kukaan muu kuin minä ja Sirkiä.

Joten miettikääpä nyt ihan niissä omissa päissänne sitä että teistä kukaan ei oikeesti tiedä miten asiat ovat silloin menneet ja kukaan teistä ei tiedä mitä diagnooseja olen saanut. Ja kukaan teistä tuskin loppupeleissä tietää edes missä kaupungissa asun, joten voin ihan hyvin olla vaikka jonkun teistä naapuri. Ja edellisessä kirjoituksessani kirjoitin että voi tulla kasvotusten sanomaan asiat, niin en tarkoittanut että jossain sivukujalla, vaan ihan vaikka keskellä jotain kauppakeskusta yms. keskellä päivää. Ja jos ei halua sanoa mitään niin voi sitä myös kysyä suoraan asioista eikä heitellä mitään arvailuja täällä.

En sanoisi että mulla menee tunteisiin se että mua haukutaan tms. Mua vaan ärsyttää ku te mukamas niin täydelliset ihmiset kirjottelette ihan mitä sattuu, ettekä edes tiedä miten asiat on menny, te vaan arvailette. Miettikääpä jos joku teidän läheinen ihminen joutuisi samaan tilanteeseen kuin minä, miten käyttäytyisitte silloin häntä kohtaan ja miltä teistä tuntuisi jos muut ihmiset käyttäytyis yhtä pikkumaisesti teitä kohtaan ja teidän läheistä joka ois joutunut samaan tilanteeseen ku mä, niiku te nyt käyttäydytte mua kohtaan. Mä en halua että saatte tästä paskaa fiilistä, vaan haluaisin että te näkisitte/huomaisitte miten pikkumaista ja tyhmää tekstiä kirjotatte tänne. Mä peruisin kaiken tapahtuneen jos vaan voisin, mut niiku kaikki tietää, menneisyyteen ei pääse ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mä en tiedä teistä mut mä ainakin katon tulevaisuuteen ja ainoo mihin voin vaikuttaa on tämä hetki.

Tekstiä jaksotettu
-NILS-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

PolaRantala kirjoitti: La Joulu 31, 2022 4:37 pm Kuinka moni teistä on ollut paikalla rikoksen tekohetkellä? Vastaus: ei kukaan muu kuin minä ja Sirkiä.

Joten miettikääpä nyt ihan niissä omissa päissänne sitä että teistä kukaan ei oikeesti tiedä miten asiat ovat silloin menneet ja kukaan teistä ei tiedä mitä diagnooseja olen saanut. Ja kukaan teistä tuskin loppupeleissä tietää edes missä kaupungissa asun, joten voin ihan hyvin olla vaikka jonkun teistä naapuri. Ja edellisessä kirjoituksessani kirjoitin että voi tulla kasvotusten sanomaan asiat, niin en tarkoittanut että jossain sivukujalla, vaan ihan vaikka keskellä jotain kauppakeskusta yms. keskellä päivää. Ja jos ei halua sanoa mitään niin voi sitä myös kysyä suoraan asioista eikä heitellä mitään arvailuja täällä.

En sanoisi että mulla menee tunteisiin se että mua haukutaan tms. Mua vaan ärsyttää ku te mukamas niin täydelliset ihmiset kirjottelette ihan mitä sattuu, ettekä edes tiedä miten asiat on menny, te vaan arvailette. Miettikääpä jos joku teidän läheinen ihminen joutuisi samaan tilanteeseen kuin minä, miten käyttäytyisitte silloin häntä kohtaan ja miltä teistä tuntuisi jos muut ihmiset käyttäytyis yhtä pikkumaisesti teitä kohtaan ja teidän läheistä joka ois joutunut samaan tilanteeseen ku mä, niiku te nyt käyttäydytte mua kohtaan. Mä en halua että saatte tästä paskaa fiilistä, vaan haluaisin että te näkisitte/huomaisitte miten pikkumaista ja tyhmää tekstiä kirjotatte tänne. Mä peruisin kaiken tapahtuneen jos vaan voisin, mut niiku kaikki tietää, menneisyyteen ei pääse ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mä en tiedä teistä mut mä ainakin katon tulevaisuuteen ja ainoo mihin voin vaikuttaa on tämä hetki.
Paikalla oli lisäksi myös Riku... Kerro toki meille miten asiat sinun näkövinkkelistäsi menivät.
"Pikkumaisuuteen" on meidän sivusta seuraajien mielestä aihetta, koska surmateko on yksi raaimpia Suomen rikoshistoriassa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
JH1985

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

PolaRantala kirjoitti: La Joulu 31, 2022 4:37 pm Kuinka moni teistä on ollut paikalla rikoksen tekohetkellä? Vastaus: ei kukaan muu kuin minä ja Sirkiä.

Joten miettikääpä nyt ihan niissä omissa päissänne sitä että teistä kukaan ei oikeesti tiedä miten asiat ovat silloin menneet ja kukaan teistä ei tiedä mitä diagnooseja olen saanut. Ja kukaan teistä tuskin loppupeleissä tietää edes missä kaupungissa asun, joten voin ihan hyvin olla vaikka jonkun teistä naapuri. Ja edellisessä kirjoituksessani kirjoitin että voi tulla kasvotusten sanomaan asiat, niin en tarkoittanut että jossain sivukujalla, vaan ihan vaikka keskellä jotain kauppakeskusta yms. keskellä päivää. Ja jos ei halua sanoa mitään niin voi sitä myös kysyä suoraan asioista eikä heitellä mitään arvailuja täällä.

En sanoisi että mulla menee tunteisiin se että mua haukutaan tms. Mua vaan ärsyttää ku te mukamas niin täydelliset ihmiset kirjottelette ihan mitä sattuu, ettekä edes tiedä miten asiat on menny, te vaan arvailette. Miettikääpä jos joku teidän läheinen ihminen joutuisi samaan tilanteeseen kuin minä, miten käyttäytyisitte silloin häntä kohtaan ja miltä teistä tuntuisi jos muut ihmiset käyttäytyis yhtä pikkumaisesti teitä kohtaan ja teidän läheistä joka ois joutunut samaan tilanteeseen ku mä, niiku te nyt käyttäydytte mua kohtaan. Mä en halua että saatte tästä paskaa fiilistä, vaan haluaisin että te näkisitte/huomaisitte miten pikkumaista ja tyhmää tekstiä kirjotatte tänne. Mä peruisin kaiken tapahtuneen jos vaan voisin, mut niiku kaikki tietää, menneisyyteen ei pääse ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mä en tiedä teistä mut mä ainakin katon tulevaisuuteen ja ainoo mihin voin vaikuttaa on tämä hetki.
Siis haetko oikeasti jotain sääliä tms. Jumalauta sä olet tunteeton tappaja, joka sai vain hullun paperit ja sen takia et vietä oikeitettua 13v vankilassa.
Oikeasti alkaa oksettaa, kun lukee tuota sun paskaa, et saa keneltäkään ikinä sympatiaa ja toivon sekä uskon että Karma hoitaa.
Oukki8
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 13, 2020 4:46 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Oukki8 »

Nii miltäköhän uhrista tuntui kun häntä raukkamaisesti tapettiin? Entä uhrin omaisista.
Avatar
siesta
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2014 7:00 am

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja siesta »

PolaRantala kirjoitti: La Joulu 31, 2022 4:37 pm Kuinka moni teistä on ollut paikalla rikoksen tekohetkellä? Vastaus: ei kukaan muu kuin minä ja Sirkiä.

Joten miettikääpä nyt ihan niissä omissa päissänne sitä että teistä kukaan ei oikeesti tiedä miten asiat ovat silloin menneet ja kukaan teistä ei tiedä mitä diagnooseja olen saanut. Ja kukaan teistä tuskin loppupeleissä tietää edes missä kaupungissa asun, joten voin ihan hyvin olla vaikka jonkun teistä naapuri. Ja edellisessä kirjoituksessani kirjoitin että voi tulla kasvotusten sanomaan asiat, niin en tarkoittanut että jossain sivukujalla, vaan ihan vaikka keskellä jotain kauppakeskusta yms. keskellä päivää. Ja jos ei halua sanoa mitään niin voi sitä myös kysyä suoraan asioista eikä heitellä mitään arvailuja täällä.

En sanoisi että mulla menee tunteisiin se että mua haukutaan tms. Mua vaan ärsyttää ku te mukamas niin täydelliset ihmiset kirjottelette ihan mitä sattuu, ettekä edes tiedä miten asiat on menny, te vaan arvailette. Miettikääpä jos joku teidän läheinen ihminen joutuisi samaan tilanteeseen kuin minä, miten käyttäytyisitte silloin häntä kohtaan ja miltä teistä tuntuisi jos muut ihmiset käyttäytyis yhtä pikkumaisesti teitä kohtaan ja teidän läheistä joka ois joutunut samaan tilanteeseen ku mä, niiku te nyt käyttäydytte mua kohtaan. Mä en halua että saatte tästä paskaa fiilistä, vaan haluaisin että te näkisitte/huomaisitte miten pikkumaista ja tyhmää tekstiä kirjotatte tänne. Mä peruisin kaiken tapahtuneen jos vaan voisin, mut niiku kaikki tietää, menneisyyteen ei pääse ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mä en tiedä teistä mut mä ainakin katon tulevaisuuteen ja ainoo mihin voin vaikuttaa on tämä hetki.

Tekstiä jaksotettu
-NILS-
Jos olet se Pola, niin suosittelen ihan omatoimista eutanasiaa eli, jojoon menemistä.. säälittävä lehmä olet!
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioieltuja.
L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 199
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

PolaRantala kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 9:23 pm Hei, tulisitte sanomaan noi kaikki asiat päin naamaa, ootte hemmetin Nössöjä ku kukaan ei uskalla päin naamaa sanoa asioita, kyllä täällä keskustelu palstoilla uskalletaan kirjoitella muttei päin naamaa uskalleta tulla sanomaan yhtään mitään. Mä en pelkää teidän sanoja ja mä mieluusti kuulisin ihan kasvotusten teidän sanovan noita asioita mitä täällä kirjottelette. Ette usko että ihminen voi muuttua, no tulkaa kattomaan oonko muuttunut, oon ollu syyskuun lopusta alkaen siviilissä ja kukaan ei oo kertaakaan tullu päin naamaan sanomaan yhtään mitään tohon rikokseen liittyvää. Mä voin todellakin sanoa ihan kokemuksella että ihminen voi muuttua jos vaan haluaa muuttua, ja kukaan teistä ei edes loppujen lopuksi tiedä miten asiat on menny silloin 2018. T: Pola
P.S. mun numeron saa kysymällä jos haluaa ja uskaltaa tulla sanomaan asiat suoraan mulle!! (Odotan yhteydenottoanne.)

Pola oot niin roska, ettei ihminen voi alemmas vajota. Täältä on turha hakea sympatiaa. Voit muuttaa erämaahan tai kadota atomeiksi.
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1952
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Erään deittiprofiilin mukaan Pola asuisi Tampereella, kilometritkin täsmäisi. Kaiketi sitten valtion pakkohoidosta uloskirjoitettu. Toivottavasti syö lääkkeensä ja pitää itsensä muutenkin hyvässä hoitotasapainossa.

Lähde tälle on nyt tasoa trust me bro, sori.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Real one!
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 10, 2022 9:34 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Real one! »

Sienisalaatti kirjoitti: Ti Syys 26, 2023 12:21 am Erään deittiprofiilin mukaan Pola asuisi Tampereella, kilometritkin täsmäisi. Kaiketi sitten valtion pakkohoidosta uloskirjoitettu. Toivottavasti syö lääkkeensä ja pitää itsensä muutenkin hyvässä hoitotasapainossa.

Lähde tälle on nyt tasoa trust me bro, sori.
Mitkä kilometrit täsmää?
Kukaan ei ole täydellinen, kaikki tekee virheitä!!
Real one!
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 10, 2022 9:34 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Real one! »

Rantala ei mun tietojen mukaan asu Tampereella.
Kukaan ei ole täydellinen, kaikki tekee virheitä!!
Vastaa Viestiin